Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Lokalizacja wtyczki ,pilot central.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów. Od miesiąca jestem posiadaczem meganki II 1.5dci 2003r. Auto ogólnie bardzo zadbane z niskim przebiegiem, lecz stało 3 lata na powietrzu nie używane. Zrobiłem nim 1200 km. Mam dwie sprawy:

1) Czy jest możliwe, że po takim długim okresie bezczynności przestało działać otwieranie/zamykanie auta z pilota (1 i 2 pilot nie reaguje)? Czy karty się same rozkodowały, bo sygnał z kart jest (stwierdzone przez speca od autoalarmów). Czy na nowo trzeba kodować i ile to w obecnych czasach kosztuje? Czy może jakoś "przyuczyć" w inny sposób?

2)Próbowałem się dostać do tej płytki za bezpiecznikami pod kierownicą aby sprawdzić, czy nie jest zamoknięta i natknąłem się na niezapiętą kostkę. Czy ktoś może mi powiedzieć od czego to jest i gdzie to wpiąć?

post-89782-0-15786800-1458031680_thumb.jpg

 

post-89782-0-44364400-1458031773_thumb.jpg

 

post-89782-0-07928700-1458031805_thumb.jpg

 

Dodano: 16 mar 2016 - 07:57

...i co nie ma chętnych do pomocy? dodam, że ta biała kostka była sklejona z tą drugą wiązką, co widać na 2 zdjęciu... tylko po co, skoro tam nie ma gdzie jej wpiąć.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to dodatkowa wtyczka do jakiegoś systemu, bardzo możliwe że od tempomatu, ale temat takowych wtyczek był już poruszany i trzeba sobie poszukać na forum.

Co do kart to podobno nie ma takiej możliwości aby same się karty rozkodowały ale różnie to bywa, trzeba byłoby podjechać na clipa i to sprawdzić, w razie czego wykodować i ponownie wkodować je. Rozumiem że odpala jak karta jest włożona w czytnik? ale nie reaguje na naciskanie przycisków na karcie? Poszukaj kogoś z clipem ze swojej okolicy i zrobi ci to sporo taniej niż w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odp. Z kartą się wyjaśniło. Oby dwie odpalają auto, ale jedna nie daje żadnego sygnału, a druga jeden po włożeniu nowej baterii, po czym robi zwarcie i rozładowuje baterię. Ta co robi zwarcie będzie naprawiona za 150 zł., a druga zostanie tylko do odpalania.

Co do wiązki, to po co ona, skoro w aucie nie ma tempomatu? dziwne?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wiązki, to po co ona, skoro w aucie nie ma tempomatu? dziwne?

A dlaczego dziwne. Normalne jeszcze w tych czasach (jak auto powstawało), że dawała się całą instalacje elektryczna od auta z wyposażeniem TOP do auta "golasa". Podobnie było we fiatach 126p. A potem księgowi się dorwali do kosztów i instalacje zostały w "golasach" odchudzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze to było widać w MIPHI i MIPHII.

W PHI często nawet w podstawowych autach była bardzo rozbudowana instalacja i wiele rzeczy wystarczyło po prostu dołożyć.

W PHII instalacja była odchudzona i raczej nie zdarzało się nic więcej, niż to co było w specyfikacji auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!