Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupno meganki a budżet 30.000


lulek83

Rekomendowane odpowiedzi

Dorzuce swoje 3 grosze, ja jestem zdania że lepiej kupić megi ii w dobrym stanie drożej niż za wszelką cenę mieć iii ale zmęczony egzemplarz. Sam za swoją dałem sporo ale przynajmniej przebieg był realny 110k, serwisowany do końca, i w świetnym stanie technicznym i wizualnym. Jak zaoszczędzisz przy kupnie to dołożysz później.

 

Reasumując, uważałbym też na autoryzowane komisy i dealerów. Z doświadczenia wiem, że np w pewneuzywane sami nie wiedzą do końca co sprzedają ale zawsze to pewniejsze niż nieznany handlarz.

 

Życzę powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując, uważałbym też na autoryzowane komisy i dealerów. Z doświadczenia wiem, że np w pewneuzywane sami nie wiedzą do końca co sprzedają ale zawsze to pewniejsze niż nieznany handlarz.

Tu się z Tobą zgodzę, byłem wczoraj w Tarnowskich Górach w Renault, obejrzeć Megane 3 gt, po przyjeździe okazało się, że auto całe malowane i teraz hit! Oni nie wiedzą czy po gradobiciu czy wypadku, auto odkupili po leasingu, sprawdzili czujnikiem i wszystkie elementy malowane, ale, że nie było naprawiane w ASO to pan sprzedawca nie wiedział dlaczego tak jest :bash::applause: Dobrze, że chociaż powiedział, jak sprawa wygląda. Jak już w ASO kupują takie trupy i nie wiedzą jaka była przeszłość auta to brak słów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem zobaczyć tą Megankę i nie wygląda do najgorzej. Lakier na wszystkich elementach waha się w okolicach 140 um więc nie był bity wnętrze też nie jest zajechane. Mają potwierdzenie wszystkich wymian olejów i czynności serwisowych. Lewy przedni błotnik jest lekko zarysowany i felgi straciły już swój połysk.

I kacper60 - tak ma zestaw do naprawy przebitej opony :)

 

Dodatkowo samochód jest w programie Peugeot Używane Gwarantowane i jest na niego 8 miesięcy gwarancji na wszystkie podzespoły. Auto pochodzi z wynajmu długoterminowego. A właścicielem jest Karlik więc nie będą mi mogli powiedzieć "Panie to auto tutaj tylko stało"

Generalnie wszystko przemawia za TAK - to to mnie właśnie martwi bo znaleźć dobry samochód w 2 dni to zbyt piękne.

Zastanawiam się tylko jeszcze nad ceną bo 32900 to ciut nie za dużo (wiadomo do 32000 pewnie będzie można zejść).

Wujek google podał mi też, że to auto było już wystawiane w grudniu 2014 więc tak stoi już ponad 2 miechy.

 

Ach te dylematy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma taką za 29tyś , to że ta stoi 2 miesiące to nic kompletnie nie znaczy, jakby stała 2 lata to co innego. Nie ma co szukać dzióry w całym.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jottar - tak sprawdzałem był wymieniany co 30 tys. Ale ja mam zamiar to skrócić do 15

 

Kolega ma taką za 29tyś ,

Czyli będzie można zejść :)

 

Jeszcze jeden mankament o którym nie pisałem - mają wyciek z uszczelki przy misce olejowej - ale ma ona być wymieniona na koszt Karlika jeszcze przed wydaniem auta. No i wycieki też podlegają gwarancji.

Wiem, że szukam dziury w całym ale już się nauczyłem na własnym tyłku, że optymistycznie to można podchodzić do zakupu drożdżówki w sklepie a nie auta :)

 

Dodano: 05 mar 2015 - 15:34

No i wszystko jasne.

Jako że świat jest mały to okazało się, że znajomy znajomego szefa serwisu Karlika dowiedział się trochę więcej i jak twierdzi: "Szef serwisu nie poleca". Niby wyciek z miski ale ponoć poci się cały silnik. wrrrrrrrrrr :mad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie to takiej Fluence

http://otomoto.pl/renault-fluence-kraj-serwis-i-wl-navi-bezwypadkowy-C36195262.html

 

Ten model też jest na mojej liście marzeń :) Zastanawiam się tylko jak się ta benzyna 110Km sprawuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w kombi daje radę;) Ale ja mam czerwony więc wiadomo że są szybsze;) a tak na poważnie to ten silnik jest wystarczający do sprawnego przemieszczania się. Ma swoje wady (jest trochę głośny na autostradzie) ale ma też plusy - jest prosty (stosunkowo) i spalanie też jest akceptowalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze taki rodzynek:

http://otomoto.pl/renault-fluence-1-5dci-110km-privilege-1wl-pl-fv23-C35181944.html

 

Podobno silnik, turbina, rozrząd były wymieniane na nowe. Dodatkowo wymieniona została kierownica i gałka biegów (ponoć taka akcja serwisowa)

Z pozostałych informacji to lakierowany był prawy przedni błotnik i lekko pryśnięte drzwi.

 

czekam na VIN

 

Jak to by była prawda to silnik ma w takim razie przejechane tylko 4000 km a to by było całkiem fajnie. Co sądzicie?

Telepać się z Poznania aż do Gdańska to tak mi się nie chcę - ale jak będzie trzeba.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoś wada kąta wtrysków (czy jakoś tak) wymagała wymiany silnika i turbiny. Zrobione przez Renault.

Zastanawia mnie tylko, kto posiadając nowy silnik po 4000 km odsprzedaje auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

Odnośnie Fluenca. Ja osobiście mam takie autko tylko po fejsie rocznik 2013 1,6 benzyna.

Aktualnie ma przejechane ok 30 000 km. Autko sprawuje się bardzo dobrze tylko te elektroniczne wskaźniki temperatury i paliwa lekko szaleją. Pokazują jak chcą. Na serwisie był już parę razy i nic nie zrobili z tym bo nie wiedzą co tam może być.

 

A co do zakupu megi to ma taką z 2004 roku. Autko bezawaryjne. Aktualnie ma przejechane 216 000 km, z tego 166 000 na gazie i nic się jeszcze nie zepsuło,

 

Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy naprawdę tak trudno jet kupić dobre auto wr......

Za każdym razem jak kupuje samochód jest coraz gorzej. Jeszcze parę rozmów / akcji ze sprzedawcami to przestanę ufać nawet mojej matce.

Tylko z dzisiaj jedno auto okazało się, że jest przekręcone o 100.000 a drugie to składak.

No nic - szukamy dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!