Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Całkowity brak zasilania - RN Megane 2 ph I


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

od dwóch miesięcy jestem właścicielem RN Megane 1.5 DCI ("03) 80 KM i od poniedziałku samochód odmówił posłuszeństwa całkowicie. Mianowicie nie działa prawie nic. Działa centralny zamek oraz światła awaryjne - ale nic poza tym. Nie mogę nawet otworzyć tylnej klapy bagażnika... Sprawdziłem poziom naładowania aku - jest na 100%. Klemy czyste. Bezpieczniki pod maską wymienione przeze mnie ( parę ku* i ja pie* poszło niestety... )ale dalej nic. jak otwieram drzwi - światła w kabinie nie zapalają się. nie działa nic - oprócz awaryjnych - na desce rozdzielczej totalna pustynia). Sprawdziłem przewód od masy ( od aku do skrzyni biegów ale też nic ), przewody odchodzące i dochodzące do aku i nadal nic. sprawdziłem kable wewnątrz kabiny ( zapłon, czytnik karty, radio ) i nadal głucha cisza. dodam że nie świeci się nic - żadnych błędów czy innych oznak życia... Czy zna ktoś może dobrego mechanika w Krakowie który mógłby wyjaśnić to misterium ? czy jest gdzieś jeszcze jedna puszka z bezpiecznikami - np w kabinie czy bagażniku ? samochód stał dosłownie 7-8 godzin i nie mam pojęcia co mogło kruszynkę unieruchomić..

 

Pozdrawiam -

Piotrek xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochód stał dosłownie 7-8 godzin i nie mam pojęcia co mogło kruszynkę unieruchomić..

 

Przypadkiem nie padało i nie zalało skrzynki bezpieczników obok akumulatora? Tam będzie problem. Ewentualnie zalało moduł komfortu w kabinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zero wody na pewno bo są tam takie prowizoryczne uszczelki

Że są to nie znaczy, że wodę zatrzymują. Posprawdzał kolega bezpieczniki, które są w dolnej płytce zakryte drugą od góry? Moduł komfortu znajduje się w kabinie za bezpiecznikami. Ewentualnie bezpieczniki padły na klemie plusowej akumulatora.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naturalnie ze tak - jak otworzyłem klapę to było ładnie, schludnie i sucho przede wszystkim. Każdy bezpiecznik dostał nowe czyściutkie styki ( przeczyszczone spray'em ). Te które wydawały się mi starsze - zostały wymienione na nowe. Druga warstwa dostała nowe styki tylko ( 70'ek nie wymieniałem tylko i tych czarnych standardów ).

 

Czy moduł mogę wymienić sam ? Gdzie są bezpieczniki na klemie ( nie wiedziałem ze tam są też ;) )...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a już miałem krztynę wiary... a gdzie są te bezpieczniki do klemy "+"-owej ? standardowo płaskie czy może już sześciany ? a jeśli wszystko jest sprawne ? gdzie szukać dalej ? możliwe że deszcz zalał jakiś moduł ? Czy jest możliwe ze jakieś stworzonko przegryzło kable i dlatego nie ma części prądu ? bo działają tylko awaryjki i centralka. Zna ktoś może zacnego mechanika który nie zedrze a zrobi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież one nie są zamontowane w samochodzie. Są skierowane w górę na akumulatorze. Sprawdzić można omomierzem. W ostateczności sprawdzić przejście żarówką z przewodami i baterią.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee ok - nie bardzo rozumiem twoją odpowiedź teraz... takie bezpieczniki mam na klemie dodatniej już zamontowane. Natomiast one są widocznie od razu jak się zdejmie klapę ochraniającą akumulator. są one bezpiecznikami do góry.. stąd moje pytanie - jak mogę sprawdzić czy one są dobre czy nie ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok - super. dziękuję ci bardzo za pomoc !! sprawdzę to jutro rano i mam nadzieję że to tylko taka pierdółka a nic poważniejszego.. ;)

 

Pozdrawiam -

 

Piotrek xD

 

Dodano: 17 cze 2013 - 11:07

problem rozwiazany - padl glowny bezpiecznik ( CAL2 ) na klemie plusowej ^^ 65zl zaplacone w ASO i wszystko bangla i hula ;)

 

dzieki wielkie za pomoc !!

 

Piotrek

 

P.S

 

Do Adminow - przepraszam za brak polskich znakow ale niestety nie mam takowych w pracy ( klawiatura angielska ).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!