Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II phII ciężko pali.


djteo45

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

posiadam Megane II phII 2.0dci 150KM z 2006r i mam z nią problem. Mianowicie chodzi o to, że samochód ciężko pali np jak długo stoi lub z rana np jadę do pracy na 7:00-ciężko pali, kończę o 19:00 i też ma ciężko zapalić. Nie wiem czym to jest spowodowane, nie pali z pierwszego strzała, a powinna przy tych temperaturach. Świece, akumulator jak i filtr paliwa jest nowy. Czy mógłby ktoś pomóc? W razie czego mogę wysłać filmik z odpalania.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy obecnych temperaturach motor powinien palić bez problemu nawet bez grzania świec więc to raczej nie to. Szukał bym gdzieś indziej cofające się paliwo, zapowietrzanie, słaba kompresja, za niskie ciśnienie na Litwie CR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś sprawdziłem czy świece są sprawne a mianowicie kabelek pod plus w akumulatorze i lekko dotykałem świec, 3/4 w ogóle nie iskrzyły więc raczej padnięte, iskrzyła tylko jedna i to lekko...

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

wymieniłem wszystkie cztery świece, założyłem bosha szybkiego grzania bo innej firmy do tego modelu silnika nie znalazłem, samochód teraz pali znakomicie, odpala z pierwszego strzału bez żadnego ale :)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

 

Dodano: 05 gru 2014 - 12:03

Po zmianie świec jakiś czas było wszystko oki, ale znowu zaczyna palić ciężko, myśle że może to być przekaźnik świec żarowych, ale sam już nie wiem...

 

Dodano: 07 gru 2014 - 11:00

Odkryłem następną rzecz, na początku walnięte były świece jak pisałem, stojąc z przodu samochodu świece licząc od lewej 1,2,3 działała a 4 walnieta, zmieniłem świece, założyłem BOSH koszt 280zł, przez jakiś czas megi paliła dobrze, lecz ostatnio znowu to samo, wczoraj sprawdziłem świece i znowu to samo, 1,2,3 działają a 4 walnięta, co to może być że pali tylko jedną świece w tym samym miejscu? Pomocy

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn? Co masz na myśli? Wiem że zakładałem ostatnio świece z białym oringiem a to podobno oznacza świece szybkiego grzania. Myślisz że wcześniej były założone świece wolnego grzania z czarnym oringiem i trzeba podpiąć kompa i zmienić na szybkiego grzania po zmianie świec?

 

Dodano: 10 gru 2014 - 16:07

Dziś byłem w serwisie i przedstawiłem i problem, powiedzieli, że trzeba wymienić na nowo świece (oryginalne 455zł), następnie zrobić reprok na świece szybkiego grzania (podobno powinny być 7V a nie 11V tak pokazuje ich program wpisując nr VIN) i wgrać nową mape wtryskową (wymiana świec i reprok i wgranie mapy wtryskowej 150zł) razem 605zł i rok czasu gwarancja. Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli założyłeś świece szybkiego grznia i nie przprogramowałeś sterownika nic dziwnego że się spaliły, świece szybkiego grzania mimo że są na 7V zasilane są tak samo jak wolne czyli powiedzmy 12V, różnica jest w czasie podawania na nie napięcia w świecach szybkich sterownik podaje napięcie krócej przez co jej rozgrzanie następuje szybciej i świeca nie zostaje spalona (dlatego sterownik trzeba przeprogramować), możesz wymienić świece gdzie indziej np tam grzie robiłeś to wcześniej ale wcześniej sterownik musi być przeprogramowany, w ASO może zapłacisz więcej ale masz zrobione kompleksowo i wiesz gdzie reklamowac jak będzie coś nie tak, na forum laguny znajdziesz więcej informacji na ten temat bo tych aut z silnikiem 2.0dci było więcej, albo szukaj kogoś kto zna się na "renówkach" w Twojej okolicy

Edytowane przez newfsw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Oki, dzieki za info. Decyzja podjęta że ruszam do ASO. Dam znać jak to wyszło. Pozdrawiam.

 

Dodano: 18 gru 2014 - 21:49

A więc tak, byłem w serwisie i zakupiłem u nich świece przypisane pod numer VIN czyli 7V, przy odbiorze auta powiedziano mi że wymieniono świece na nowe ale pytając czy zmieniali coś w komputerze powiedzieli że nie było takiej potrzeby. Lecz auto nie pali jeszcze tak dobrze jak powinno od strzału a na dworze +5 stopnia. Jest poprawa ale to jeszcze nie to i teraz sam już nie wiem co jest grane...

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu czwarta świeca jest spalona, wczoraj sprawdzałem. Mi wogóle komputera nie podłaczali pod samochód, stwierdzili że nie było takiej potrzeby. Więc może to ma jakieś znaczenie żeby go podłaczyć i przyuczyć. Na poniedziałek jestem umówiony do serwisu, mają za free szukać przyczyny. Bede im kazał też przyuczyc kompa samochodu na nowo.

 

Dodano: 22 gru 2014 - 12:35

Jade do serwisu, ciekawe co dziś zrobią, dam znać jak wróce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!