Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Renault Megane II 2.0T


matty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, mój pierwszy temat i pierwsza prośba :) rozglądam się za pierwszym autem dla siebie i mam kilka pomysłów, ale ciężko jest się zdecydować :) budżet jakim dysponuję to ok. 25 tyś.zł.

Wśród aut branych pod uwagę znalazła się Meganka II z silnikiem 2.0T i postanowiłem poszukać pomocy na Waszym forum (:

 

Przeglądałem kilka ogłoszeń, tematów, ale nie znalazłem nic odnośnie modelu znalezionego na allegro: RENAULT MEGANE RS TROPHY 2.0 T 16V

Czy można cokolwiek stwierdzić po obejrzeniu zdjęć, ewentualnie czy ktoś był go oglądać na żywo?

 

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi (:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabryczne tarcze trophy były nawiercane a tutaj ktoś już wymienił na lite. Ogólnie auto zostało wypuszczone w limitowanej serii 500 sztuk i ma zmienione w stosunku do wersji sport przekładnie kierowniczą, zawieszenie jest twardsze. Auto nie było oferowane w Polsce, dlatego pewnie nic nie znalazłeś. Trzeba jechać i zobaczyć, sprawdzić w ASO i jeżeli wszystko ok. to może być perełka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekładnia kierownicza jest ta sama. Były niebieskie pasy, wyłączalne ESP, felgi Bebop (w phase1 były tylko sunthese, bebopy były od phase2). brak maskownicy na akumulator, brak oznaczeń modelu na tylnej klapie.

Wydaje mi się tez że brak zaślepki na klamce kierowcy

No i zdjęcie dokumentów albo nie robione w tym aucie albo to nie dokumenty od Trophy bo tapicerka na fotelach musi być niebieska ;)

Edytowane przez Shymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są niebieskie tylko może światło tak pada(chociaż z drugiej strony gałka zmiany biegów powinna być szyta z tyłu niebieską nicią a nie widać jej za specjalnie). Tabliczka z numerem widać jest za dźwignią zmiany biegów.

Edytowane przez Spike96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie było oferowane w Polsce, dlatego pewnie nic nie znalazłeś. Trzeba jechać i zobaczyć, sprawdzić w ASO i jeżeli wszystko ok. to może być perełka.

Rozglądałem się za wersją z silnikiem 2.0T i przez przypadek trafiłem na to ogłoszenie. Niestety w tygodniu pracuję, jeżeli wypadnie to w sobotę też, więc ciężko by było mi podjechać tak, żeby wziąć ją do ASO. Pisałem z nadzieją, że ktoś chociaż był ją zobaczyć i mógłby coś więcej powiedzieć (:

 

brak maskownicy na akumulator, brak oznaczeń modelu na tylnej klapie.

Wydaje mi się tez że brak zaślepki na klamce kierowcy

No i zdjęcie dokumentów albo nie robione w tym aucie albo to nie dokumenty od Trophy bo tapicerka na fotelach musi być niebieska ;)

na autoscout24.com znalazłem dwie Meganki Trophy, w jednej też nie było maskownicy na akumulator, a na tylnej klapie było "Renault Sport".

Ciężko mi powiedzieć z tych zdjęć czy jest tam ta zaślepka czy jej brakuje (:

Raczej tak światło padało, że widać głównie czarną tapicerkę, bo przeszycia zgadzają się z innym zdjęciem :)

 

Mam prawie 300km w jedną stronę do tej mieściny i ciężko jest mi się zdecydować czy warto by było jechać ją oglądać, bo nigdy nie wiadomo co można zobaczyć na miejscu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boczki jak najbardziej powinny być skórzane. Na ostatnim foto widac przez szybę auto bez przodu ;) Myślę że to trophy nie jest bezwypadkowe ;)

Co do tapicerki i zdjęcia z dokumentami - ramka naokoło drążka skrzyni biegów powinna być polakierowana na czarno jak reczny czy ramki zegarów a jest zwykła szara :)

Edytowane przez Shymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pozwolę sobie odkopać temat i sprostować kilka komentarzy, bo niektóre z nich nie do końca pokrywają się z prawdą:

 

Fabryczne tarcze trophy były nawiercane a tutaj ktoś już wymienił na lite.

Jeśli w ogóle coś było widać na zdjęciach, to można było również dostrzec, że tarcze są oryginalne i nawiercane.

 

Przekładnia kierownicza jest ta sama.

Przekładnia kierownicza w modelu Trophy została zmodyfikowana, a odziedziczyły ją wszystkie późniejsze egzemplarze.

 

Boczki jak najbardziej powinny być skórzane.

W wersji z materiałowo-skórzaną tapicerką (wstawka w środkowej części fotela) boczki drzwi były materiałowe.

 

ramka naokoło drążka skrzyni biegów powinna być polakierowana na czarno jak reczny czy ramki zegarów a jest zwykła szara

Trophy 225 nie miało lakierowanej ramki wokół dźwigni zmiany biegów. Ramka ta (wraz z panelem konsoli centralnej i uchwytami do zamykania drzwi) była fabrycznie "karbonowa" (tak, jak na zdjęciach).

 

Nieco zraziłem się powyższymi komentarzami - szczególnie, że jeszcze trzy dni temu nie odróżniałem "sporta" od "cup-a" i skreśliłem auto z listy. Przez zupełny przypadek znalazłem się jednak w weekend blisko Lubina i mimo wszystko postanowiłem samochód obejrzeć (uzbrajając się w wiedzę z innych źródeł). Skutek taki, że w tej chwili trzymam dwie karty od tego pojazdu, patrząc na niego dumny jak paw ;). Auto oczywiście nie jest nowe, ale nie minę się za bardzo z rzeczywistością, jeśli powiem, że serwisu wymaga jedynie klimatyzacja...

 

Podchodząc do tego z innej strony, nie wiem, czy w tej sytuacji nie powinienem dziękować, że skutecznie zniechęciliście kolegę matty ;).

 

P.

 

P.S.

 

brak maskownicy na akumulator

Jeśli chodzi o pokrywę "plusa" (innych maskownic w tym modelu nie widziałem), to na zdjęciu leży obok zawiasu maski.

Edytowane przez tco_tm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trophy ma taka samą przekładnie jak inne cywilne meganki oraz sporty w tym R26, wiem bo swoja przekładnie rozebrałem i skrupulatnie pomierzyłem i jest dokładnie taka sama jak np w 1,6. Zmienione jest "wspomaganie" czyli siły z jakim działa itp to jedyna zmiana.. nawet w serwisie to znajomy potwierdził, pomimo ze w serwisie ma inny nr(8200646936 dla mojej przekładni w R26 koszt 1420zł) a zwykłe meganki mają

8200892104 to jest to samo poza drążkami kierowniczymi bo te w sport są dłuższe i dlatego inny nr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arni88 ma racje przekładnia jest taka sama,

co do pokrywy akumulatora to Shymkowi pewnie chodziło o taką pokrywę

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=megane+II+pokrywa+akumulatora&bmatch=seng-v6-4-default-0718

Swoją droga mocno staniały te samochody

tco_tm fajnie by było jak byś opisał/zaprezentował swoje nowe trophy'eum

 

Pozdrawiam i życzę bezawaryjności :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

choć u mnie mam pół skóry i boczki są full skóra z białą nicią

Jesteś pewny że to FULL skóra??

Zrób test z kroplą wody na poziomej części tej tapicerki, to się dowiesz co masz....

Rozbierając takie skórzane boczki i ramiona podłokietnika ze sceniola dopiero od dołu widać jaka to "skóra" no i woda się nie wchłania. Szybciej odparuje niż wsiąknie, jak przy prawdziwej skórze ma to miejsce.

(test z wodą podpowiedziany przez polskiego przedstawiciela producenta farb do skór samochodowych. Miałem zamiar zmienić kolor z beżu na czarny w takiej zakupionej "skórzanej" tapicerce. Niestety na SKAJU jaki tam jest, te farby nie trzymają jak powinny.)

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!