Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

drgająca gałka zmiany biegów


Rekomendowane odpowiedzi

jacekok, jak wejdziesz do kanału albo wsuniesz sie pod samochód to nie będziesz miał wątpliwości czy jest to trudne a sprawdzając od razu psikniesz WD40 to później będzie łatwiej śrubki odkręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kupuj najtańszych bo za 2-3 miesiące znów będziesz zmieniał, najlepiej oryginalną z ASO to posłuży parę lat, wszystkie zamienniki niestety padają bardzo szybko

A SASIC SAS4001353 to będzie dobry wybór? Cena w intercars około 85zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem tak, ja u znajomeg w sklepie motoryzacyjnym za tylną poduszkę zapłace 70 zł, z tego co mi mówili czy sasic czy jakaś inna firma której nazwy nie pamiętam to jest to samo, tylko że w innym opakowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerobiłem już kilka poduszek i niestety jeszcze nie znalazłem takiej, która wytrzyma u mnie więcej niż pół roku :/ sasic podobno niezły, ale oglądałem taka poduszkę to ma dosyć słabą konstrukcję, myślę, że może szybko się zerwać, obecnie mam impergom, ale też już powoli trzeba ją wymieniać (była wzmacniana)

 

kilka mocniejszych redukcji i po poduszce, ale to norma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należy jednak uwzględnić fakt że kolega bronius, nie ma pod maską silnika od motorynki tylko porządne stado mustangów :), a i do grupy niedzielnych kierowców emerytów nie należy :)

mjq, bierz tego SASIC'a fortuny nie kosztuje, najwyżej następnym razem kupisz coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Hello

 

Odgrzewam starego kotleta, ponieważ mam pytanie dotyczące drgającego lewarka, na które nie znalazłem odpowiedzi.

 

Otóż wszyscy piszecie o drganiach (a raczej o przesuwaniu się) lewarka podczas zmiany biegów. A co w sytuacji kiedy lewarek drży (a raczej dygocze przód-tył) podczas jazdy - nie cały czas, ale w określonych sytuacjach - np. na 4 biegu przy około 2000 obr. i lekko wciśniętym gazie. Poza tym lewarek zaczyna mocniej drżeć np. w czasie jazdy przy ok. 120km/h na 5 biegu. Czy to też może oznaczać problem z poduszkami silnika/skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!