Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zbyt cichy sygnał klaksonu


Rekomendowane odpowiedzi

beeeeeeeeeeeeeeee. Dlaczego?

bo trąbka się skończyła, albo brakuje masy/zasilania. Klakson jest przed przednim lewym kołem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w swoim Scenicu RX4 miałem jeden i do tego słabo działał, wyczyściłem bo była taka możliwość aby częściowo rozebrać, Podłączyłem na krótko do aku, pobawiłem się potencjometrem z tyłu i duża poprawa była, jednak ... założyłem zdjęte od mojego starego FSO125p, dwa różnotonowe, użyłem ze sklepu takiego małego urządzenia co to daje równe napięcie (nie pamiętam jak się to nazywa, dodają takie samo do sklepowych halogenów i sygnałów), podłączyłem, ale pięknie grają. Czasami wystarczy poprawić styk przewodu z sygnałami, tak kiedyś miałem na tych różnotonowych w Fiacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

a ja trochę odgrzeję temat. jak pisałem wcześniej zmieniłem klason na taki od Jetty/golfa II ( o taki http://czesci.amauto.pl/fotos/klaksony_golf.jpg). Wraz z nastaniem zimy mam problem - klakson raz działa raz nie ( generalnie działa jak temp. jest na +). Czy sądzicie, że ze wzg na jego umiejscowienie za tymi kratkami czarnymi, może się dostawać tam woda i moze on zamarzać? zima jest taką porą kiedy klakson się szczególnie przydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strona nie działa, ale znam niemieckie klaksony (może nie wszystkie, ale IFA) montowane do MZ, VW i Opla. Tak pomiędzy zwoje rozprężające a tą czołową tarczę dostaje się śnieg, błoto i inne zanieczyszczenia, które powodują zakłócenia w pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie coś można wykombinować, Polak potrafi, ale pod warunkiem, że długość przewodów na to pozwoli. A najlepiej, tyle że to kosztowne, kupić takie z osłoną ślimakową i wykot dźwięku skierować ku dołowi, alb można skonstruować jakąś osłonę np. ze starej dętki grubościenne (z traktora) na blachowkręty, tylko czy nie lepiej założyć te ślimaki. Ja właśnie takie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

A ja w swoim SCENICU zamontowałem sygnał dwutonowy (chyba z FIATA 125p lub POLONEZA) pod zderzakiem przy lewym kole (tam jest sporo miejsca) i trąbi jak trzeba. O dziwo oryginalny sygnał w SCENICU był produkcji indyjskiej a ja założyłem z polskiego auta ale ten klakson wyprodukowano we Francji - dziwne nie ??

Edytowane przez vie-h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

ciach

Sorki za opóźnioną odpowiedź ale może ktoś będzie jeszcze szukał to się przyda.

Zmieści się od laguny i od innych pewnie też bo miejsca jest sporo. Ja niedawno wstawiłem mocny klakson dwusygnałowy bo też padaka była i problemu z miejscem nie było.

No i jeszcze ważna sprawa. Mi udało się tą robotę wykonać nie demontując zderzaka a jedynie odkręcając osłonę pod chłodnicą (tą obok osłony silnika) i od spodu się z tym męczyć :l:

Dostęp kiepski ale na kanale da radę to wykonać no i pewnie szybciej niż w opcji ze zderzakiem.

PS

Okazało się w oryginalnym piptaku było ćwierć kilo piachu i po wysypaniu ożył ale miałem już kupiony ten nowy to wymieniłem.

Zasady cytowania proszę sobie zgłębić - Tomik

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odkopię trochę temat ale mam pytanko, czy nie orientuje się ktoś czy klakson z Golfa III pasuję do Megany II. Chodzi mi oczywiście o wtyczkę. Chcę wymienić obecny na jakiś głośniejszy bez jakiś specialnych przeróbek wtyczki. Prosiłbym o ewentualne inne opcje. Serdeczne poozdro!:-)

 

Mam na myśli ten:

http://allegro.pl/a3-tt-ibiza-ii-vw-golf-iii-iv-octavia-leon-klakson-i2237938623.html

Edytowane przez rsix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A czy w Megene II , klakson podwójny (dwie osobne trąbki) trzeba podłączać przez dodatkowy przekaźnik, czy można bezpośrednio rozdzielając prąd z wtyczki doprowadzonej do oryginalnego klaksonu?

Podejrzewam, że oryginalny klakson, już jest na przekaźniku i dwie trąbki wystarczy podpiąć pod wtyczkę - czyli wariant 1 - ale upewnić się warto!

 

BTW do klaksonu umieszczonego przed chłodnicą, można w prosty sposób dostać się wyciągając kratki w zderzaku (od dołu lekko odginamy zderzak i wyciągamy je do przodu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

No a ja mam pecha.

 

Wczoraj grzebałem trochę przy coupe i postanowiłem naprawić niedziałający klakson. Co się okazało? Klaksonu brak! Jest pięknie odkręcony a kosteczka pięknie wypięta. Jako że klakson działał po ostatnich wizytach w warsztatach a przestał 2 tyg temu wniosek jest jeden UKRADLI:(

Dziś jadę do roboty kombiaczkiem (deszcz kałuże) chciałem zatrąbić na pana który zaparkował w bramie, dźwięk jaki sie wydobył przypominał kwilenie głodnego szczeniaka...

 

PS.

Nieszczęścia chodzą parami...oby nie w stadach:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Klaksonu brak! Jest pięknie odkręcony a kosteczka pięknie wypięta. Jako że klakson działał po ostatnich wizytach w warsztatach a przestał 2 tyg temu wniosek jest jeden UKRADLI:(

 

rozweseliłeś mnie na wieczór ((;

 

w każdym bądź razie... jeżeli chodzi o Megane I ph II, to pasuje do niej klakson ze Scenica II. Kostka ta sama, więc nie trzeba się gimnastykować z lutowaniem czy dokupywaniem wtyczek czy czegokolwiek, napięcie też to samo. No i trąbi zdecydowanie lepiej, w porównaniu z "fabrycznym" kaszlem paralityka-palacza z 40 letnim stażem...

Na allegro można nabyć takowy za 30-40 blaszek, więc szału nie ma. Na szrotach jeszcze taniej (

Edytowane przez Levy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!