Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Elektryczne szyby- przednia kierowcy -raz dz


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie nie pomogło sprawdzenie połączeń na wtyczkach. Wczoraj rozebrałem całą tapicerkę i dostałem się do silniczka. Napięcie główne dostaje, sprawdziłem silnik też jest ok. Brak jakich kolwiek sygnałów sterujących na pozostałych przewodach. Może ktoś zna przyczynę lub podpowie gdzie dalej szukać. Obecnie jedynie po odkręceniu mechanizmu linek od silnika mechanicznie można zamknąć szybę i tak zrobiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja mam inny, kosmiczny problem...

Mianowicie jadę sobie z otwartymi przednimi szybami, i nagle ( rzadko się zdarza) szyba od pasażera SAMA się zamyka! tak się dzieje tylko z szybą pasażera... wszystko z wiązką jest ok... i tak się kurcze zastanawiam co to moze być...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

U mnie dzisiaj prawa szyba od strony pasażera zaczeła zachowywać się dziwnie. Po starcie i opuszczeniu dochodzi w górę po mękach do 1/3 i efekt taki jakby ją coś blokowało. Z obu przełączników kierowcy i pasażera jest identycznie. Odłączałem akumulator - 3 się przyuczyły ta jedna nie. Rozebrałem drzwi wraz z tapicerką i wszystko wygląda poprawnie - nic nie blokuje tej szyby. Do silnika dochodzi napięcie, przełączniki są sprawne.

Czy może macie jakieś dalsze propozycje co można z tym zrobić ?

Na klemie plusowej są jakieś wlutowane bezpieczniki może tam coś się stało (klema była czyszczona z osadu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Chciałem dostać się do drzwi meganki tylne lewe. Nie działa szyba elektryczna. a nie chce połamać zatrzasków.

Najlepiej ściągnąć całość plastik, czy pierwsze tą część która jest obszyta skórą...??

Odkręciłem śrubkę na dole druga w klamce od wewnątrz i 3 małą trudno dostępną po wyjęciu sterownika elektrycznej szyby....

i co dalej??

dzieki ;-)

 

Nie stosuj aż tyle enterów jak piszesz posta. Na forum piszemy polską czcionką. zapoznaj się z postami wyżej. Skorzystaj też z opcji :) - lepper_pl

Schemat jak rozebrać poszycie jest w dziale download. (link za jakiś czas będzie aktywny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

podłączę się ze swoim problemem: nie mogę otworzyć elektrycznej szyby od strony pasażera ( zarówno przyciskiem na drzwiach kierowcy jak i pasażera ). Podczas otwierania szyby pasażera usłyszałem dziwny dzwięk przypominający trzask/uderzenie kamieniem o szybę i w tym momencie szyba padła- nie mogłem jej już zamknąć. Czy możliwe jest aby wypadła z prowadnic czy raczej padł silnieczek ? Wszystkie inne szyby działają. Z góry dziękuję za zainteresowanie tematem.

Pozdrawiam Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomek_wroc, typowe objawy połamanego plastiku w napędzie podnośnika szyby. Zatrudnij szukajkę, jest o tym cały obszerny temat, jak i sposoby naprawy. Również adresy gdzie nabyć zamienniki. W szukajkę wpisz tylko "podnośnik" otrzymasz kilka ale konkretnych tematów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Nie chce zakładać nowego tematu więc się tu podepnę...Otóż mam rozbebeszone drzwi od strony kierowcy wyjęty silniczek podnoszenia szyby i ...problem ponieważ silniczek kręci tylko w jedną stronę.Mechanik powiedział że jest silnik do wymiany niestety nigdzie nie mogę dostać nigdzie samego silnika tylko cały mechanizm.może ktoś zna jakieś sklepy,hurtownie lub szroty na g.śląsku gdzie mógłbym dostać tę część?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie działo się to samo co u kolegi krzysztof_lew.

Szyba raz działała raz nie (opuszczała się gdy inne chciałem domknąć i nie chciała się zamknąć - idnetyczne objawy). W ASO stwierdzili, że uszkodzony jest silnik podnośnika szyby, ale kupić można tylko cały podnośnik razem z silnikiem za ok. 1000zł. Jednak udało mi się załatwić od faceta który zajmuje się naprawą podnośników szyb sam silnik za 150zł i po wymianie go szyba działa jak należy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo byłbym wdzięczny za namiary na tego gościa-teraz jeżdżę z rozbebeszonymi drzwiami bo potrzebuję sam silnik a nie mogę go nigdzie dostać...

 

[ Dodano: 2008-09-30, 11:08 ]

Potrzebuję szybkiej odp. na w/w temat-czy silnik podnośnika szyby z MEGANE I jest taki sam jak w Megane II ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam u mnie ostatnio pojawil sie problem tzn.od strony kierowcy kiedy chce zamknąc szybe przycisiem na drzwiach,zamyka sie ale nie płynnie tylko impulsowo tzn,żeby ja całkiem zamknać musze wcisnąć przycisk kilkaktrotnie.Nie raz tak sie dzieje od strony kierowy a nieraz od strony pasazera.Jak temu zaradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Mój problem z szybą kierowcy wygląda tak: ostatnio robiłem przepierkę tapicerki. Psiknąłem na tapicerkę drzwi kierowcy i chyba psiknąłem tez na przyciski od szyb. Po tym zaczął mi szwankować przycisk od szyby kierowcy. Mianowicie żeby ją otworzyć to muszę przycisk od tej szyby mocno przycisnąć na jego środku i dopiero wtedy wciśnięty jednocześnie naciśnąć tak żeby szyba się opuściła. Jednak jak już szyba się opuści np. do połowy i żeby ją opuścić dalej ale już bez tego wciskania tylko normalnie tak jak to się robi to ona idzie do góry. Czyli przycisk działa w jednym kierunku. Czy sie ją chce opuścić czy podnieść to i tak idzie go góry. No chyba że zrobi się tak jak pisałem wcześniej to wtedy sie opuści. Nie wiem teraz czy mam rozierać te przyciski i czyścić je czy poczekac az wyschnie. Chociaż schnie już od dwóch dni.

Edytowane przez lukasz-stargard
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!