Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Za ile kupiliście swoją nową Renię w salonie?


pabik

Rekomendowane odpowiedzi

Napiszcie za ile kupiliście swoją nową Renię i ewetualnie w jakim salonie.Jak była cena cennikowa ,jaki wynegeocjowaliście rabat czyli za ile kupiliście ostatecznie.I co wynegecjowaliście.

Oczywiście temat dotyczy tylko samochodów nowych odebranych w salonie Renault(do weryfikacji dokument zamówienia lub FV)

Do tematu natchnęła mnie jedna z odpowiedzi na forum gdzie zaproponowano zakup nowego Grand Scenica 7-osób 2.0 dci automat za 50.000 PLN!!!

Myślę ,że pora rozwiać marzenia lub wyobrażenia(się niektórym wydaje ,jeżeli można 2010 rok kupić za 30.000 PLN to nówka kosztuje 60.000 PLN)

Edytowane przez pabik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tematu natchnęła mnie jedna z odpowiedzi na forum gdzie zaproponowano zakup nowego Grand Scenica 7-osób 2.0 dci automat za 50.000 PLN!!!

A kolega doczytał, że resztę trzeba by było rozłożyć na raty?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kolega doczytał, że resztę trzeba by było rozłożyć na raty?

Resztę czyli drugie tyle ?

Chyba tego nie miał na myśli.

 

Dodano: 31 lip 2013 - 21:12

Papuga??

Czyli tajemnica.

Tego właśnie nie rozumiem.

Co w tym tajmeniczego?

Rozumiem ,że wchodzimy w sferę intymną.

Cena z konfiguratora jest stała.

Do tego dochodzi rabat.Chyba ,że kupowałeś wersję z testów.

Ale to i też nie rozumiem tajmeniczości.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tajemnica.

Tego właśnie nie rozumiem.

Co w tym tajmeniczego?

Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają, to stara zasada, co w tym trudnego do zrozumienia....

Chcesz się licytować kto dał mniej??

Pamiętaj, że przy odsprzedaży, twój klient też to może przeczytać ile dałeś za auto na starcie i z jakiej kwoty amortyzację i zużycie odliczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje intencje byłe zgoła odmienne.Nie bardzo rozumiem.

Ja mojego Granda z konfiguratora miałem wycenionego na 116.000 PLN.Zamawiałem w Lisopadzie i musiałem czekać 3 miesiące.

Po negocjacjach doatałem rabat ok 16 %.Ostatecznie zapłaciłem 96.000.

Nie ma wtym żadnej tajemnicy.

Rozumiem ,że 99 % kupionych aut to druga ręką.

W takim razie skoro temat nie trafiony do zamknięcia.

Tylko Polacy mają pogląd o nie rozmawianiu o pieniądzach ,zwłaszcza w takim temacie.

P.S.

To jest podobnie jak z chodzeniem do sauny.

Cały świat chodzi nago ewetualnie w ręcznikach.Ale w Polsce w stroju kąpielowym-jednoczęsciowym.Albo w dresie. ;)

Edytowane przez pabik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli coś w tym jest.

Temat schodzi lekko OT.

P.S.

Nie czytam Interii.

To moje prywatne przmyślenia i poglądy.

P.S.2

Jestem zwolennikiem i praktykującym użytkownikiem saun.

Edytowane przez pabik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po negocjacjach doatałem rabat ok 16 %.Ostatecznie zapłaciłem 96.000.

Jeszcze dopisz czy kupowałeś jako osoba fizyczna czy na firmę, może lizing?

Brałeś za gotówkę czy kredyt?? Jeśli kredyt to ile wkładu własnego i na jak długo??

Skoro już taki temat zakładasz i ponoć jest normalne o tych sprawach otwarcie i oficjalnie gadać, to nie bądź taki tajemniczy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli za nowy można traktować samochód okazowy, którym inni klienci jeździli to pewno tak.

Znajomki kupili Galaxy za 15kGBP przy cenie rynkowej 33kGBP. Nie szkodzi, że prawie rok był do macania, nie szkodzi, że na liczniku ponad 12.000 mil (prawie 20 tys km), że zajeżdżone przez przypadkowych ludzi, ważne, że z salonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś w temacie o szkole bezpiecznej jazdy Renault pisałem, co się dzieje z autami wykorzytywanymi do nauki poślizgów - wracają do salonów, po przeglądzie dostają kartkę "egzemplarz poekspozycyjny" i idą z rabatem. Dodam, że nikt specjalnie tych aut w poślizgach nie oszczędzał, a wręcz przeciwnie - im bardziej auto było katowane tym więcej radości ;)

Nie wyobrażam sobie kupić takiej "salonówki", która chwilę wcześniej latała bokami 70-80km/h po płytach betonowych, na lotnisku Bemowo.

Jak byłem na jazdach próbnych to też sprawdzałem, co auto potrafi - myślę, że większość kierowców, którzy wymagają czegoś od auta, robi podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ludzie przychodzą specjalnie do salonów i zajeżdzają auta demo, a jazdy testowe robią pewnie min. 100km

 

Auto okazowe jest eksploatowane na różne sposoby:

1. Przypadkowych ludzi, którzy nie znają samochodu, więc albo nim niemiłosiernie szarpią albo palą sprzęgło.

2. Jako auto zastępcze. Tutaj jako przykład zapraszam do obejrzenia jednego z ostatnich odcinków programu TopGear; kiedy Clarkson zajeżdżał wypożyczone auto.

3. Jako auto do jeżdżenia przez pracowników/kierownika salonu - w zależności od układów.

 

To tłumaczy zarówno duży przebieg jak i nadmierne zużycie samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie decyzja należy do każdego użytkownika, jakie auto kupi, czy chce samochód z przebiegiem "0" czy po jazdach próbny lub "z odzysku" w ramach sieci dealerskiej. Nie ma co się przepychać czy warto czy nie warto kupować takie a nie inne auto bo to za każdym razem indywidualny przypadek.

BTW zaczynamy odbiegać od tematu więc albo do niego wracamy albo zamykamy - jeśli nie mamy ochoty dzielić się informacjami o cenie zakupu nowego auta. Ja osobiście ostateczną cenę i poziom rabatu, z różnych względów zachowam dla siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dołożę swoje trzy grosze, bo jestem na bieżąco. Normalnie w salonie takich informacji na wejście nie udzielają, ale można dogadać się w ten sposób (osobiście mi to pasuje): zamawiacie nowe auto wg konfiguratora zgodnie ze swoim widzimisię. Auto przyjeżdża do Polski i służy jako demonstracyjne zaklepane na was. Generalnie w Renault musi pojeździć min. 3 - 4 mce, potem można je zabierać. Ustalacie ze sprzedawcą limit kilometrów np. 2000. Osoby testujące jeżdżą tylko w obecności sprzedawcy. Jeżeli coś się z autkiem stanie np. otarcie, zniszczenie tapicerki, możecie odstąpić od umowy. Możecie sobie zaglądać do salonu nawet codziennie i sprawdzać jak się autko ma. Po wyznaczonym czasie zabieracie auto obniżone o rabat standardowy + drugi - za auto demo, któremu zostaje jeszcze 20 mcy gwarancji fabrycznej + możliwość wykupienia gwarancji na kolejne dwa lata za 900 zł (jak dobrze potargujecie). Opisałem rzeczywisty układ między znajomym a salonem Citroena. Kupił auto z przebiegiem 1400 km ! obniżone finalnie o ponad 20000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!