Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamierzam kupić Megane 2007r.


yoshki

Rekomendowane odpowiedzi

przedłużenie gwarancji do

poczytaj, popytaj o wyłączenia tego programu. Nie wiem jak teraz ale w 2003 r, było więcej wyjątków niz zalet. Wyrzucona kasa :/

 

Ja kupilem na 48 miesiecy i 100000 za 1500 ta gwarancje. Miedzy 50, a 100 000:

 

co wiosne robili smarowanie dachu, drzwi etc. za free

urwalem poduche pod silnikiem na dziurach w sobote - dostalem samochod zastepczy i poduche zrobili za free

wymienili 3 lozyszka,

dwa razy zrobili zawieszenie galki, sworznie, koncowki, laczniki,

dwa razy lozyska na macpersonach,

czyscili klime,

zrobil kolo zmniennych faz rozrzadu!!! i rozrzad za cene paska i rolki,

czujniki w klamkach 2 razy,

oczywiscie update softu i podpinanie kompa za free,

etc.

 

(na wszystko mam faktury "zgloszeniowe")

 

Mysle, ze jednak zaoszczedzilem kupe kasy (szczegolnie, ze pakiet ubezpieczen rocznie wiecej mnie kosztuje niz ta gwarancja). I zadnego wyjatku nikt nigdy przede mna nie postawil. Moze nowe meganki sie tak nie psuja, ale na to nigdy nie ma gwarancji i po to wlasnie jest ta gwarancja.

 

BTW. Ja bym bral 2 opcje. 20000 to duzo kilometrow - rok z glowy.

 

[ Dodano: 2007-03-28, 19:44 ]

Aha, 2 razy laweta podjechala, zeby mnie odpalic, jak sie aku rozladowal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damn, jak patrze na to listę to czuje sie MEGA szczęsciarzem. Meg ojca dobija do 100kkm - dziś nią jechałem stan licznika 99578km.

Jak czytam tą listę to ogarnia mnie przerażenie co by mi ojciec zrobił gdyby miał takie jazdy. To ja wybrałem mu auto i rekomendowałem, on tylko przyszedła załatwic formalności i wybrac sobie wnętrze. DRAMAT.

 

Myśmy zawsze mieli pakiet rozszerzony z Allianz i niestety raz musieliśmy korzystać z lawety i zastępczaka - zerwał się pasek wieloklinowy - jakis 1000km po przeglądzie. Tak to odpukać w niemalowane.

Wszelkie problemy z silnikiem (przygasanie i pływanie) obrotów robili w ramach gwarancji nawet w 3 roku eksploatacji.

Gwarę mieliśmy na 1 rok.

Ale z nasz szczęściarze :) mamy w końcu identyczne autka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jazel widze ze naprawde sporo zrobili Ci w ramach tej gwarancji...coraz bardziej jestem co do niego przekonany...na wydatek 1880PLN poprzez perspektywe czasu i komfortu psychicznego mnie jeszcze stac, na ewentualne zostawianie w serwisie po gwarancji 2-3tys. zl juz nie bardzo, bo mimo ze to bedzie auto firmowe to za ewentualne naprawy placic bede ja, taki byl warunek zakupu tego auta, jedynie szef bedzie mi zwracal VAT z tych faktur czyli niewiele.

 

Jesli jednak ktos wie co jest wylaczone z tej gwarancji to bylbym wdzieczny za gdyby sie tym ze mna podzielil...z tegi ci napisal do tej pory jazel to wg mnie niezly zakres uslug.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej pojedź do salonu tam gdzie będziesz kupował Megankę i poproś o "Warunki ogólne świadczenia usługi serwisowej Formuła Non Stop". Powinieneś dostać 4-ro stronnicową broszurkę gdzie masz dokładnie opisane jaki jest zakres dodatkowej gwarancji, ja napiszę tylko jeden z punktów bo nie chce mi się przepisywać całości :-P

 

Formuła Non Stop obejmuje:

- wymianę i naprawę części mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych (w tym koszty robocizny), oraz ewentualną naprawę szkód, które wystąpiły w innych częściach pojazdu na skutek rzeczonej wadliwości.

 

Moim skromnym zdaniem warto wziąść tę dodatkową gwarancję (najlepiej opcja 2 lub jeśli miałby to zapłacić Twój szef to 3) bo masz wtedy 4 lata spokojną głowę, że jak coś siądzie to nie martwisz się ile to będzie Cię kosztować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Formuła Non Stop obejmuje:

- wymianę i naprawę części mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych (w tym koszty robocizny), oraz ewentualną naprawę szkód, które wystąpiły w innych częściach pojazdu na skutek rzeczonej wadliwości.

a gdzie fragment za wyjątkiem.... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Formuła Non Stop nie obejmuje:

- skutków pośrednich ewentualnej wady (zużycie eksploatacyjne)

- kosztów napraw i wymiany elementów po przeróbkach nieautoryzowanych przez producenta

- kosztów kontroli w ramach przeglądów okresowych

- kosztów wymiany części podlegających normalnemu zużyciu podczas użytkowania pojazdu

- kosztów wymiany następujących części: opony i obręcze kół, tapicerka foteli, obicia, materiał tablicy rozdzielczej, nawiewy, listwy ozdobne, elementy sterowania ręcznego na tablicy rozdzielczej, elementy ręcznego sterowania drzwiami i szybami, popielniczki, akumulator, wykładzina podłogowa. Usługa nie obejmuje również wymiany i naprawy radioodtwarzaczy, zestawów głośnikowych wraz z akcesoriami oraz systemów alarmowych, jeśli montowane były poza fabryką

- kosztów napraw spowodowanych następującymi czynnikami zewnętrznymi: wypadki, kolizje, zderzenia, zadrapania i zarysowania, odpryski żwiru i innych ciał stałych, grad, akty wandalizmu, stłuczenia szyb itd. itp.

 

Więc jest to normalna gwarancja i jeśli coś się spsuje samo z siebie to powinni naprawiać za friko. Jazel kilka postów wcześniej dokładnie opisał co u niego wymieniali w ramach dodatkowej gwarancji, więc warto wydać jednorazowo te 2 tysiaki i mieć spokój na cztery lata :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi lozysko wymienili po przywaleniu w kraweznik, poducha sie rozwalila, bo na 2-ce przy 3500 i gazie w podlodze wpadlem w dosc duza dziure (woda byla zalana). Jak glaki, drazki, sworznie, koncowki, lozyska halasowaly, to jechalem i mowilem, ze cos mi stuka. Nikt nigdy mi nie powiedzial, ze gwarancja tego nie obejmuje, ze to sie stalo bo mialem wypadek etc. Dodam, ze wykladzina mi zaczela wychodzic z tylu spod progu po stronie pasazera i tez to naprawili (a niby gwarancja tego nie obejmuje).

Naprawde poleceam. To najlepsze wyposazenie dodatkowe do tego samochodu! Nawet jak sie ma nie psuc, to jedziesz w trase, za granice (tez wazna), czy gdziekolwiek, bez zadnego stresu z naklejka z numerem do Assistance i pelna bateria w komorce :)

A zastepcze z niskimi przebiegami (w miom przypadku zawsze (3 razy) ponizej 10000 km z EuropCaru) do wyboru do koloru (diesel/benzyna) podstawiaja pod wskazany adres.

(kiedys Volvo S40 podjechalo i juz oczami wyobrazni widzialem co nim bede robil, ale okazalo sie, ze minute pozniej podjechala Meganka, a Volvo jechalo do kogos innego :-( )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!