Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wycieraczka tył


ROBRAT

Rekomendowane odpowiedzi

Powitać od kiedy posiadam megane stało się to 2a razy,wycieraczka tył przestała działać,po ponownym uruchomieniu silnika działa.

Pierwszy raz tak z rok temu na jesień a drugi w tamtym tygodniu a było to tak,że włączyłem ją przetarła wyłączyłem i za jakiś czas chcąc ponownie załączyć już nie wystartowała,spryskiwacz też zaniemógł,jakś porada?dodam,że rok temu odszukałem bezpiecznik w kabinie pod kierą i psikłem w niego kontaktem,ale coś czuję że to nie jego wina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Przepraszam,że tak późno ale-lepiej późno niż wcale...możesz precyzyjniej opisać co podnosłeś?całe ramię i ożyła,czy coś podginałeś?dziwny ten Twój patent,zrobiłeś to wtedy gdy przestała działać nie gasząc silnika dotkłeś ją i od tamtego czasu działa?ciekawi mnie ta usterka bo wczoraj znowu mi zastrajkowała na trasie a nie będę specjalnie stawał gasił silnik po to by łaskawa wycieraczka chciała wycierać,gdzieś tkwi problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przekaźnik od tylnej wycieraczki. Jest w kabinie za bezpiecznikami, aby się do niego dostać trzeba zdjąć plastikową osłonę deski rozdzielczej. U mnie wycieraczka strajkowała parę razy i zawsze przyczyną był przekaźnik. Wyjecie i ponowne włożenie go likwidowało problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale problem likwidowało czy zlikwidowało?Bo u mnie wystarczy odpalić ponownie auto i problem znika na niewidomy mi czas może dzień,2a miesiąc itp.Ok sprawdzę do tego trzeba chyba odkęcić kilka wkrętów rorx po tym jak otworzę osłonę przykrywającą bezpieczniki?czy trzeba jeszcze coś demontować?(oby nie większość deski rozdzielczej) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powitać byłem dziś w aucie rozkręciłem osłonę i pokazał mi się 1 przekaźnik jest miejsce na 2gi ale nie ma tam żadnych kabli,co stwierdziłem;nie odpowiada on za tylną wycieraczkę bo gdy go wypiełem zgasło radio i cały wyświetlacz a wycieraczka chodziła dalej.Pyka coś ale w skrzynce dalej to chyba UCH tam się nie dobieram bo za droga sprawa by coś spieprzyć.Wyczyściłem papierkiem wszystkie bezpieczniki i zobaczymy czy sytuacja się będzie wracać.

W drugiej skrzynce bezpieczników w silniku nie ma bezpiecznika od wycieraczki tylnej,jest bezpiecznik od przednich,to wywnioskowałem z naklejek które opisują bezpieczniki,więc sprawa nie daje 100% pewności jakie będzie działanie,wyjdzie w praniu :)

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który rok auta?mój 2005 dużo bajerów brak tylko tempomatu,navi i grzanych siedzeń,może producent zmienił i wywalił przekaźnik a sterowanie wrzucił w UCH?gdy wyjełem bezpiecznik wycieraczka przestała pracować,cykanie w UCH też zamilkło,ale spryskiwacz działał gdy manetką zasterowałem,to identycznie gdy mi zaszfankuje,może faktycznie traciła kontakt w przejściu przez bezpiecznik :)

Kolego zakonotuj sobie ,,wyjąłem,,

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie, jeśli macie problem z wycieraczka tylną to proponuję sprawdzić przewody w gumowej osłonie (połączenie klapy z kabiną)Były już posty. Miałem praktycznie takie same objawy i problemy z tylna wycieraczką. Kombinowałem, szukałem psikałem aż sprawdziłem wspomniane przewody. Jeden miał pęknięta osłonkę i trzymał się na jednym druciku. Wspomniany przewód był od zasilania/sterowani silniczka. Rozciąłem wstawiłem lutując kawałek przewodu i problem jak ręką odjął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam was mam pytanie właśnie zakupiłem Scenica 2.0 16V T 163km 2004r. I jak zapalam silnik włącza mi się wycieraczka tylna chwile pochodzi i przestaje , co to może być.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Trochę odkopię. Kupiłem niedawno Megankę II w kombi jeszcze sprzed liftu, 2004r. Kupując i zaraz po kupnie tylna wycieraczka normalnie działała, a potem nagle sobie przestała działać. Jak jest cicho i przekręcę w pozycję włączoną, słychać załączenie się przekaźnika, a więc sama manetka działa. Przekaźnik również, chociaż czy przekazuje sygnał dalej tego w sumie nie wiadomo. Z chęcią bym się do niego dostał i tak jak napisano wyżej, wyjął go i wsadził z powrotem. Jednak wolałbym obyć się bez wyjęcia nie tego przekaźnika, jak kolega wyżej :) Jak się do niego dostać? Sprawdzałem też przewody w gumie po otworzeniu klapy bagażnika, tam kable wyglądają dobrze, raczej nic im nie jest. Sprawdzę też jeszcze bezpiecznik, ale to pewnie nie on. Jak będzie cały, zostanie jeszcze silnik wybieraczek, chociaż tak nagle by padł? Czekam na informację o przekaźniku, pozdrawiam.

Edytowane przez aribike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!