Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Druga karta


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy post, więc po pierwsze, witam serdecznie. :)

 

Niedawno kupiłem meganke II. Problem jest taki, że przeoczyłem dość znaczącą kwestie, mianowicie drugą kartę. Pierwsza otwiera drzwi, pozwala uruchomić silnik, wszystko jak należy. Druga karta jest bezużyteczna, gdyż ani pilot nie pozwala dostać się do samochodu, a po wsadzeniu do czytnika wciąż widnieje komunikat by wsadzić kartę. Sam czytnik działa, gdyż pierwsza karta bez zarzutu pozwala uruchomić silnik. Jako dodatek, kluczyk w drugiej karcie jest "czysty" tj nie ma wyrobionego wzoru. Czy auta te były sprzedawane z drugą "czystą" kartą, czy coś tu nie gra? Z góry dziękuję za odpowiedź. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy auta te były sprzedawane z drugą "czystą" kartą, czy coś tu nie gra?

Wałek sprzedającego, karty muszą być dwie zakodowane w kompie oraz wzór na kluczykach do awaryjnego otwarcia auta musi być taki sam. I jeżeli powiesz, że auto sprowadzone z zachodu, to na bank, drugą kartę zatrzymał ubezpieczyciel przy szkodzie całkowitej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W skrócie kupiłes auto powypadkowe sprzedawca dał ci czystą kartę. Albo kodujesz karte i w systemie zostawiasz działająca i tą nową albo oddajesz auto sprzedawcy i niech sie cmoknie.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłbym od tego czy jest to karta czy sama obudowa? Na pewno czysta?

Inną opcją jest to że poprzedni właściciel zgubił drugą kartę, zniszczył etc... handlarz dla sztuki załatwił tą.

Możesz to załatwić na dwa sposoby: wracasz do handlarza i robisz raban... lub olewasz go i kodujesz tą drugą jeśli jest czysta do swojej Meganki, ten co ci będzie kodował wyczyści wszystkie karty zapisane w komputerze samochodu i od nowa programuje obecne działające karty. Nawet jak ktoś specjalnie zostawił sobie tą drugą to i tak po tym procesie nie uruchomi silnika (nie będzie działać otwieranie z przycisków i odpalanie silnika), najwyżej wejdzie do środka używając awaryjnego bagnetu w kluczu, ale na to też jest rozwiązanie: wymiana zamka z bagnetami kart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta druga karta nówka sztuka tak na oko, nawet ryski na obudowie. Jest kluczyk i bateria, kluczyk bez wzoru. Handlarz pokazał sam parę usterek, np nie działająca prawa szyba, na którą nie zwróciłem sam uwagi bo klima sprawna. Facet z żoną i dzieciakiem, więc chyba aż tak by za niecałe 8 tysięcy nie ryzykował, że ktoś go za przeproszeniem strzeli w ryj, albo mu okna powybija. W takim razie podjadę do jakiegoś magika który mi zdezaktywuje inne karty. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorobić druga kartę. W ASO dorobienie i kodowanie kosztuje ok 650zł. I w pierwszej kolejności wykasować brakującą kartę z pamięci kompa.

Bez przesady, ja robię w Warszawie karty po 250zł. Kilku moich znajomych także.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO to jest tak istotna rzecz przy sprzedazy auta, ze na starcie sie mowi co jest nieteges z druga karta.

W sumie także moje niedopatrzenie, człowiek młody, głupi. Pierwsze auto, bardziej sprawdziłem z tatą jak jeździ, czy nie był bity, że ta karta całkowicie wyleciała z głowy... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy pisali. Prawdopodobnie dostałeś kartę od innego auta. To stały trik handlarzy.

Dorób drugą i będzie malina. Przy okazji dopisywania nowej karty zostanie wymazana z auta ta której nie posiadasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!