Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj zauważyłem że podczas jazdy na wprost kierownica jest lekko skręcona w prawo (minimalnie ale zauważalnie). Autko ma dopiero ~800 km. Umówiłem już się do ASO aby rzucili na to okiem. Chciałbym się jednak przygotować jakie mogą być tego przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Krzywa jezdnia :)

2) Ciśnienie w oponach

3) Nieprawidłowo ustawione "0" na maglownicy

4) Rozjechana, nie ustawiona prawidłowo zbieżność

5) Uszkodzone elementy układu kierowniczego

6) Uszkodzone zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie śmiej się, nie raz się na tym złapałem. Czasami nachylenie jezdni, właśnie w prawo, jest większe niż standardowe i wtedy samochód ściąga w tę stronę.

Znajdź płaski równy odcinek i się przejedź, potem pojedź tam gdzie zauważyłeś, że ściąga. Będziesz miał odpowiedź.

Potem sprawdź ciśnienie w kołach i przejedź się jeszcze raz tą samą trasą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiałem się dlatego ze widziałem to tłumaczenie wielokrotnie. Myślę że u mnie to nie jest przyczyna bo sprawdzałem na wielu drogach i zawsze jest to samo. Sprawdzę jeszcze z ciekawości ciśnienia w kołach i zobaczę.

 

Dodano: 04 sty 2014 - 11:17

Mały update. Byłem dzisiaj w ASO diagnoza-kierownica obrócona o jeden ząbek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w ASO diagnoza-kierownica obrócona o jeden ząbek.

I co? Ustawili?

Nie wiem czy czasem nie robią Cię w konia bo dotychczasowe wersje renault nie miały takiej możliwości. Kierownicę można było założyć tylko w jednym położeniu.

Być może jest taka taka możliwość gdzieś tam głębiej, na łączeniu wałków, nie wiem jak to jest w meg III.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie śmiej się, nie raz się na tym złapałem. Czasami nachylenie jezdni, właśnie w prawo, jest większe niż standardowe i wtedy samochód ściąga w tę stronę.

Tylko że kolega pisał ze kierownice ma ustawioną na prawo. Wg twojego toku myslenia jeżeli droga jest pochylona na prawo to auto ucieka też na prawo,czli następuje kontra w lewo.

Co do przesuniecia pkt "O" skorygują w serwisie i będzie dobrze.Kiedyś wyszła partia nowych MAN-ów TGL z tak ustawionym sterem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo zależy od drogi i jej nachylenia,w mojej okolicy jest odcinek drogi przy którym jadąc trzeba korygować na lewo bo auto ucieka do rowu,wracając sytuacja jest odwrotna trzeba ciągnąc w prawo kierownicą.Ptrząc na ten odcinek drogi wygląda bez zastrzeżeń a w praktyce jest jak jest.Sprawdzane na kilku autach to samo zachowanie.Zwijam trochę po drogach RP i trafiam na nowe odcinki dróg które są od urodzenia o złym lub za dużym kącie pochylenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!