Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Zaloguj się, aby obserwować  
sowa1254

Megane III phII Instalacja LPG do megane III RS

Recommended Posts

Witam czy jest możliwość założenia instalacji gazowej do Meganki III rs 2010 rok ?

Słyszałem że się da lecz potrzebne są jakieś lepsze graty. Jestem kompletnie zielony w tym temacie, może ktoś miał do czynienia z takim przypadkiem i mógłby się podzielić wiedzą na ten temat ?

Edytowano przez aston76

Może V generacja?

Pomysł dobry jak strzał w kolano. <szukaj>

RS + LPG ....hmm to chyba nie pasuje <szukaj>

Pomysł dobry jak strzał w kolano. <szukaj>

Tzn, że wprowadziłem błąd?

RS + LPG ....hmm to chyba nie pasuje :!:

Zawsze taniej ;)

Nie no instalacja fajna tylko droga, nieliczni gazownicy to ogarniają, niebardzo jest gdzie serwisować. Ogólnie z IV gen jednak łatwiej.

Zdecydowanie Vialle LiquidSi- tylko trzeba poczekać na wydajniejszą pompę. Rs i Lpg to świetne połączenie, bo w odróżnieniu od benzyny, gaz nie zmywa filmu olejowego z cylindrów co zapewnia lepsze smarowanie, teoretyków mamy masę, a to gaz suchy, a to temperatura za wysoka, praktyka mówi inaczej.

Jeżeli nie planujesz zbyt wielu modyfikacji to zestaw na stagu 4+/qbox/lpg-techu 224, reduktorze prins lub 2x tur ("kanapka") i wtryskach napoleon lub keihin. Zdecydowanie odradzam inne połączenia, a polecam LiquidSi.

Przede wszystkim tutaj musi być bardzo staranny montaż, nie oszczędzając na nim oraz strojenie długie, mozolne z edytowanymi wszystkimi korektami (może poza korektą po ciśnieniu i temp. reduktora)

Fakt, skoro kogoś stać na RS'a, to zakładać LPG troche nie pasuje.

Jakbym miał RS-a to też bym gaz wrzucił, jak można jechać szybko i tanio to czemu nie?

Marek_07, mógłbyś podać orientacyjny koszt założenia polecanej przez Ciebie instalacji?