Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

M/S II Injection Fault , problem z uruchomieniem


pol555

Rekomendowane odpowiedzi

mi też pokazuje się ten błąd i kontrolka stop, lecz po kilkudziesięciu razach odpala. czytałem że to może być przez filtr paliwa, że trzeba go wymienić, więc czekam na przypływ gotówki i będę się brać do tego (zamiennik 70 zł, oryginał 122 zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dodano: 05 sie 2014 - 09:06

Może komuś się przyda pomoc. Winowajcą był czujnik ciśnienia paliwa na listwie common rail. Teraz już odpala i jeździ.

Kupowałeś identyczny (oznaczenia) z tym co miałeś, czy poprostu sprzedali ci jak leci ?

 

Dodano: 14 wrz 2014 - 11:10

Sprawdzić CLIP'em korekcje wtryskiwaczy na początek i odczytać błędy.

Jak to dokładnie zrobić na clipie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Połączono.

Renault Scenic 1,5 2003r.

Przy rozgrzanym silniku nie odpala. Pojawia się komunikat "błąd wtrysku".

Jeżeli już odpali to na samym początku śmierdzą spaliny. Co to może być?

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dziś spotkała mnie bardzo niemiła niespodzianka. Chcąc odpalić autko usłyszałem chechłanie silnika oraz ujrzałem komunikat Injection Fault.

Podłączyłem akumulator do ładowania, lecz nie pomogło. Ostatecznie postanowiłem użyć innego pojazdu i przewodów. Fakt, megi odpaliła.

Wziąłem laptopa, podłączyłem się, wykryło 2 błędy:

 

  • P0089 Regulator ciśnienia paliwa 1 funkcjonowanie $7A
  • P0340 Obwód czujnika położenia wałka rozrządu wadliwe działanie $7A

Sprawdziłem, czy któryś z przewodów od wtrysku nie przymarzł. Niestety, lub może stety wszystko jest OK.

Wcześniej zaobserwowałem także, że podczas jazdy i gwałtownego wciśnięcia gazu (przy wyprzedzaniu) zapalił się SERVICE i komunikat Check Injection, 2 sekundy i wszystko wróciło do normy.

Komunikat zignorowałem, gdyż auto jechało normalnie. Innego razu wracając do domu 3-krotnie powtórzyła się powyższa sytuacja, z tym, że jechałem normalnie (tj. spokojna jazda, stała prędkość).

Paliwo oczywiście tankowane na Shellu lub Orlenie. Także nie powinno być jakichś problemów. Ulepszaczy nie wlewałem.

Czy ktoś może ma pomysł na moją megi?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo z moją megi II i okazało się że winowajcą było paliwo z bp, tak dokładnie ultimate, z tym że tamtym razem zmuszony byłem zatankować na innej stacji niż dotychczas. Ale było to BP sieciowe - przykre ale prawdziwe. Po wypaleniu tego "dobrego" i zalaniu nowego ON wszystko wróciło do normy.

Edytowane przez eath
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy wcześniej nie miałem problemu z paliwem z wymienionych wyżej stacji. Z wcześniejszą Megi I zdarzało się "złe paliwo".

Wtedy też sprawdziłem gdzie warto tankować.

Póki co to wlałem STP do czyszczenia wtrysków. Przejeżdzę zbiornik i zobaczę, jaki będzie efekt.

 

W razie czego może spróbuję zrobić test przelewowy i sprawdzę czy według błędu jest jakiś problem z 1 wtryskiwaczem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od kilku tyg. mam podobny problem. po odpaleniu zimnego silnika przy dosc niskich temperaturach od -1 do +5, przejezdzam ok 500-1000m i silnik zaczyna tracic moc, przerywa po czym wyskakuje STOP wrazem z injection fault i silnik gasnie, wspomaganie, radio itd zostaja wlaczone czasami dzieje sie tak i 5 razy zanim wszystko wroci do normyi da sie bezpiecznie jechac.

autodata wskazuje blad: sygnal nieciagly czujnika polozenia walka rozrzadu, styki zostaly wyczyszczone zaraz po zobaczeniu bledu. -bez zmian

czytajac forum wymienilem filtr paliwa, troche sie poprawilo pomimo nizszej temperatury -6 do +2 ale problem nie zniknal.

Wtryski byly testowane jakies 2 miesiace temu.

dodam ze w ukladzie paliwowym byly spore bable powietrza ale zadnego bledu o niskim cisnieniu na listwie. ktore zniknely po wymianie filtra. filtr bez czujnika.

