Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nowe My Renault


ambarass

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się, że jest to przebieg teoretyczny, bo jak zakładałem konto w My Renault to podałem przebieg bieżący i średni roczny przebieg.

Na tej podstawie chyba szacuje przebieg bieżący. U mnie by się to zgadzało, bo zakładałem konto w czerwcu i dodało do wpisanego wtedy przebiegu dokładnie połowę podanego szacunkowego przebiegu (pół roku minęło). A, że zrobiłem mniej niż zakładałem to przebieg na stronie jest wyższy niż rzeczywisty, co oczywiście można samodzielnie zmienić na stronie serwisu My Renault.

Byłem w ASO Renault w lipcu i wtedy mogliby skorygować podany przeze mnie przebieg a tak jest on wyższy, więc to nie przebieg odnotowany przez ASO.

Edytowane przez krzysxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W starym my renault nie miałem wpisanych przebiegów, było zawsze zero. A teraz od razu takie zaskoczenie. Nie widzę informacji o wyposażeniu. Za to na + informacje serwisowe które się dość pokrywają z prawdą.

Edytowane przez ambarass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie ja też teraz nie widzę informacji o wyposażeniu, a wcześniej były.

Ja pamiętam, że podawałem przebieg bieżący i szacowany roczny.

Ale byłem później w ASO, zniknął po tym komuniakt o akcji serwisowej a przebieg nie został skorygowany.

Zresztą można ten przebieg na stronie dowolnie zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie pamiętam żebym wpisywał tam średni roczny przebieg, a już na pewno nie 9684km jak jest na stronie. Podejrzewam że u mnie wyliczyli to na podstawie stanu licznika na pierwszym przeglądzie po prawie roku, bo jest niemal identyczny i na tej podstawie dalej wylicza. Teraz pokazuje na stronie 14582km, a mam przejechane prawie 16000km.

Edytowane przez Karst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wydaje mi się, że to są podane przebiegi z serwisu, tylko że oni wyliczają to tak auto np po 3 latach ma 120000, średnia na rok wychodzi 40000. Potem auto nie jest serwisowane a oni i tak liczą że samochód po 4 latach ma już 160000.

 

Edycja na stronie nie pozwoli wpisać niższego przebiegu niż ten który został odnotowany w serwisie na ostatnim przeglądzie. Brawo Renault! :)

Edytowane przez ambarass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie sprawdziłem u siebie ponownie i przebieg teraz już jest wyższy od tego, który wporwadziłem wczoraj wieczorem o równo 1/365 podanego średniego przebiegu rocznego.

Edytowane przez krzysxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strona ch...wa jak beret. U mnie zniknęły dane, które wpisywałem i jest inny numer rejestracyjny niż faktyczny (mam auto demo, i podejrzewam, że ten pierwszy numer jest wpisany) za kija nie mogę tego poprawić. Pisałem do nich maila, ale na 1000% nie będzie odpowiedzi bo parę m-cy temu na starej stronie też były podobne "kwiatki" i nie raczyli odpisać pomino wielokrotnych prób kontaktu z mojej strony. Generalnie wg mnie do kitu jest nowa i mało czytelna. Ponadto na Chrome nie mogę się zalogować, wchodzi tylko na edge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę się tylko przyłączyć do narzekań.

Nowa strona jest całkowicie do kitu, skasowali nawet linki do instrukcji obsługi (albo nie potrafię ich znaleźć).

Jedno auto ma prawidłowy nr rejestracyjny, a drugie ma francuski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg jest po staremu czyli wylicza z rocznej średniej lub sami możemy korygować, czynności serwisowe też były w starej wersji - szkoda, ze ich opis mocno lakoniczny. Numer rejestracyjny poprawia się w opisie auta. Ogólnie tylko nowa szata graficzna, ale duży minus za brak listy wyposażenia. Za to zdjęcie idealnie oddaje posiadaną wersję.

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!