Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moją megane II 1.4 16v otóż dzisiaj chciałem odpalić auto, włożyłem kartę, sprzęgło i start, zapaliły śię kontrolki, po chwili kontrolki zaczęły migać szczególnie ta od imobilaisera tzn. nie tak pulsacyjnie tak jak zawsze tylko tak gwałtownie. Przy tym jeszcze dochodzi jeszcze taki dziwny dzwięk z komory silnika jakby zwarcie sie robiło. Słychać jak pobiera paliwo i trzęsie autem jak przy normalnym odpalaniu ale silnik nie startuje. Co może być porblemem? Światła, radio, itp działa gdy auto stoi więc wątpie by był to akumulator, sprawdziłem też bezpieczniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam!

Mam problem z moją Megi. W niedzielę rano wchodzę do auta i "startuję" jak zawsze a tu kicha. Silnik kręci jak oszalały ale zero reakcji, nie odpala. Sprawdziłem bezpieczniki, pompa działa. Dodatkową uwagą może być to, że w wężu od gruszki jest trochę pęcherzy powietrza. Nie wiem skąd się wzieły. Do soboty popołudnia wszystko z autem było w jak najlepszym porządku. Macie jakieś pomysły? Proszę o pomoc bo mi się cierpliwość kończy do tego auta. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR ma tu mało do gadania, trzeba podłączyć auto pod CLIPa, bo tu jest jakiś głębszy problem.

Podejrzewam, że słaby akumulator wykluczyłeś na wstępie, a przy obecnych temperaturach świece żarowe odpadają.

Trzeba się przyjrzeć ciśnieniu paliwa przy odpalaniu i korektom wtryskiwaczy, a najlepiej zrobić próbę przelewową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, akumulator mam dobry. Podłączenie pod kompa wykazało błąd czujnika przepustnicy. Podczas pomiaru miernikiem wyszło jakby był cały czas na zwarciu. Wymienię to ustrojstwo i zobaczymy czy się odezwie czy to coś więcej niż tylko ten czujnik. Oby nie...

Edytowane przez Dave7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem auta(dwa, trzy razy w tygodniu), nie ma znaczenia czy na zimnym czy na ciepłym silniku. Rozrusznik kręci ale nie odpala i tak aż do rozładowania akumulatora, po czym podłączam na kablach do drugiego auta i po chwili odpala i znowu spokój na jakiś czas. Ostatnio jak nie chciał mi odpalić to akurat stałem z górki więc wrzuciłem na luz i jak się toczył to dwójka i zapalił no ale nie zawsze mogę tak zaparkować :(

Nadmienie tylko że wymieniałem kilka miesięcy temu świece i cewki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś przy starych samochodach bez elektroniki dokładnie takie objawy były wtedy gdy cewka była częściowo uszkodzona. Tzn. gdy zapalałeś rozrusznikiem to w wyniku uszkodzenia uzwojeń cewki za mało prądu dostawała cewka i nie wytwarzała wystarczającego napięcia na uzwojeniu wtórnym. Nie było tego problemu gdy opalałeś np z górki bo nie kręciłeś rozrusznika i cały prąd szedł na cewkę. Pisałeś, że wymieniałeś cewki, tutaj są 4 cewki więc nie wiem, czy powyższa teoria ma zastosowanie w nowych samochodach, ale może jednak sprawdź cewki. Niekoniecznie są uszkodzone cewki ale wykręć zobacz może coś nie łączy itp.

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!