 

z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich serdecznie. Jak większość osób czytająca ten post miałem problem z komunikatem injection fault. Podczas jazdy, na dodatek w nocy silnik zgasł i już nic nie dało się zrobić; dobrze, że miałem gdzie zaparkować i następnego dnia odholowałem samochód do mechanika, było to w sobotę tydzień temu. Po podpięciu pod komputer o dziwo zapalił, ale okazało się, że to czujnik ciśnienia paliwa nawala i trzeba go wymienić (dodatkowo ciśnienie na jałowym biegu skakało dosyć znacznie). We wtorek, kiedy przyszedł nowy czujnik, mechanik wymienił go i dodatkowo filtr paliwa. Wszystko było cacy aż do wczoraj (tzn. soboty, czyli tydzień po poprzedniej usterce). Jadąc jakieś 140km/h ponownie wyświetlił się komunikat injection fault + stop i silnik zgasnął. Do poniedziałku nic nie mogę zrobić, dlatego mam pewne pytanie, dosyć banalne: czy jest to możliwe, że po prostu brakło mi paliwa, bo miałem już rezerwę jakiś czas (zatankowałem ostatnio ponad 5l a wyjeździłem około 50km, ale to szczegół). Tylko czy jeśli by było, tak jak napisałem to też wyświetlił by się ten komunikat czy jakiś inny? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego mam pewne pytanie, dosyć banalne: czy jest to możliwe, że po prostu brakło mi paliwa, bo miałem już rezerwę jakiś czas (zatankowałem ostatnio ponad 5l a wyjeździłem około 50km, ale to szczegół)

No to gratuluję takiego podejścia do stanu paliwa. Jeżeli się skończyło, to zapowietrzył się układ wtryskowy paliwa w silniku. Trzeba dolać paliwa i pompką ręczną pod pompować paliwo.

 

Tylko czy jeśli by było, tak jak napisałem to też wyświetlił by się ten komunikat czy jakiś inny?

A kontrolka rezerwy, na desce wskaźników, nie pali się na pomarańczowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczyłem na to, że paliwa mi wystarczy, bo do stacji miałem jakieś 5km. Chodzi mi o to, czy jeżeli faktycznie skończyło by się paliwo to czy wyświetlił by się komunikat injection fault i dodatkowo service czy nie, bo jeśli nie powinien się w takiej sytuacji wyświetlić to nie ma to związku z tym, czy mam paliwo czy nie. Po 2, w przewodzie od tej ręcznej pompki jest paliwo a gdyby to było tylko związane z brakiem paliwa, to chyba pod koniec pracy silnika powinien się krztusić czy coś w tym stylu.

 

Wszystkim serdecznie dziękuję za pomoc, której nie otrzymałem. Dla ciekawych poszła pompa.

Edytowane przez deamon_999
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam,

 

mialem problem z odpalaniem, odpalal za 3-4 razem nie wiadomo dla czego.. blad na komputerze pokazywal jakies bzdury. okazalo sie ze winny byl czujnik polozenia walka rozrzadu. od wymiany odpala od "tyka" jak odpalal wczesniej.

co do Injection fault, borykam sie z tym problemem od dluzszego czasu, najpierw auto gaso po ~1km i trzeba bylo sie zatrzymac i odpalic jeszcze raz. wymiana filtra paliwa i powrot z wtryskow puscilem do baku, pomoglo problem zniknal.

Teraz mam prawdziwa zagadke. Przy szybszym przyspieszaniu albo jezdie pod gorke, ogolnie przy duzym obciazeniu silnika wyskakuje injection fault i STOP, auto nie gasnie ani nie traci mocy. na kompie pokazuje sie jakis dziwny blad nie za duzo mowiacy, ale jezdzilem z komputerem podpietym w trybie diagnostyki czy jakos tam i blad wyskakuje jezeli cisnieie paliwa na listwie spadnie o 200 bar. na wolnych obrotach paliwo do pompy jednym slowem "zapiernicza" widac przez wezyk, gdy w innych sztukach "pyka" powoli, regulator cisnienia na pompie wymieniony na inny, wtryski po regeneracji, przelewy w normie.

Mam w rece kolejny, 3-ci juz filtr paliwa i chce byc pewny jak dokladnie podpiac wezyki do filtra, filtr jest poznaczony kolorami, wezyki w aucie tez, ale moze ktos je zmienil/zamienil i dla tego nie dziala. chcialbym jeszcze sie dowiedziec jak dziala zaworek w tym filtrze (kulka) i kiedy powinien sie otworzyc/zamknac.

 

z gory dziekuje

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Hej.jadac swoja megi nagle autko zgaslo iniection fault stop i serwis rozrusynik krecil auto nie pali. Rano juz nie krecil, na 3 dzien jak reka odjal pyk i pali zero usterek, do wczoraj, podczas jazdy zapalily sie kontrolki stop servis abs i reczny i oczywiscie iniection fault auto nie zgaslo na kompie bledow milion. Pomocy. Osobiscie podejrzewam skrzynke bezpiecznikow (zaczelo sie to dziac po umyciu silnika przez mechanika)

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Problem nie rozwiązany "fachowiec"wymienił czujnik doładowania co akurat wiedziałem że mam zepsuty a reszta no cóż kontrolki abs ręcznego poduszki stwierdził że pompa abs do wymiany a gasnący silnik no cóż 3 wtrysk do wymiany mechanikiem nie jestem Ale to chyba nie powód żeby silnik zgasł. Jutro jadę do innego. Pomocy!!

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.7 - logika wypowiedzi Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!