Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim.

Poszukuję żarówek H7 do mojej megi takie aby ich światło było białe (może nie idealnie, ale blisko bieli). Z tego co wiem co największa temperatura barwy żarówek to 4300K. I pytanie do Was, na jakie wymienić?

Może Philips blue vision, może jeszcze coś innego?

 

Dzięki za odp. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia, nie znam się na tym za bardzo. Chodzi o to żeby jak najbardziej odwzorowywało światło białe no i nie kosztowały nie wiadomo ile :)

 

a może Philips Diamond Vision? Co o nich sądzicie?

Edytowane przez Doni987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, że xenonom nie dorównam, ale coś takiego legalnego(dzisiaj twardy dowód dopiero odebrałem i chce się nim nacieszyć :D). Co myślicie o Philips Diamond Vision?

 

Dodano: 10 lut 2016 - 16:19

Zawsze możemy zamontować soczewki :D

A jaki to koszt +/-? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Philips Diamond Vision nie posiadają europejskiej homologacji, na rynku bardzo dużo jest podrób.

Krążą opinie o wypalaniu odbłyśników i dużo większej pobieranej mocy. Przy tak ciemnym kloszu to zrozumiałe.

Na mokrym asfalcie, przy tej barwie światła, będzie słaba widoczność.

Zdjęciami czy filmikami z netu nie sugeruj się, barwa wydaje się idealnie biała, bo zdjęcia są przepalone, dlatego jest idealnie biała plama światła. A i zainteresuj się, trwałością jaką podaje producent. Niektóre tego typu produkty mają około 400 godzin trwałości i to podawanej przez producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre tego typu produkty mają około 400 godzin trwałości i to podawanej przez producenta.