Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sugestie i spostrzeżenia dot. forum


elektriko

Rekomendowane odpowiedzi

CareK, waldek708, a nabijajcie sobie, byle by to nie były posty takie jak sławetne szybkie posty jagu "nie wiem" "można inaczej", "u mnie 120", "tak to prawda"

Sami widzicie że takich postów nie można traktować jako normalne ale jako chęć zaistnienia we wszystkich tematach. I taka praktyka jest niemile widziana i to nie tylko przez Administrację ale także przez userów, którzy takie posty zgłaszali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej hej, ale kto pisze, że chce sobie nabijać? Nigdzie nie napisałem, że chcę sobie nabijać, ba nawet nie pisałem, że chcę by zniesione zostało łączenie postów, napisałem tylko, że ISTNIEJE taka możliwość i odniosłem się do tego jak administracja może na to zareagować. Więc proszę gojgien, nie wkładaj mi w buzię słów, których nie wypowiedziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CareK, odpowiadam Tobie i waldkowi708 i nic nikomu nie sugeruję, że coś takiego chce robić. Jednak czytając Wasze posty po kolei, z kontekstu wychodzi, że Administracja nie patrzy przychylnie na nabijanie postów i że taka właśnie będzie postawa Administracji. To raczej nam zarzucasz coś, czego nie robimy, a na pewno nie z tego powodu.

Swoja poprzednia odpowiedź napisałem po przeczytaniu Waszych postów, które są po sobie:

która pewnie nie bardzo przychylnie na to popatrzy z uwagi na "możliwość nabijania postów".
ciekawe dlaczego?Są jakies nagrody za ilość postów? :mrgreen:
Nie wiem czy są, ale tak domniemam, że taka będzie postawa administracji :-P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gojgien, widocznie mnie źle zrozumiałeś. Pisząc "Taka pewnie będzie postawa administracji" chodziło mi o postawę dotyczącą nie łączenia postów jeden pod drugim danego użytkownika. Nie chodziło mi o to, że uważam za jakieś głupie, czy niedorzeczne, że administracja nie lubi jak ktoś nabija posty, bo tego to chyba nikt nie lubi ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat liczniki zliczające posty zostały już dawno ukryte i nie są widoczne w profilach przy postach. (była już zresztą dyskusja na ten temat i zostało to wyjaśnione) Tak że nam to... zwisa i powiewa.

Ważniejsze jest, by posty były merytoryczne a nie zdawkowe ograniczające się do jednego, dwóch słów, czasami nic nie wnoszących do tematu, byleby tylko zaistnieć w temacie.

To wręcz perfidnie będzie piętnowane i wycinane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, że moje pytania trochę umknęły uwadze "ważniejszym" :P

Sprawa dotyczy zmiany domyślnego ustawienia wyszukiwarki - tak jak zaproponowałem w pierwszym poście w tym temacie.

Na jedno pytanie dostałem odpowiedź od Carka i Easy'iego <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02, możliwość takich zmian u nas ma tylko Administrator, tak wiec ci mniej "ważniejsi" pomimo, że przeczytali i tak nie maja na to bezpośredniego wpływu. Zapewne sprawa nabiera "mocy urzędowej" heheheh <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
to rzeczywiście jest dobry sposób na obejście systemu, ale jeszcze nie spotkałem się na forum żeby ktoś tak zrobił

 

ja tak czasem robię, ale robię to tak dobrze, ze właśnie nie widać <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robię to tak dobrze, ze właśnie nie widać

trening czyni mistrza <piwko>

Miałem na myśli zwyklych użytkowników internetu, którzy nie interesują się działaniem stron internetowych od strony technicznej, a tylko użytkowej :P

Pozdrawiam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wszystko ok na forum. ale nie podoba mi się jedno od strony technicznej. Otóż jeżeli ja coś pisze lub zamieszczam i za kilka dni dodaje dalszy ciąg czyli niejako dodaje coś co nie było czytane. A pomiedzy moimi postami nie ma postu kogos innego, to nadal na forum ta wypowiedź jest datowana sprzed kilku lub kilkunasu dni. Wydaje mi się że tak nie powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!