Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o zidentyfikowanie wersji - Megane II


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Boję się że nie lubicie takich tematów jednak jestem po rejestracji na stronie renault która niestety nie pomogła mi w tej kwestii, pozwolę sobie wypisać co w aucie jest:

 

- beżowa pół skóra

- automatyczna klimatyzacja

- 4 szyby el

- lusterka el

 

I tak naprawdę nie wiem co więcej mogę Wam napisać abyście mogli mi pomóc, z takich rzeczy nie standardowych (przynajmniej tak mi się wydaje) jest schowek na okulary w miejscu rączki kierowcy. Tak naprawdę pytam dlatego dlatego iż chciał bym się dowiedzieć ile poduszek powietrznych ma moja meganka. Prosił bym Was o pomoc.

 

post-89944-0-27420200-1459630220_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod Clipem możesz to sprawdzić, przy okazji zobaczysz, czy są tam one (choć możliwe, że zworka + kasacja błędu była). Co do wersji niestety nie pomogę. :/

PS: Fajne wnętrze, ale... gdzie dywaniki? :D

Edytowane przez Damn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ostatecznie Dynamique ? Może wiecie ile mam poduszek ? dodatkowo mogę powiedzieć że nie ma przegranych siedzeni. Jego chodzi o dywaniki to że sprzedającym licytowałem się do ostatniej złotówki. Ostatecznie zgodził się na 11800 ale nawet zabiera dywaniki :) auto jest z roku 2005 więc myślę że cena nawet ok jak uważacie ? Dodam że auto było na polskim twardym dowodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie wnętrze w Lux Privilage. Jednak mam inne radio i nie mam pod zegarkiem przycisków do jego ustawiania. Dodatkowo rączki tapicerki na drzwiach mam też beżowe a nie czarne. Dodatkową identyfikacją mogą być oznaczenia silnika przy listwach na drzwiach. Były aluminiowe i plastikowe. Ja mam alu ale jakie były w , ktorej wersji to na 100% nie wiem. Wydaje mi się, że alu było tylko w Privilage.

Edytowane przez mirecc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprowadziłem Was jednak w błąd. Do niedawna na stronie https://www.renault.pl/moje-konto.html była dostępna taka funkcja, ale teraz została usunięta:

Odpowiadając na Pańskie zapytanie, informuję że opcja sprawdzania wyposażenia na stronie MyRenault nie jest już dostępna.

Mimo to, wystarczył mail na [email protected] i w odpowiedzi dostałem plik z listą wyposażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w sumie jak sprowadziłem auto z Austrii to miałem cały typenszejn czy jak to się zwie w języku szkopskim...

Auto odkupiłem od salonu Renault z przebiegiem 14500km, jest w wersji Lux Privilage i xenonów, podgrzewanych foteli, czujników cofania i tempomatu nie ma. Ma za to panoramiczny dach ale to była już opcja. To było 13 lat temu.

Edytowane przez mirecc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, niestety przez stronę nie da się tego sprawdzić ale napisałem do Renault w tej sprawie, dostałem taką oto odpowiedź:

Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z Działem Obsługi Klienta Renault.

 

Odpowiadając na Pańskie pytanie, uprzejmie informuję, że nazwy

handlowej wersji wyposażenia nie udało się ustalić, ponieważ auto jest

z rynku niemieckiego. Wersja to LXP16 115 I4 . W celu ustalenia nazwy

handlowej prosze o kontakt Działem Obsługi Klienta Renault w Niemczech.

 

Mówią Wam coś te kody, z tego co udało mi się ustalić jest to wersja Privilage 1,6 - 115 koni ? Czy dobrze rozumiem że dwa więcej niż normalnie czy coś pokręciłem ? Co oznacza l4 ? Napiszę jeszcze do nich aby podali mi adres emailowy do niemieckiego renault i przez google translator napiszę coś po niemiecku może oni odczarują moje auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie sedan, tylko 115 to mnie ciekawi, jest to auto z 2005roku, dobrze kojarzę że wszystkie inne miały 113 koni, jeśli chodzi o wersję wyposażenia to obawiam się że nigdy się nie dowiem, do niemieckiego renault nie wyślę zapytania bo nie mam pojęcia co piszę do mnie w ankiecie którą trzeba wcześniej wypełnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!