Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Injection fault, nie odpala


Blaszak

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że jestem nowy na forum i to mój pierwszy post to Witam Wszystkich. Kupiłem 3 tygodnie temu Meganke II 1.5 dci 170 tyś mil w angli bo tutaj jestem. na krótkiej jeździe próbnej nic nie wyskakiwało i wszystko było ok, ładnie odpalił. Po chyba trzech dniach jak go mocniej przycisnąłem przy wyprzedzaniu wyskoczył injection fault + stop, ale zaraz zniknęło i jechałem dalej, żadnego spadku mocy itp. Od tego momentu coraz częściej wyskakiwał ten błąd i jednocześnie widziałem że jest problem z powietrzem w przewodach i zaczął się problem z odpalaniem, musiałem pompować pompką i odpalał za którymś razem, okazało się tez że stary akumulator. Zmieniłem akumulator, filtr paliwa + przewody zasilanie+powrót filtr-pompa bo miały uszkodzone szybkozłączki na filtrze. Okazało się że w starym filtrze są opiłki, ale jeszcze jeździłem i w końcu zgasł w czasie jazdy, kręcił, ale nie odpalał (odpalił raz, ale jak dałem gazu to zgasł). Ściągnęliśmy go na lince pod dom i stoi, bo nie miałem czasu i chęci go robić. Jako że nie jestem ekspertem w dziedzinie motoryzacji, trochę poczytałem na Waszym forum i mam parę pytań. Rozumiem że pompa przytarta i cały układ paliwowy jest zawalony opiłkami. Wpadłem na pomysł że może wtryski zapchały się opiłkami ( nie wiem czy jest to możliwe bo nie znam dokładnie działanie tego). Bo po tym wszystkim pojawiły się opiłki w powrocie do filtra i nie ruszają się stamtąd.

Przyznam, że chodzi mi teraz o to, aby auto odpalało i może kilka dni, tygodni pojeździło i tyle.

Czy jestem w stanie sam lub z kolegą wyjąć wtryski i je przepłukać, przedmuchać?

Czy da się pompę przeczyścić jakoś bez wyjmowania i czy ciężko jest wyczyścić przewody, bak.

Coś czytałem o odpowietrzaniu wtrysków i jak to się robi?

Czy takie przeczyszczenie, przepłukanie może dać cokolwiek, żeby auto zaczęło odpalać?

 

Pozdrawiam

 

ps nie wiem czy to ph1 czy ph2, bo nie wiem czym się różnią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak czytałeś uważnie, to na pewno wyczytałeś, że trzeba zdemontwać i wyczyścić WSZYSTKO: bak, przewody, pompę + wtryski. filtr nowy.

tu się nie dmucha tylko wszystko dokładnie czyści z opiłków - roboty sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem, że wszystko trzeba dokładnie, ale jeśli dobrze rozumiem to żeby zdjąć pompę trzeba ingerować w rozrząd (pasek) i nie wiem czy to mając klucze itp a nie mając specjalistycznych narzędzi będę w stanie zrobić u siebie pod domem. Czy ewentualnie da się wyczyścić pompę nie demontując jej i czy w ogóle nawet dobrze wyczyszczona pompa będzie spełniać swoje zadanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ewentualnie da się wyczyścić pompę nie demontując jej
bez sensu. na stole masz ją "w rękach" i ewentualnie w myjce.

 

i czy w ogóle nawet dobrze wyczyszczona pompa będzie spełniać swoje zadanie.
tak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w ogóle nawet dobrze wyczyszczona pompa będzie spełniać swoje zadanie.

Pompa po wyczyszczeniu po kilku minutach pracy ponownie zaśmieci cały układ opiłkami. Pompę się wymienia na nową lub sprawną używaną ewentualnie oddaje do regeneracji. Regeneracja polega na wymianie zatartych elementów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!