Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

niezgodność wyposażenia z ogłoszeniem


ol14

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, może ktoś miał podobną sytuację jak niżej opisana. Wóz kupiony kilka tygodni temu, trzyletni używany od dilera renault. W momencie zakupu było trochę przygód ale teraz dodatkowo wyszło,że pojazd miał hak, nie było tego ani w poprzednim dowodzie rej. ani w opisie. Teraz po obfitych deszczach znalazłem wodę pod kołem zapasowym, i w serwisie (innym niż ten, który sprzedał) pokazano mi,że są ślady po mocowaniu haka, nie umieszczono uszczelki ani zaślepek, stąd woda. Druga rzecz, ważniejsza, to brak ESC. W ogłoszeniu było, w rzeczywistości na pewno nie ma. Dostałem już odpowiedź z centrali przez portal myrenault, że ten egzemplarz ESC nie ma. Kupując po prostu nie szukałem czy wyłącznik jest czy nie, kilka innych rzeczy sprawdzałem. Nie przypuszczałem,że kupno u dilera to w praktyce to samo co w najgorszym komisie, a przede wszystkim nie przyszło mi do głowy,że w dość dobrze wyposażonej wersji tego nie montowali w 2013 roku w standardzie.

Zastanawiam się czy machnąć ręką czy się jeszcze szarpać dochodząc jakiejś rekompensaty (np. olej, jakaś usługa gratis itd). Chętnie przeczytam Wasze opinie. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bida panie bida. Możesz od nich dochodzić jakiś gratisów za ten fakt ale czy będą chętni ..? Zazwyczaj problematyczne jest cokolwiek wywalczyć od takich cwaniaczków i kończy się na drodze sądowej. Co do wyposażenia można znaleźć wiele auta strasznie okrojonych... niestety.

Na tvn turbo czasami są przykłady jak dealerzy walą w kulki i sprzedają powypadkowe jako bezwypadkowe auta.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat właśnie byłem u rzecznika. Odpowiednie pisma wykonam. I nadal jestem ciekaw jakie takie podobne sprawy się w praktyce kończą. Nie te duże z tvn turbo, które większość z nas zna z telewizora ale właśnie takie mniejsze jak moja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego nie rozumiem zachwytów ludzi nad komisami i handlarzami, w życiu nic tam nie kupiłem i nie kupię, historii o wadach ukrytych znam setki, też mnie kiedyś w jednym ASO w Katowicach, chcieli namówić na wóz z rozliczenia i gwarancją 3 mce. :lol:… ale to długa historia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze od prywatnego kupowałem, obecny to mój pierwszy nowy.

Zbytnio nie rozmywając tematu, nie zapomnę, jak mój sąsiad kupił passata w latach 90, w słynnym Katowickim komisie, a auto po 3 dniach odjechało spod chałupy mimo alarmów i blokad, nawet nie przerejestrował, na policji mu powiedzieli, że obserwują już komis, umorzyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak koledzy, najlepiej od prywatnego. I tak niejednokrotnie robiłem. Ale w tym przypadku ile jest ofert prywatnych na trzyletnią megankę hatchback Tce ? Najczęściej ani jednej prywatnej na ten czas. Zatem chyba logiczniej w takim razie wziąć od dilera niż z komisu. Bo to jednak sporo kasy, a w razie grubszej sprawy jest rękojmia i ubezpieczenie cargarrantie (albo jeszcze fabryczne biegnie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomgrandtour - Dobre auta od dealera to się zamawia, zostawiasz swoje preferencje i czekasz aż zadzwonią. Ja czekałem na swoje używane auto 3 miesiące zanim się takie pojawiło w ich komisie. Nawet w ogłoszeniu nie widniało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przyszło mi do głowy,że w dość dobrze wyposażonej wersji tego nie montowali w 2013 roku w standardzie.

 

Jestem mocno zdziwiony takim brakiem. Kupowałem w 2013 r. Fluence i pamiętam, że tylko najuboższa wersja Authentique nie miała ESC. Od Expression wzwyż był to standard. Jeżeli masz bogatszą wersję to ten system powinien być...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam w drugiej połowie 2013 roku pojawił się seryjnie ESC... Najważniejsze że coraz więcej samochodów ma ESC, o za tym idzie podnosi się bezpieczeństwo. Efekty będzie widać stopniowo za kilkanaście lat...

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano właśnie. Pierwsza rej. czerwiec 2013, prod. na pewno 2013, bo wszystkie szyby z tego roku. Dynamique z R-linkiem, tomtom fabryczny, klima dwustr., czujnik deszczu i światła automat, 4 szyby el. itd itd, a brak ESC. Lepiej było dać to niż np. tempomat i ogranicznik prędkości. Dość dziwna konfiguracja. Ale tak wyszedł z fabryki (zapewne hiszpańskiej, to tak na marginesie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!