Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Reneult Fluence 1.6 16V 2011 - pytanie o ceny


Ufok

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem to oszczędność, ponieważ Megane III Generation miała te same zegary, a jak wiadomo celem Generation było osiągnięcie jak najniższej ceny.

 

Przypomniało mi się również, że widziałem już Fluence w wersjach z tradycyjnym kluczykiem i stacyjką przy kierownicy :-)

Edytowane przez sebastian_wifi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem, że prędzej czy później ktoś to napisze. W GT był to zabieg w celu zwiększenia wrażenia sportowości, raczej nie dla oszczędności. Szczerze wątpię, żeby we Fluence projektanci sobie pomyśleli "dajmy analogowe zegary, ludziom wyda się bardziej sportowy!" ;)

Edytowane przez Dawciu-o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto również zauważać że w czasie kiedy MIII miała już światła do jazdy dziennej w technologii LED to we Fluence były zwykłe żarówki w reflektorach.

 

Dodatkowo również warto zauważyć że Megane I i II sedan miały w klapie słowniki a we Fluence są "łuki" które wynikają do wnętrza pojazdu przez co bagażnik jest mniej funkcjonalny. Moim zdaniem to kolejny dowód na to że Fluence to nie Megane III sedan.

 

Wersja GT fajnie się prezentuje, ale nie jest dostępna w Polsce:

Edytowane przez sebastian_wifi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając wszystkie opinie, może i macie racje, ale np. ja szukałem samochodu taniego w eksploatacji i w miarę obszernego i wypadło ,że najlepszy będzie Renault Fluens z silnikiem 1,6 110 KM dobrze współpracującym z lpg.

I nie żałuję podjętej decyzji, mimo, że spadłem z dużego konia a mianowicie z Mercedesa W210, gdzie komfort jazdy mimo 15 lat przewyższa nowego Renault Fluensa o lata świetlne.

Główną wadą jak na razie która mnie razi jest słabe wygłuszenie przy wyższych prędkościach,ale na szczęście można w tym względzie samemu niewielkim kosztem poprawić fabrykę.

Także za te pieniądze, nie ma się co spodziewać auta z wyższej półki, ale tragedii nie ma.

Edytowane przez Tomek65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo również warto zauważyć że Megane I i II sedan miały w klapie słowniki a we Fluence są "łuki" które wynikają do wnętrza pojazdu przez co bagażnik jest mniej funkcjonalny. Moim zdaniem to kolejny dowód na to że Fluence to nie Megane III sedan.

 

Ostatnio oglądałem Toyotę Avensis za 110 tys. która również ma zawiasy klapy bagażnika jak we Fluence. W stosunku do poprzednika jest to krok w tył, ale o niczym większym nie świadczy. Poza tym genezy Fluence należy szukać nie w Turcji a w Korei Płd - przecież to Samsung SM3, podobnie jak wycofany Latitude to Samsung SM5, Koleos to Samsung QM5, a Captur to Samsung QM3. Efekt globalizacji, oszczędzania i zmiksowania modeli z różnych podzespołów - w tym przypadku koalicji Renault-Nissan-Samsung. Fluence to taki typowy model na cały świat - ma się podobać na każdym kontynencie - a poza Europą to sedany sprzedają się na świecie lepiej niż hatchbacki czy kombi, o czym kiedyś pisałem. Na terenie UE można go zresztą kupić nie tylko w biedniejszych krajach, ale też w Hiszpanii czy Portugalii do których nam jeszcze brakuje.

Poza tym Megane III to też pod pewnymi względami krok w tył do Megane II. Rozczarowałem się przed laty w salonie, kiedy oglądając auto w wyższej wersji niż mój MII Grandtour nie znalazłem w nim schowków w podłodze, światełek wbudowanych we wszystkie drzwi, brakowało przyjemnego materiałowego obicia na drzwiach, rolet przeciwsłonecznych na tylnej kanapie, tylne drzwi były jakieś ... cieńsze, mniej solidne, a po jeździe próbnej okazało się jeszcze, że auto jest gorzej wyciszone (z tym samym silnikiem). Mogę jeszcze dodać, że przejażdżka wyższymi wersjami Peugeota 308 i Citroena C4 zrobiła na mnie zdecydowanie lepsze wrażenie. Niestety były za drogie na moją kieszeń. Skończyło się na Fluence, ale w wersji Privilege - ma swoje wady i zalety, ale o tym pisałem już kiedyś w innym wątku. Pozdrawiam

Edytowane przez vorph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!