Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Shell v-power nitro +


Gielar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

czy ktoś z Was miał już przyjemność przetestować to paliwo jeśli tak to co o nim sądzi i jak mu się jeździ?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ja przejechałem już ok. 900km (diesel nitro +) i nie liczę raczej na lepsze osiągi (nie zauważyłem) itp. tylko na to że podobno ma to paliwo dobry wpływ na wtryskiwacze (oczyszcza).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Silnik pracuje ładnie, cicho i równo.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zachęcam do wymianu opinii.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie lepsze dla silnika niż te "codzienne" paliwa.

Sam leję od dość długa tylko 98 Verva i silnik pracuje przyjemniej. Spalanie takie samo, osiągi takie same (może od niższych obrotów ciutkę żwawszy).

A tak to leję tylko dla lepszego samopoczucia, że chociaż może nie zalewam baku syfem. A, że wychodzi średnio 5zł więcej na zbiorniku. Cóż, najwyżej jeden baton mniej do zjedzenia <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wlaniu shellu nitro auto po 1 km zwalniał i rozpędzał i zwalniał a paliwo przy 90 km/h z chwilowo 4,5 litra spadał do 1,5 litra mimo ze prędkość prawie stalą i po chwili do 3,5 i znów do 2 litry i tak przez 100 km i potem trochę lepiej. Ale przy wyprzedzaniu na 5 biegu od 90 km/h gaz do dechy rozpędza i szarpał. Nie wiem czy normalnie w takim silniku.

 

Cruel na jakiej dzielnicy mieszkasz w Poznaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie, to żeby jakiś "porządny" efekt działania tych paliw premium odczuć to minimum 3 pełne tankowania. Mnie po pierwszym zatankowaniu spalanie wzrosło o ponad litr. Dopiero po trzecim się unormowało.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A pomieszkuję na Piątkowie. Spokojna okolica więc przebolewam ten codzienny dojazd do centrum przez 15 minut pestką.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja powiem coś śmiesznego, a zarazem dziwnego <piwko> U mnie w rodzinie zatankowano tego diesla (diesel nitro +) (27 maja br.) do Fiata bravo 100 TD, po przejechaniu 5 km, a dokładniej przy ruszaniu ze świateł, nagle pach, czarny, potem siwy dym z rury, spadek mocy i nierówna praca. Co się okazało przeskoczył pasek z rozrządu o 3 ząbki. W serwisie Fiata stwierdzili, że pasek jest dobry, może rolka, pompę wtryskową wykluczyli, bo niedawno robiona, etc. Jak teraz mówię, żeby tankowali na Shellu to nie chcą słuchać ;) Oczywiście to przypadek, ale śmieszna sytuacja z tym zatankowaniem akurat tego paliwa <lol>. Ja osobiście jeżdżę na ON Verva. Czułem różnicę w paliwie, ale tylko jak tankowałem w Niemczech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

Wcześniej tankowałem V-power, obecnie ten nowy. Jeżdżę głównie na lpg, benzyny używam jedynie przy rozruchu (do rozgrzania i przejścia na lpg) oraz przy dojazdach do tankowania lpg, czasem w trasie kilkadziesiąt km co by z lekka "dobrze zrobić" wtryskom. Z paliwa ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony, problemów z silnikiem żadnych nie odnotowałem, spalanie w zależności od ciężaru buta ;) (generalnie w normie), silnik ładnie pracuje, autko "dobrze się zbiera".

Jeśli posiadacie kartę programu lojalnościowego, często można trafić promocję -XXgr/l w zamian za punkty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do swojego leję diesel nitro +, i powiem wam, że faktycznie zauważyłem i to nawet na jeżdzie na poprzedniej wesji V-power, że silnik pracuje równomiernie, spokojnie, łądnie wchodzi na obroty. Zresztą, ten silnik lubi dobre paliwo ;) , mogę polecić ogólnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory zawsze tankowałem Ultimate 98. Ostatnio z ciekawości zatankowałem pełen bak Nitro + Racing za 6.30 litr. Była odczuwalna różnica w mocy. Pamiętajcie że zwykła Nitro + to jedynie 95 oktanów z domieszkami więc jeśli ktoś normalnie jeździ na 98 to różnicy na plus raczej nie zauważy wręcz przeciwnie natomiast ta 100 oktanowa droższa to jedyne paliwo w PL, które jest sprowadzane z DE, jak twierdzi Shell więc powinno być dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest właśnie nasz problem z paliwami.

"natomiast ta 100 oktanowa droższa to jedyne paliwo w PL, które jest sprowadzane z DE, jak twierdzi Shell więc powinno być dobre."

Kurczę, każde paliwo u nas powinno być dobre. A jest tak, że u nas lejesz np 98, a pojedziesz na zachód, zatankujesz nawet 95 i silnik chodzi jak talala.

U nas takie efekty po 100tce, jak w DE pewnie po 95tce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

niektóre paliwa SHELL faktycznie sprowadza z Niemiec. wozi je firma ORLEN Transport białymi cysternami naczepami produkcji ROHR Nutzfahrzeuge ze Straubinga, ale ZTCW dostarcza je raczej w okolice Poznania niż np. Łodzi, bo w środku Polski tankują się z innej bazy.

 

a tak w ogóle - tankujcie częściej te lepsze paliwa, bo wtedy jest jakiś ruch w tych zbiornikach i oktany nie spadają, jak świeżego dolewają :)

ponad 3/4 tankującyh bierze najtańsze paliwa i w tych zbiornikach nie mają prawa bakterie się rozwinąć :)

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsce niestety wszyscy oszukują i nawet na tzw. markowych stacjach paliwo jest do d...y. Jak poza granicami pl gdziekolwiek naleję to moja bryka na 95 robi min. 150 km więcej na baku. BTW jakiś czas temu na Shellu zatankowałem 80%wody do baku i przy reklamacji zupełnie mnie olali więc pmijam tą stację z daleka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!