Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Zaloguj się, aby obserwować  
sowa1254

Megane III phII Instalacja LPG do megane III RS

Recommended Posts

Witam czy jest możliwość założenia instalacji gazowej do Meganki III rs 2010 rok ?

Słyszałem że się da lecz potrzebne są jakieś lepsze graty. Jestem kompletnie zielony w tym temacie, może ktoś miał do czynienia z takim przypadkiem i mógłby się podzielić wiedzą na ten temat ?

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może V generacja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomysł dobry jak strzał w kolano. <szukaj>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

RS + LPG ....hmm to chyba nie pasuje <szukaj>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pomysł dobry jak strzał w kolano. <szukaj>

Tzn, że wprowadziłem błąd?

RS + LPG ....hmm to chyba nie pasuje :!:

Zawsze taniej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no instalacja fajna tylko droga, nieliczni gazownicy to ogarniają, niebardzo jest gdzie serwisować. Ogólnie z IV gen jednak łatwiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie Vialle LiquidSi- tylko trzeba poczekać na wydajniejszą pompę. Rs i Lpg to świetne połączenie, bo w odróżnieniu od benzyny, gaz nie zmywa filmu olejowego z cylindrów co zapewnia lepsze smarowanie, teoretyków mamy masę, a to gaz suchy, a to temperatura za wysoka, praktyka mówi inaczej.

Jeżeli nie planujesz zbyt wielu modyfikacji to zestaw na stagu 4+/qbox/lpg-techu 224, reduktorze prins lub 2x tur ("kanapka") i wtryskach napoleon lub keihin. Zdecydowanie odradzam inne połączenia, a polecam LiquidSi.

Przede wszystkim tutaj musi być bardzo staranny montaż, nie oszczędzając na nim oraz strojenie długie, mozolne z edytowanymi wszystkimi korektami (może poza korektą po ciśnieniu i temp. reduktora)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt, skoro kogoś stać na RS'a, to zakładać LPG troche nie pasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakbym miał RS-a to też bym gaz wrzucił, jak można jechać szybko i tanio to czemu nie?

Marek_07, mógłbyś podać orientacyjny koszt założenia polecanej przez Ciebie instalacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Okolice 3900-4300 za 4 garnkowy. Dorzucić 300-400 zeta względem 4 generacji i nie bujać się z reduktorami, korektami od ciśnienia, temperatury i stężenia glukozy w surowicy kierowcy= bezcenne.

brudijr, a jakieś argumenty takie bardziej sensowne niż typowe polskie myślenie? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To chyba strasznie te 4gen podrożały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem w posiadaniu RS zrobionego na 320km z instalacją gazową KME NEVO. Instalację montowałem w Warszawie w Energy Gaz Polska. Cena instalacji to 3000zł. Samochód sprawuje się super zarówno na benzynie jak i na gazie. Koszty paliwa zmniejszyły mi się o połowę i teraz nie patrzę ile samochód mi pali. Czy warto? Ja jestem zdecydowanie na tak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
To chyba strasznie te 4gen podrożały.

LEWY to cena za V gen.

Edytowano przez adbaca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cyryl32 jesteś w stanie wrzucić fotki instalacji i komponentów użytych? Zakład cieszy się bardzo negatywną opinią. Chciałbym też wiedzieć jakie reduktory oraz wtryskiwacze zostały użyte, bo przy 340 koniach (niewiele więcej niż 320) problemy były ogromne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2x Alaska i Valteki :):D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LEWY to cena za V gen.

Wiem, ale ta IVgen miała być 300-400 zł tańsza od podanej ceny. To nadal dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lewy z Tobą i Piotrem lubię dyskutować bo znacie się na rzeczy. Zazwyczaj za 4 cylindrowe zapłacisz 2800-3000, RS jest specyficzny bo tam nie sposób zastosować innego rozwiązania niż prins lub 2x silver/tur- co generuje koszty i problemy z miejscem/wcięciem do wody. Drugi kłopot to wtryskiwacze, keihin brązowe, 8x hana red/barracuda czy hana 2100 na której nie będzie wolnych obrotów- tudna sprawa, hana niebieska niestety jest za mała/ zbyt mało stabilna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytałem na forach to wcale złych opini nie było, jedynie na jednym forum 2 czy 3 osoby wypowiadały się negatywnie. Trzeba wziąć pod uwagę, że miesięcznie dużo przerabiają samochodów na gaz i ciężko wszystkim dogodzić- tym bardziej, że Polak chce zrobić tanio, a co za tym idzie nie zawsze będzie dobrze. Chciałem wydać więcej na instalację, ale powiedzieli, że nie ma takiej potrzeby i przystali na KME NEVO(2 lata gwarancji). Zdjęcia instalacji mojego RS3 są w galeri Renault na stronie Energy Gaz Polska. Większość podzespołów jest zamontowanych w nadkolach. A tu macie pełen opis co zamontowali. post-64700-0-39892400-1391264188_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem na szybko galerię w Twoim aucie faktycznie jest spoko. Za to megana 2 w galerii piętro wyżej nad Twoją- już widać popis tej firmy.

Ale faktycznie takie komponenty też wymieniłem w tym co napisałem. U Ciebie jest hana blue (której unikam jak ognia, rozjazdy rzędu 30% między wtryskami to dzień powszedni), 2x silver turbo "kanapka" i kme nevo. Fajny zestaw, ale bez szans na jakiekolwiek modyfikacje.

Stroili Ci auto z dołożoną sondą w wydechu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak stroili. Za małą wiedzę mam na te tematy. Powiedzieć mogę jedno, że moc 320km 440 Nm (napęd na przednią oś) jest jak dla mnie wystarczająca,a gaz działa dobrze nawet na maksymalnych obrotach. Jakość i estetyka montażu jest zadowalająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaką masz tam butle? Motaż moim zdaniem specjalnie pod zdjęcia robiony jako Auto RS, ponieważ reszta "poziom brc"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cyryl32 - A jak spalanie ile LPG ile benzyny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy wolnej jeździe mieści się w 11L, a jak mam ciężką nogę pali mi 15L gazu. Z benzyną było podobnie. Odetchnąłem finansowo i już nie zwracam uwagi na spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

bardzo jestem ciekaw jak silnik zniósł te ponad 4 lata na lpg?

 

Edytowano przez olsen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×