Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Remont kapitalny silnika


wopa

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie okazuje się chyba, że to nie była wina przepływomierza. Silnik pracuje moim zdaniem troche za "nisko" zwłaszcza czuć to na postoju na luzie. Pod maską znalazłem taki luźny grzybek do którego dochodzi przewód (patrz na zdjęciu). Jak podnosze ten grzybek na max do góry to pod nim jest zaworek który im wyżej tym bardziej dławi silnik. Moim zdaniem powinno to być zamontowane na "sztywno" tak żeby nie wpadało w żadne drgania i wibracje. Jak od czasu do czasu to dokręce to jest lepiej. Tylko co to jest za część? :)

post-73236-0-44132900-1446110925_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj podłączyłem pod OBD elma. Użyłem programu torque i pokazywał wszystkie pomiary oprócz pozycji "throttle" . Wyświetlała się "brak informacji". Czy tyczy się to przepustnicy? Autko jeździ normalnie może trochę oporniej i pali koło 9L :( nie pojawiają się żadne błędy

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem. Tzn podłączyłeś ty nie znając się na wynikach testu? A jak byłeś u specjalisty, to on powinien ci wszystko powiedzieć. Bo dla mnie to co napisałeś jest niezrozumiałe. Wydaje mi się, że podłączenie do komputera nie pokazuje czy części samochodu są dobre czy złe, które nie są bezpośrednio podłączone pod elektrykę. Czujniki z innych części samochodu mogę jedynie pokazać podejrzenie uszkodzenia. Chyba, że się mylę.

Edytowane przez wopa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No i wróciłem z moim problemem. Otóż w ostatnim czasie założyłem oryginalny przepływomierz (używka) i wymieniłem przepustnicę (nowa), pojeździłem trochę autkiem i dalej to samo. CO udało mi się zaobserwować? Przy postoju obroty silnika na poziomie 805-810, podczas jazdy jak wrzucę na luz i się toczę to obroty na poziomie 860-870. W momencie kiedy się zatrzymuję spadają do 805-810 i czuć po silniku, że pracuje za nisko. Zastanawia mnie mój przepływomierz czy oby napewno jest sprawny? Komputer pokazuje spalanie na poziomie 9,8L/100km, ja sobie policzyłem na kartce, że wychodzi 9,24L/100km. Co o tym myślicie? Już powoli mi ręce opadają ciągle coś:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli muszę je wyciągnąć i zawieźć do speców od wtrysków czy można go zrobić w jakiś sposób przy założonych wtryskach? Ogólnie wtryski są po regeneracji.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!