Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Instalacja LPG do megane III RS


sowa1254

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy jest możliwość założenia instalacji gazowej do Meganki III rs 2010 rok ?

Słyszałem że się da lecz potrzebne są jakieś lepsze graty. Jestem kompletnie zielony w tym temacie, może ktoś miał do czynienia z takim przypadkiem i mógłby się podzielić wiedzą na ten temat ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie Vialle LiquidSi- tylko trzeba poczekać na wydajniejszą pompę. Rs i Lpg to świetne połączenie, bo w odróżnieniu od benzyny, gaz nie zmywa filmu olejowego z cylindrów co zapewnia lepsze smarowanie, teoretyków mamy masę, a to gaz suchy, a to temperatura za wysoka, praktyka mówi inaczej.

Jeżeli nie planujesz zbyt wielu modyfikacji to zestaw na stagu 4+/qbox/lpg-techu 224, reduktorze prins lub 2x tur ("kanapka") i wtryskach napoleon lub keihin. Zdecydowanie odradzam inne połączenia, a polecam LiquidSi.

Przede wszystkim tutaj musi być bardzo staranny montaż, nie oszczędzając na nim oraz strojenie długie, mozolne z edytowanymi wszystkimi korektami (może poza korektą po ciśnieniu i temp. reduktora)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym miał RS-a to też bym gaz wrzucił, jak można jechać szybko i tanio to czemu nie?

Marek_07, mógłbyś podać orientacyjny koszt założenia polecanej przez Ciebie instalacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okolice 3900-4300 za 4 garnkowy. Dorzucić 300-400 zeta względem 4 generacji i nie bujać się z reduktorami, korektami od ciśnienia, temperatury i stężenia glukozy w surowicy kierowcy= bezcenne.

brudijr, a jakieś argumenty takie bardziej sensowne niż typowe polskie myślenie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach