Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jak zamknąć auto


Rekomendowane odpowiedzi

Prawdopodobnie potrzebna będzie druga osoba. Sam siedzisz w samochodzie i zamykasz auto centralnym a druga osoba mając kluczyk w ręku otwiera drzwi kierowcy i otwiera je klamką z zewnątrz. Wychodzisz. Zamykasz kluczykiem. Nigdy tego nie próbowałem i nie wiem czy czasem po zamknięciu przyciskiem centralnego nie trzeba będzie odłączyć akumulatora by w momencie otwierania drzwi kierowcy nie zadziałało centralne otwieranie. Klameczka wewnątrz na pewno odblokuje wszystkie drzwi, zewnętrzna być może nie, należało by to sprawdzić.

 

Ewentualnie za radą kolegi aston76 skorzystać z instrukcji obsługi, strona 1.12.

Edytowane przez aniewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kombinujecie jak konie pod górę, a wystarczy przeczytać co już jest dawno wyjaśnione.

Jedyne co ważne, to przed pierwszym zamknięciem według instrukcji i opisu, należy sprawdzić czy kluczykiem z karty da się mechanicznie zamek drzwi odblokować.

Czasami zamki potrafią się przyblokować jak zawsze centralnym auto było zamykane.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak

Wchodzisz do auta zamykasz klawiszem potem ktoś inny zdejmuje klemę z akumulatora ty wychodzisz z auta /nic się nie dzieje bo aku wyłączone/ i zamykasz drzwi kluczykiem

Ale prościej byłoby otworzyć kluczykiem faceta w aucie który zablokował klawiszem i potem zamknąć kluczykiem rano spróbuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie prościej z za przednich siedzeń nacisnąć na przycisk, potem tylne drzwi od środka otworzyć, wysiąść, przekręcić blokadę w tych drzwiach i zatrzasnąć??

Upierdliwości Twojego sposobu:

1 musi być druga osoba z minimalnymi ale jednak umiejętnościami technicznymi

2 trzeba sie wybrudzić

3 istnieje ryzyko spowodowania zwarcia

4 zachodzi potrzeba wprowadzania pinu do radia

5 zerują się przebiegi okresowe w licznikach i zegarek

6 trzeba przyuczać szyby...

jeśli wydziesz innymi to one zostają otwarte i ich nie zamkniesz kluczykiem

Zamkniesz i nie tylko kluczykiem, może być także śrubokręt, moneta 1 lub 2 groszowa, inny klucz czy nawet paznokieć.

 

Jednak upór i lenistwo są tak samo nieuleczalne jak głupota.

Lepiej kombinować cały dzień, kilka postów napisać, zamiast jeden już istniejący przeczytać.

No ale jak kto woli....

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu tak kombinujecie, przecież zamykanie z kluczyka jest już dawno opisane. Otwierasz drzwi kierowcy, naciskasz przycisk zamykania na konsoli i trzymasz tak długo, aż zamki najpierw się zamkną i otworzą, a następnie znowu zamkną. Zamykasz drzwi kierowcy i przekręcasz kluczyk w zamku.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwierasz drzwi kierowcy, naciskasz przycisk zamykania na konsoli i trzymasz tak długo, aż zamki najpierw się zamkną i otworzą, a następnie znowu zamkną. Zamykasz drzwi kierowcy i przekręcasz kluczyk w zamku.

No popatrz, tego sposobu nawet ja nie znałem...

Z ciekawości sprawdziłem czy to tak działa no i DZIAŁA ale jest pewna różnica w moim sceniolu.

No więc jak karta (czynna) jest w slocie, to tego nie zrobimy.

Jak ta sama działająca karta, przy systemie HF w aucie jest poza slotem, to przy otwartych drzwiach kierowcy zamki klikają na blokowanie i odblokowanie i po około 7 sekundach dalszego, ciągłego trzymania przycisku blokowania zamków na konsoli, blokują się na stałe.

Teraz wystarczy tylko zatrzasnąć drzwi kierowcy i już są zablokowane (zamknięte zamki)

Nie trzeba już kluczykiem zamka przekręcać.

Tak samo jak karta była bez baterii czyli nieaktywna.

Tu jednak trzeba się pilnować, bo bawiąc się w ten sposób, można sobie nawet aktywną kartę w aucie zamknąć.

W tym momencie odwrócę sens znanego powiedzenia i napiszę:

ZAWSZE PRÓBUJCIE TO W DOMU ALBO W POBLIŻU, BY DRUGA KARTA Z KLUCZYKIEM BYŁA POD RĘKĄ..

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Pozwolę się wtrącić chodź tego nie próbowałem jeszcze ponownie, ale to spróbuję, ale nie zgodzę się z wypowiedzią "gojgien"-a bo karta bez baterii nie oznacza nie aktywnej karty!!!

Kartą bez baterii tylko z przycisków na karcie nie otworzysz czy zamkniesz drzwi, ale odpalisz samochód z slotu a także jeśli masz HANDS FREE to otworzysz bateria jest do tego nie potrzebna !

Sam się o tym przekonałem jak kiedyś jadąc na basen chciałem baterię schować gdzieś w bucie żeby mi nikt nie odjechał

zapomniałem jej włożyć a później okazało się że ona do odpalenia w ogóle nie jest potrzebna...

Pozdrawiam.

Myślę że nikogo nie zdenerwowałem sam się kiedyś tym zaskoczyłem.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że do odpalenia nie jest potrzebna bateria, nic w tym odkrywczego. (były już nawet domysły, że karta posiada w środku drugie niewymienne źródło zasilania, jak te z Laguny) Karta nawet ta z HF, która zazwyczaj odpala auto jak jest w kieszeni spodni, musi jednak w takim przypadku być w slocie i jest to już wielokrotnie opisane. Działa wówczas jak zwykła bez HF, a na dodatek z nieczynnymi przyciskami i martwą funkcją identyfikacji zbliżeniowej.

Temat ten jednak dotyczy nie odpalania ale zamykania auta, a tego bez baterii w oryginalnej karcie ze sceniola czy meganki nie dokonasz. Nie ma co zasilić wysłania kodu radiowego do anten, a ten transponder jaki jest wokół slotu na kartę, z zewnątrz nie odczyta pamięci EEPROM jaka jest w karcie. (to zresztą inne kody)

Tak to przynajmniej działa (a właściwie nie działa) w moim sceniolu, jak i w wielu przypadkach opisanych na tym forum.

Sprawdzane kilkakrotnie w różnych kombinacjach, z kartę w jeden ręce i wyjętą z niej baterią w drugiej. Nawet przy zamkniętej w środku kompletnej i aktywnej drugiej karcie.

Jesteś pewny że karta jaką posiadasz jest oryginalna, a nie dorabiana z Lagunowskiej??

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!