Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Jak pewnie przeczytałeś wyłączenie ESP/ESC (zwał jak zwał i tak znaczy to samo) nie jest powodem, a skutkiem zgaśnięcia silnika. Zacznij od przeczyszczenia przepustnicy. Jeśli nie wiesz jak to zrobić powierz tę czynność specjalistom np. z ASO (tak jak ja zrobiłem).

 

2017-10-24 aktualizacja

Minęło już trochę czasu od czyszczenia i adaptacji przepustnicy. Przez prawie 5 miesięcy i lekko ponad 9000 km problem nie powrócił.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

mnie się niestety odezwał dziś ECS dojeżdżałem do skrzyżowania po wciśnięciu sprzęgła zgasł...

czas wyczyścić przepustnicę, po czyszczeniu w aso ponad rok było spokoju 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sobotę wziąłem się za czyszczenie , zajęło mi to max 15 min.

robota śmiesznie prosta, wystarczy odkręcić 2 opaski trzymające przewód dolotowy od filtru powietrza do przepustnicy. 

po demontażu dolotu odkręcić 4 śruby trzymające przepustnice, od przepustnicy trzeba odpiąć podciśnienie i zasilanie i tyle.

zniknęły wszystkie oznaki brudnej przepustnicy, ECS oraz chwilowe spadki mocy, co ciekawe przepustnica nie była bardzo brudna ale widocznie to wystarczy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

U mnie niestety co jakiś czas się mu zgaśnie podczas wysprzęglania, do tego przez sekundę po ruszeniu z pod pracy dodaje sobie sam obrotów do 2k rpm :)

Przepustnicę nie wiem ile razy już czyściłem :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... czyli, że tak dobrze mi wyczyścili w tym ASO? :) Bo u mnie nic z tych rzeczy. Może faktycznie szczegół tkwi w tej adaptacji? A może to zasługa wymienionych chwilę później świec i wszystkich filtrów? Jak z tym u Ciebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w tym roku nie zgasł ani razu. W zimie samodzielnie czyściłem przepustnicę bo przy mrozach bardzo ciężko odpalał. Po czyszczeniu było już dobrze. Żadnej adaptacji nie robiłem, nie odłączałem akumulator itd. Zgasiłem auto, wyjąłem, wyczyściłem, włożyłem, uruchomiłem auto i pojechałem na zakupy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, pbet napisał:

Hm... czyli, że tak dobrze mi wyczyścili w tym ASO? :) Bo u mnie nic z tych rzeczy. Może faktycznie szczegół tkwi w tej adaptacji? A może to zasługa wymienionych chwilę później świec i wszystkich filtrów? Jak z tym u Ciebie?

Przegląd w ASO w styczniu, filtry nowe, świece nowe.

Odnośnie czyszczenia w ASO, w moim był czyszczony 2 razy w ramach gwarancji tylko że ja jako pierwszy odkręcałem przepustnicę  tej zimy :)

pewnie szmatą objechali ją na aucie i tyle :D

Myślę że u mnie problem tkwi w map sensor, pod komputerem jest martwy, nie zmienia wartości. kupiłem inny nic się nie zmieniło. muszę jeszcze sprawdzić wiązkę od czujnika. Ale żeby w 3 letnim aucie był problem z wiązką...  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!