Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 1.6 16v elektronika?


mniejszy91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem nowy na forum jak i zielony jesli chodzi o renowki, Tak wiec wybaczcie mi prefiks tematu bo nie wiem o co chodzi.

Mam fajna okazje na meganke 2 2003r 1,6 16V w silniku zrobione wtryski, kolo dwumasowe, rozrzad, zawieszenie, hamulce. Tylko problem pojawia sie przy eletronice prawdopodobnie mianowicie nie dziala zamek eletrycznie bo mechanicznie dziala tzn nie otwiera sie ani sie nie zamyka trzeba tym bolcem przekrecic nad zamkiem zeby zamknac auto i od srodka klamka otworzyc by otworzyc(troche uciazliwa kwestia) zamek w bagazniku to samo nie dziala eletronicznie tylko chcacy otworzyc to od srodka... reszta zamkow dziala. Kolejna kwestia to szyba z prawej strony z przodu nie dziala pozostale dzialaja, i radio oryginalne to plyty cd nie da sie wysunac. I jeszcze bledy na desce wyskakuja ABS-u i poduszki powietrzne auto nie bylo bite i to wiem w 100% tylko komputer pokladowy pokazuje te bledy a w momecie podpiecia do komputera to system nie pokazal zadnych bledow. I teraz czy spotkal sie ktos z takimi wariacjami w megance, czym moze byc spowodowana taka akcja z "elektronika?" i ewentualnie koszt naprawy tego wszystkiego ile by wyniosl? Bo autko fajnie pracuje i cenowo tez okazja.

Z gory Dziekuje za pomoc. Pozdrawiam.

 

 

lapka2.gifRegulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi, ortografia. Aston76

 

Proponuję Koledze zapoznać się z regulaminem forum, bo widać że ten punkt programu został pominięty podczas rejestracji.Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji