Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Na co zwrócić uwagę Megane II?


radek_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

nie będę oryginalny jak również pierwszy prosząc Was o wyrozumiałość.. po raz pierwszy jestem na forum jak również pierwszy raz dodaję temat.

 

niestety nie udało mi się znaleźć interesujących mnie informacji nie wiem czy dlatego, że nie ma, czy nie potrafiłem tego znaleźć, dlatego piszę.

 

Sytuacja wygląda następująco: planuję zakup Megane II kombi na razie się rozglądam jednak już teraz chciałbym zapytać o rzeczy, na które szczególnie należy zwrócić uwagę w tym modelu bo jak wiadomo każda marka jak i model mają swoje kaprysy.

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

 

Pozdrawiam wszystkich z Poznania /Radek

 

p.s. dziękuję za sporą ilość przydatnych informacji, które do tej pory znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

Wiesz, ja czytuję Forum od ponad pół roku, mniej więcej od momentu, kiedy kupiłem auto. Mniej więcej takie, jakiego szukasz. I muszę stwierdzić, że niestety na tak niekonkretne pytanie ("interesujące Cię informacje" to zbyt ogólne) trudno znaleźć i przedstawić tutaj jednoznaczną odpowiedź. Piszesz o kombi, ale nie piszesz o silniku, roczniku itd., co generalnie zdecydowanie zawęziłoby poszukiwania precyzyjnej odpowiedzi. A jak napisał ktoś kiedyś >>szukajcie, a znajdziecie<< - więc dokładnie od tego bym proponował zacząć ergo kontynuować krucjatę po forumowych tematach. Ewentualnie zacznij tutaj, ale od konkretnych pytań i/lub przykładowych ogłoszeń z autem, które chciałbyś kupić.

 

Pozdrawiam,

konwil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to właśnie chyba o takie łagodne potraktowanie mi chodziło bo faktycznie mało konkretny post napisałem za co przepraszam.

postaram się troszkę doprecyzować.. mniej więcej o coś takiego mi chodzi >> http://allegro.pl/show_item.php?item=3337624022

1.6 benzynka może z gazem?? rocznik 2004-2006.. niestety sam dokładnie nie wiem na co uda mi się trafić wiem tylko że megankę <piwko>

 

jak coś jeszcze mi wpadnie pozwolę sobie napisać i dziękuję za wszelką pomoc.

jeśli ktoś by przypadkiem natrafił na ciekawą ofertę takiego autka będę wdzięczny za linka.

 

pozdrawiam /radek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny egzemplarz <piwko> I co ważne nie szukasz na drugim końcu Polski- Megane nie jest unikatowym samochodem żeby jeździć po niego w okolice np. Śląska, a na miejscu i tak mogą się różne cuda okazać ^^

 

Co do 1.6 to praktycznie przy każdej ofercie zaraz są komentarze typu "niewarto" bo ma awaryjne KFZR... Ja mam Megane od półtora roku i nadal KFZR nie dokucza(nie wiem kiedy było wymieniane ^^ ), zresztą koszt ew. wymiany poza ASO nie jest aż taki straszny(KFZR na Allegro, nowe- ok.400-500zł+ pasek+wymiana).

 

Wracając do tej Meganki- dobrze że z rąk prywatnych, rzetelny opis bez głupich wpisów typu "1000% bezwypadkowy" itp. :(

Cena dość niska.

Słabe zdjęcia środka, mi się tylko nie podoba zużycie kierownicy - u mnie przy 140 tys.km praktycznie nie było przetarć, a tu przy 170 jest dość mocno :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję,

zwrócę uwagę na tą kierownicę, zdjęcia wnętrza faktycznie słabej jakości.

może dzisiaj uda mi się umówić, żeby zobaczyć to autko jak będę miał jakieś wątpliwości lub inne pytania będę pisał

 

jeszcze raz dzięki

pozdrawiam /r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto miało przynajmniej trzy naprawy po wypadkach/kolizjach.Przód źle poskładany- a miał być tylko prawy przód.Drzwi od kierowcy mają inny odcień a co do prawego tyłu zgoda-przemalowany i to odrazu widać..Brak zdjęć tyłu i nie widzę naklejek przy nadkolach.Samochód sprzedaje osoba prowadząca działalność gospodarczą i tenże egzemplarz był używany do prowadzenia działalności.Stąd może takie zniszczenia wnętrza.Co do pozostałych opisanych uszkodzeń - chyba sprzedający nie ma już chęci zainwestować w wymianę uszkodzonych elementów.

Generalnie można się zainteresować tą sztuką,ale dokładnie trzeba sprawdzić historię i faktyczny stan techniczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umówiłem się na wtorek więc później opowiem Wam jak auto wygląda.

co myślicie o przeglądzie w norauto? koszt 150 zł więc nie jest to fortuna nawet żeby stracić.

przez telefon dowiedziałem się że sprawdzają zawieszenie, hamulce, komputer, czy nie było bite (za mocno;).. itp.. takie podstawowe rzeczy. na koniec jak to w norauto lista rzeczy do zrobienia wraz z cenami..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. naklejki z tyłu na progach

2. auto powyżej 150k km - wymagana regenracja turbo z pompa oleju

3. jasna półskóra - wyciera sie na czarny - jeżeli jest "niewytarta" przy 150k km to coś jest nie tak

4. szpary między częściami blacharskimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, drzwi kierowcy się różnią i to sporo - extreme666 dobrze wypatrzył :) Ogólnie jak teraz patrze na te zdjęcia to są na zasadzie - "więcej nie pokaże" :) Może po prostu ktoś nie ma talentu do zdjęć :)

 

Norauto również odradzam, a tym bardziej dokonywanie u nich ewentualnych napraw. Megane co prawda sprawdzałem przed zakupem w warsztacie znajomego, ale kiedyś szukając Astry pojechałem do Szpota w Poznaniu- i tylko dzięki wizycie w ASO nie nadziałem się na niezłą MINE :-)

A kosztowało mnie to 250zł więc nie jest to taka wielka różnica :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki przegląd w aso (auto compol) na dąbrowskiego w poznaniu 200 brutto +100 za podłączenie komputera z wudrukiem błędów.. chyba faktycznie tak jak mówicie lepiej na początku dać 300 niż po chwili np. 3000.

dzięki

 

Dodano: 22 cze 2013 - 12:44

a jeszcze zapytam co myślice o tym autku http://otomoto.pl/renault-megane-gaz-prins-super-ekonomiczny-C29557517.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tego auta to dziwnie nisko stoi tył u mnie jest duży prześwit miedzy kołem a błotnikiem,druga sprawa to dziwi mnie,że w 2007r po lifcie były montowane ksenony?

ogółem auto ładne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ksenony jak najbardziej były montowane w wersjach poliftowych, co w tym dziwnego? :) Po zdjęciach widać że są seryjne, a nie dokładane :) Tylko założę się że to handlarz, a z nimi to w ogłoszeniu miód a w rzeczywistości znacznie gorzej :-)

I jeszcze zdjęcia są tak fajnie w cieniu zrobione- nic nie idzie dojrzeć :)

 

Reasumując; jeżeli taka wersja, z młodego rocznika + gaz jest w takiej cenie i nie ma 'miny' to biorę ten samochód dla siebie :)

Ale doświadczenie jako kupującego mówi żebym w cuda NIE wierzył :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!