Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Lampy soczewkowe do Megane 2 Ph 1


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jako że od pewnego czasu jestem użytkownikiem Meganki Kombi 2005 rok zastanawiałem się nad kupnem lamp soczewkowych do właśnie pierwszej fazy produkcji i czytając forum znalazłem odpowiedzi że do Ph 1 nie ma lamp soczewkowych. Znalazłem w dziale download katalog pogwarancyjny do Megane 2 i ku mojemu źdzwiwieniu są tam pokazane zdjęcia Ph 1 i Ph 2 które mają soczewki. Jak to można wyjaśnić bo ponoć nie miały seryjnych lamp soczewkowych?? Na marginesie kiedyś na alledrogo widziałem Megane CC 2004 i miała soczewki które oprócz wiadomej lekkiej różnicy geometrii nie różniły się od tych z Ph2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie jest to artykuł/magazyn z 2012 i tam na stronach 12-13 jest dział oświetlenia i jak jest napisane wraz z obrazkami że są to ksenony z odbłyśnikami zastąpionymi modułem ksenonowym. Kurcze jak mógłby ktoś kto zna temat z tymi światłami sprawdzić ten artykuł z działu download i odnieść się jakoś to na pewno rozwiało by to wiele wątpliwości nie tylko moich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuję przerobić swoje na soczewkowe , + mamy takie że zostawiamy swoje oryginalne reflektory , + montujemy soczewki hella (nowe)

przykład wykonanej pracy :

bf.1PWnbhjbiBL17C5.jpg

 

Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było jeszcze takiej sytuacji aby nie przeszło przeglądu lub służby zabrali by dowód rejestracyjny.

Mamy u nas 4 stację kontroli pojazdów , w miesiącu przerabiam z 7/8 kompletów reflektorów,

znam prawie wszystkich diagnostów , i każdy odpowiada jednoznacznie :

 

Jeżeli soczewki są dobrze zamontowane , nie oślepiają i nie rozpraszają światła do tego regulacja reflektora działa , nie widzą przeciw wskazań , przegląd przechodzi.

 

Do tego dużo ludzi kupuje zamienniki gdzie wcale nie idzie nic ustawić aż strach ruszać regulacje, więc duży + na taką modyfikację.

Oczywiście ja nie namawiam do niczego, zawsze można kupić zamienniki, kupić oryginalne używane, regenerować swoje odbłyśniki lub kupić nowe reflektory w serwisie.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Decyzja należy do właściciela. Ale fajnie by było, gdyby sobie z tego zdawał sprawę, że w razie wypadku i posiadania takich przerabianych lamp może mieć kłopoty...

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardziej w przypadku własnej winy i AC.

Z drugiej strony, nie chcąc psuć biznesu, można kupić lampy poliftowe i kompletny poliftowy zderzak wraz z kratkami, jednak koszt już jest z innej bajki. Jednakże jeśli przegląd auto przeszło na takich lampach, a na przeglądzie są sprawdzane dosyć mocno lampy - nie widzę powodów, aby ubezpieczyciel miał się uczepić. W dodatku zawsze można powiedzieć, że takie auto się kupiło, że się nie wiedziało (nie każdy musi wiedzieć, jakie lampy mają dane modele) i że przegląd przeszło, więc nic się nawet nie podejrzewało.

Ogólnie temat rzeka. W temacie kolega pyta o takie lampy, więc chyba wszystkie opcje już otrzymał na tacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super wielkie dzięki za odpowiedzi :) Czyli najlepszym rozwiązaniem jest zamontowanie lamp ksenonowych oryginalnych :) Ale co za tym idzie musiałbym też przerobić zderzak żeby założyć spryskiwacze? Po co jest taka potrzeba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli najlepszym rozwiązaniem jest zamontowanie lamp ksenonowych oryginalnych Ale co za tym idzie musiałbym też przerobić zderzak żeby założyć spryskiwacze? Po co jest taka potrzeba?

Jeśli chcesz zamontować ksenony sprzed lifta, to nie musisz zmieniać zderzaka, jednak musisz pamiętać o systemie samopoziomującym, spryskiwaczach reflektorów oraz o innych rzeczach, które pewnie są wymagane, a ja nie wspomniałem, bo nigdy nie montowałem, ani nie miałem ksenonów. Wszystko znajdziesz na forum, były już takie tematy. Jednak i to nie będzie tania zabawa. :) Zderzak zmieniasz, jeśli chcesz mieć lampy poliftowe, obojętnie czy ksenony czy soczewki zwykłe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam :) prześledziłem temat, bo chce zmienić na soczewki lampy u siebie. Rozumiem że jeśli znajdę takie z przed lifta to będą pasować bez problemu? No problem tylko skąd takie lampy dorwać. Większość jest z 2005 rok wzwyż. Od którego roku polift wychodził ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!