Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wymiana reflektorów - gdzie, za ile i jakiej firmy?


Rekomendowane odpowiedzi

W IC ceny są przesadzone jeżeli się nie ma karty rabatowej.

Realnie lampy Valeo bez silniczków (można ze starych przełożyć) kosztują ok. 450-500 zł za sztukę.

Valeo robi oryginały i jedyne co można kupić, to Valeo ze znaczkiem Renault, bez znaczka, DEPO, TYC.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na stacjach diagnostycznych też nikt nie patrzy na homologacje , tylko sprawdzają czy są europejskie ,

jednak zawsze przy kontroli sprawdza się reflektory , jeśli są to angliki to wiadomo przegląd nie przechodzi ,

jednak wymiana soczewek na europejskie rozwiązuje sprawe ,

nikt nigdy nawet policjant i diagnosta nie sprawdzał homologacji ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle anglików co przerobiłem , nikt jeszcze nie powiedział ze też to sprawdzali, głównie liczy się kont świecenia reflektorów , mam też znajomego na stacji diagnostycznej i pytają go czy to tez sprawdzają to zaprzeczył , liczy sie to aby były europejskie ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem w końcu nowe lampy Depo z żarówkami Osram night breaker unlimited.

Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne, światło się dobrze rozkłada, diagnosta nie miał żadnych problemów z drobną regulacją świateł. Zobaczymy co będzie dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zobaczymy co będzie dalej.

Jak sprawują się zamienniki? Plastik trzyma kolor?

Czytając całą opowieść o przeglądzie i lampach od angola czułem się jak gdyby ktoś opowiadał o mojej megi, w dodatku jakiś burak nie założył zaślepek w lampach i zanim się zorientowałem nazbierało się sporo piachu w reflektorach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Założyłem światła dzienne i pora wymienić reflektory (regeneracja niewiele dała). Lewy wymaga natychmiastowej wymiany, prawy mógłby jeszcze zostać. Przeglądam portal aukcyjny i znalazłem dwie aukcje:

http://allegro.pl/nowy-reflektor-renault-megane-ii-06-08-tyc-lewy-i5809247842.html

http://allegro.pl/nowy-reflektor-renault-megane-ii-06-08-depo-lewy-i5792556533.html

Ten sam sprzedający, dwóch różnych producentów, to samo zdjęcie.

Czy te reflektory rzeczywiście różnią się tylko danymi producenta na opakowaniu?

Jeśli jest różnica to co kupować DEPO czy TYC?

 

I pytanie dodatkowe czy przekładanie silniczków regulacji poziomu ze starych reflektorów może powodować problemy (np. jakieś wyskakujące sprężynki i.t.p.) czy jest to banalna operacja?

Edytowane przez mkonst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizualnie to ciężko zauważyć różnice. Są zwolennicy jednej marki i drugiej, oba to zamienniki, używałam DEPO w clio i było ok, odbłyśnik nie łuszczył się ani nie odpadł. Brałabym tańszą po prostu jeśli decydujesz się na tańsze zamienniki.

Wymiana silniczka jest banalna, wyciągasz stary i wkładasz do nowej lampy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem depo w megane II- mam tylko zastrzeżenia do rozproszenia światła- nie było równomierne tylko wyróżniały się dwa jaśniejsze koła przed samochodem. Takie cienie soczewek. Ma ładne reflektory z valeo do sprzedania. Z czarnym wnętrzem. Święcą super. Jakby ktoś chciał bo ostatecznie założyłem instalacje xenon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć. Odświeże temat ponieważ muszę wymienić reflektory w samochodzie mojej mamy. Lampy są w dobrym stanie, ale soczewki są tak wypalone że jazda w nocy to prawdziwe wyzwanie. I teraz mam pytanie do Was. Na co się zdecydować? Zamienniki czy szukać oryginałów? Oczywiście mam na myśli nowe lampy. Zastanawialbym się ten nad przeróbka lamp w firmie hidretrofit, ale sama przeróbka to jakieś 800zł, a doctego musiałbym jeszcze kupić jakieś używane lampy bo samochód jest codziennie potrzebny.

Na ktoś z Was jakieś doświadczenia w tym temacie? Jak z jakością lamp Depo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!