Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Wielkie dzięki za pomoc.

23 minuty temu, pbet napisał:

Ja bym kupił cały zestaw (klocki, tarcze) w oryginale.

Prawdopodobnie zdecyduję się na klocki Valeo. Oryginalnych klocków w zestawie z tarczami nigdzie nie mogę znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich. Piszę w tym temacie by nie robić bałaganu na forum. Potrzebuję pomocy jeśli chodzi o dobór tarczy hamulcowych na tył do Renault Megane II 1.4 16v rocznik 2002 wersja 3-drzwiowa. Mam problem z doborem , ponieważ nie mam pojęcia jakie wybrać. Pisałem do kilku sprzedawców odnośnie tarcz i teraż jestem trochę skołowany a mianowicie niektórzy mają u siebie tarcze o grubości 8 mm a inni 10 mm i teraz nie wiem jakie zakupić. Orientuję się ktoś tu które były by lepsze? Od razu mówię że szukałem tarcz orginalnych od Renault (OEM), Brembo oraz Samko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki wielkie za pomoc.

Mam jeszcze takie jedno pytanie odnośnie tarcz oraz klocków hamulcowych niemieckiej firmy Master Sport (Automobiltechnik) czy są one dobre jakościowo i czy opłaca się w nie inwestować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

WWitam,

to i ja podepnę się pod temat:)

 

potrzebuje klocki i tarcze na tył  do sedana 1.6 16v bo już zaczynają trzeć(chyba pierwsza wymiana się szykuję od nowości), znalazłem na alledrogo kilka zestawów ale męczy mnie jedno który zestaw wybrać:

 

komplet firma DACO 300zł

tarcze matelli(brembo) + klocki DACO 330zł

na przodzie mam TRW ale na tył nie chce szaleć. Auto ma już 10 lat rocznie robi max 9tyś i wydawanie 500zł na zestaw jak dla mnie to sporo. 

 

Wiadomo hamować będą ale chodzi mi bardziej o łożyska. Po telefonie dowiedziałem się ze jak nie będzie wpisu warsztatu do karty gw. to nie uznają reklamacji jak zacznie się coś dziać. Będę wymieniać sam komplet. Trzeba się przejmować tymi łożyskami czy można spać spokojnie ? i jaki ew. komplet wybrać.. Oby tylko nie piszczały. 

 

dzięki za radę. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście żadnej z tych firm bym nie założył. Ale jak chcesz "oszczędzać" to "oszczędzaj" :-) "" ponieważ według mnie to pozorne oszczędności, a nie od dziś wiadomo, że za jakość (w tym nie piszczenie) należy odpowiednio zapłacić. Kolejny raz polecam nie "oszczędzać" na bezpieczeństwie bez względu na to ile km rocznie się pokonuje.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki Maxgear, mają dobre shimy, dzięki czemu nie piszczą. Z tarcz Quaro, stosunkowa nowość na rynku, posiadają powłokę antykorozyjną, nie wymagają czyszczenia/odtłuszczania - zbierają bardzo dobre opinie.

Edytowane przez wad3r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w MII montowałem oryginalne tarcze. Oryginalne tarcze z uwagi na łożyska wydają się być bardzo dobrym rozwiązaniem. Klocki wsadziłem wówczas Motrio ale do polecenia są też oryginalne, Breck, Remsa, TRW, Bosch, ATE, Brembo i wiele innych. Wszystko tylko nie firmy "krzaki". Opinii na forum jest mnóstwo więc bardziej polecam przeczytać niż zaczynać dyskusję od nowa na przerobione już tematy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.11.2013 o 22:13, rzadki napisał:

(...) bo koszt części gdy sam kupujesz, czy przez mechanika będzie taki sam (...)

Uhahaha, się uśmiałem :-)

Dnia 22.01.2014 o 10:18, ciki napisał:

Tak jakoś ci sprzedawcy dziwnie piszą bo oryginalne tarcze które był na pierwszy montaż był dawane ATE ewentualnie Lucas-TRW to zależy jaki był system hamulcowy z tylu. Ja bym nie czarował tylko kupił całość od TRW klocki i tarcze i będzie po kłopocie na lata..

Oryginalne tarcze, to znaczy oryginalne ze znaczkiem Renault, nie wiem z czym Wy macie  problem :-) Często je można dostać w cenie dobrych zamienników. To nie jest żadne "czarowanie" ze strony sprzedawców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!