Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pseudo światła do jazdy dziennej - halogeny


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, zwracam się z pytaniem, nie ukrywam dość głupim, co myślicie na temat, żeby z halogenów zrobić światła do jazdy dziennej?

Wyciągamy żarówki pozycyjne, włączamy na pozycyjne i włączamy halogeny i... jak do jazdy dziennej:P Niektóre auta mają seryjnie nie diodowe światła do jazdy dziennej w miejscu halogenów, ewentualnie wsadzenie zamiast (tam jest chyba h7) ledowych "żarówek", zamienników do h7, które są słabsze...

Edytowane przez mmanager
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat stary i wałkowany...

jak sobie na reflektorach wygrawerujesz jeszcze ładnie RL i numer homologacji, to będziesz miał <ok>

 

po drugie - nie rozumiem, po co "Wyciągamy pozycyjne"? pozycyjne są OBOWIĄZKOWE

 

i trzecie - tam nie ma żarówek H7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozycyjne wyjąć, żeby nie świeciły się, co do napisu to halogeny są dość "wykamyszkowane" i ogólnie nie widać co tam jest napisane:P

To H1 czy jakie tam są? wyglądem podobne do h7

 

Chodzi żeby nie wyglądały z daleka że to nie prawdziwe do jazdy dziennej, i tez nie kusiły do sprawdzenia tego;)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

straszną ruciarnię chcesz robić, totalnie bez sensu z wyciąganiem postojówek...

pomijając fakt nielegalnosci wszystkiego (!!) to powiem tyle: poszukaj sobie takich lamp

 

http://allegro.pl/swiatla-dzienne-do-jazdy-dziennej-magneti-marelli-i4953174312.html

 

może znajdziesz tańsze.

będzie i legalnie i normalnie.

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak tu racja, chociaż wożąc je ze sobą, można chyba uzupełnić na miejscu i wtedy upomnienie?

Nie chciałbym tych wszystkich lapek co się dokłada, nie ufam jakoś tym wynalazkom... No i tu zawsze mijania można włączyć

Edytowane przez mmanager
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"..zgaszę sobie światła mijania, a zapalę halogeny - będzie cool.. Co mnie interesuje, że oślepiam innych.." - całe stada kierowców tak robią, tylko zastanawiam się, po co..

 

Z reguły światła do jazdy dziennej mają służyć zwiększeniu widoczności pojazdu od frontu w jasny dzień, w dalszej kolejności oszczędzaniu żarówek i znikomym oszczędnościom w spalaniu. Trochę śmieszy więc, jak ktoś, zamiast założyć sobie dobre DRL o przeciętnej mocy 10W, zapala halogeny 2x60W plus pozycyjne 2x5W plus tylne światła 2x5W a dodatkowo olewa innych uczestników ruchu i przepisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 20.01.2015 o 08:50, Jaru napisał(a):

"..zgaszę sobie światła mijania, a zapalę halogeny - będzie cool.. Co mnie interesuje, że oślepiam innych.." - całe stada kierowców tak robią, tylko zastanawiam się, po co..

Kolejny filozof... Czy widziałeś jak świecą światła przeciwmgłowe ? Zgaduję że nie bo kompletnie nie wiesz jak one świecą. Jakby oślepiały to na pewno kodeks drogowy nie pozwalałby na ich włączanie w warunkach normalnej przejrzystości powietrza na krętej drodze ;) Dlatego jeśli nie znasz się na czymś to nie wypowiadaj się! Złota zasada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 20.01.2015 o 12:02, bert32 napisał(a):

warunkach normalnej przejrzystości powietrza na krętej drodze

..fajnie, że Ty znasz się na wszystkim - to dlaczego dozwolone jest użycie tylko na krętej drodze? Czy nie dlatego, że mogą przeszkadzać jadącym z przeciwka na prostej drodze? Mnie akurat przeszkadza, jak ktoś jedzie na przeciwmgielnych z przeciwka lub za mną. Wiem, jak świecą przeciwmgielne, bo je posiadam i używam ich w miarę konieczności. Poza tym, to nie Ty decydujesz o czyimś prawie do wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 19.01.2015 o 21:02, mmanager napisał(a):

No tak tu racja, chociaż wożąc je ze sobą, można chyba uzupełnić na miejscu i wtedy upomnienie?

Spróbuj założyć po omacku żarówkę od pozycyjnego w lato to pogadamy. A teraz pomyśl, że masz to zrobić w nocy przy minus 25st.C. :notacrook:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt, nie byłoby to ciekawe:P

Postojówki to pół biedy jeszcze nieźle się wymienia nawet (ostatnio wymieniałem obie, te cholerne h7 to masakra). Odnośnie oślepiania (zwłaszcza w dzień) to mnie osobiście nie oślepiają (nawet w nocy), moje po "piaskowaniu" to też osłabione;P

 

A jakie są tam żarówki w halogenach? Megane II phI 2004, wyglądają patrząc przez halogen na h7:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!