Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Demontaż deski rozdzielczej


Rekomendowane odpowiedzi

marklar2, nie przypominam sobie bym czytał posta z takim opisem. Chyba jeszcze tego w Sceniolu nikt nie rozbierał, a jeśli rozbierał to nie opisał. Spróbuj może tak jak w M II. kol. suchutki opisywał jak "wydłubać" panel środkowy, reszta też powinna być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było, Było i jeszcze raz było. Sam pisałem parokrotnie.

Napisze jeszcze raz

Zdejmujesz osłony głośników z przodu przy słupkach, pod nimi są śrubki TORX 15 lub 10 Odkręcasz, teraz łapiesz ręcami za wystające wystające elementy "parapetu", najwygodniej nad licznikiem i zegarkiem, unosisz lekko do góry i ciągniesz do siebie. Możesz też zastosować poruszanie góra-dół, jednocześnie ciągnąc do siebie.

Półka trzyma sie na zaczepach i trzeba uważać, żeby ich nie pourywać. Jak zdejmiesz to mass dostęp do innych elementów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P_r_z_e_m_o, ja nie pamiętam aby było. tutaj chyba mowa o scenicu II bo taka jest nazwa tematu. chociaż marklar2, ma w opisie scenica I ph2 więc można zacząć od uaktualnienia profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd jest w temacie. Chodziło w istocie o scenic I ph 2. Mea culpa. Uważam, że nie ma powodu do roztrząsania problemu. Napisałeś jak się zdejmuje i o to chodziło. Poszukiwanie w tytułach i opisach przez wyszukiwarkę zmusza do otwierania wszystkich tematów i czytania zamieszczonych w nich postów. Poszukiwana fraza nie zawsze znajduje się w temacie postu. Z góry nie wiadomo też dokładnie jaką frazę wpisać. „Demontaż deski”, „Demontaż licznika” i td. Jeśli w wyniku pytania otworzy się kilkanaście stron, to poszukiwania zajmują bardzo wiele czasu.

Zadając pytanie na forum miałem nadzieje, że ktoś z użytkowników wskaże link do takiego tematu, co znacznie skróciłoby czas poszukiwania ułatwia komunikację. Ale jeśli istnieje duża niechęć stałych użytkowników do takiego sposobu komunikacji i wzajemnej pomocy, nie pozostaje nic innego, jak stać się niemym obserwatorem forum, ograniczającym się do czytania starych postów, aby nie narazić się na połajanki pod hasłem „o tym już było”.

Dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam i życzę miłego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marklar2, nie ma sie na kogo i na co obrażać. Czytałem Twojego posta, (jak zresztą wszystkie) ale także wprowadził mnie w błąd opis. Masz mojego posta już wcześniej w odpowiedzi i wskazanie gdzie masz szukać. To nie moja wina, ze pytasz o co innego niż potrzebujesz. Piszesz, ze błąd jest w temacie, to Ty zakładałeś temat, wiec pretensje do siebie. Co do wskazań linków, dobrze zauważasz ile szukajka wywala odpowiedzi na długie zwroty w zapytaniu. Miej jednak świadomość, że te posty ktoś także musi pootwierać i sprawdzić by podać Ci właściwy adres do posta. Ty czekasz na gotowe i jeszcze masz pretensje, że nikt nie podał linka. Jak myślisz, w czyim interesie jest znalezienie odpowiedzi :P Możliwości masz takie same jak wszyscy. Jeśli jednak uważasz, że nie mam racji w tym co piszę, to pokaż jak to się robi i podawaj linki do tematów innym userom zadającym pytania. Będę obserwował Twoją aktywność na tym polu. Przy okazji; przeczytanie większej ilości postów podczas szukania jednego, także przynosi korzyści.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!