Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jako nowy użytkownik mam problem w swojej Megane II z 2003r błąd najpierw steering locked potem pisze steering not locked.

Mianowicie nie mogę odpalić auta gdyż walnięty mam centralke do blokowania kierownicy.

Po przeczytaniu troche tematów na Waszym forum odkręciłem silniczek od kolumny i go rozebrałem.

Jednak bolec który wszędzie na zdjęciach jest schowany (ten który wysuwa się za pośrednictwem tej dużej korby) u mnie jest wysunięty na maksa i nie mogę go schować..... Dajcie znac jak to zrobić. Z góry dzięki.

 

Dodano: 21 maj 2013 - 20:32

A i jeszcze jedno. A jest możliwość ominięcia tej blokady (silniczka)? Bo w aktualnej chwili mam odblokowaną kier a i tak nie mogę odpalić reni. A blokada nie jest mi potrzebna....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd najpierw steering locked potem pisze steering not locked.

Zaglądnij do skrzynki bezpieczników w komorze silnika, brązowe złącze PPH2 BROWN. Tam tez może być problem z połączeniem, zaśniedziałe styki itp.

Miałem identycznie w swoim sceniolu. Problemem okazał się słaby styk na pinie 8 w tym złączu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale u mnie ten siłownik który blokuje kierownice nie blokował jej. No i jak go wymontowałem to ten zybcyk który jest przesówany wyszedł całkowicie na zewnątrz a teraz nie mogę go cofnąć... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj w moim temacie (link w podpisie) o budowie samej blokady i skoro masz ją rozebrana na wariata bez uprzedniego zabezpieczenia blokady środkowego bolczyka, to musisz go wydłubać. Dopiero po takim zabiegu będziesz mógł nawet ręcznie obracać kołem zębatym, by trzpień schować. Jeśli go nie schowasz, to elektronika w blokadzie informuje ECU, że kierownica jest zablokowana i auta nie odpalisz. Tak samo nie odpalisz jak blokada jest odłączona.

Trzeba by pomyśleć nad jakimś elektronicznym emulatorem zamiast tej blokady, który przy zapłonie wysyłał by sygnał o odblokowaniu, a po wyciągnięciu karty, czy po otwarciu drzwi po zgaszeniu silnika podawał sygnał, że kierownica zablokowana. Tym jednak musiałby się zając ktoś, kto potrafi te sygnały z fabrycznej blokady odczytać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!