Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Krzywo spasowana klapa bagażnika


Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 31.12.2017 o 09:10, Aragonez napisał(a):

U mnie ewidentnie stuka klapa. Myślałem na początku że zestaw naprawczy się poluzował, ale niestety... Miałem ostatnio okazję jechać z tylu i stukanie, skrzypienie niosło się jakby od prawej strony. W momencie gdy mocno napierałem na prawą stronę klapy od wewnątrz, wypychając ją, coś jakby się przesunęło(delikatny klik) i stukanie ustawało.. jednak po odpuszczeniu, na pierwszych dwóch wybojach hałas powraca... poza tym rysy na zderzaku są coraz bardziej widoczne. 

Też zamierzam ponownie zgłosić temat do ASO.  Obtarcia jeszcze bym zniósł, ale to stukanie i skrzypienie doprowadza mnie do szału..

Rozwiń  

 

Wypisz-wymaluj mój przypadek. Jestem po malowaniu klapy i zderzaka. ASO nie wyregulowało klapy na mocowaniach twierdząc że podnosząc klapę na śrubach wyjdzie ponad obrys dachu i dopiero będę słyszał charakterystyczny szum wewnątrz auta.

Sprawę zgłosiłem na infolinii Renault Polska. Pan z infolinii przyjął zgłoszenie i skierował sprawę do specjalisty. Na sam koniec rozmowy zapytał cytuję: "co Renault Polska może dla Pana zrobić w tej sprawie?" Zapytałem Pana czy sobie żartuje czy udzieliła mu się świąteczna atmosfera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie czy u was skrzypi klapa czy tylna półka. Regulacja klapy była 4 miesiące temu i wszystko było ok aż do pojawienia się niskich temperatur.

Dzisiaj jechałem z tyłu autem i ewidentnie skrzypi tylna półka, wystarczy ją nacisnąć reką i skrzypi.

Czy u was też coś takiego występuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Półkę sprawdziłem u siebie dokładnie szukając źródła hałasów z tyłu i moja, poza lekkimi drganiami, nie skrzypi..jeszcze.. ale nie trzyma dobrze na jednym zaczepie, stąd te drgania. Jeśli chodzi o klapę, to prawdopodobnie znalazłem przyczynę. Wczesniej tego nie widziałem ale odboje górne klapy są nierównej długości bo  do jednego odbojnika  włożona została podkladka! Napięcie klapy jest więc nieprawidłowe. 

Muszę przetestować. 

U mnie klapa byla podnoszona na zawiasach, są nawet zostawione ślady. Szumy jak w każdym aucie, a linia dachu nie wygląda na popsutą, przynajmniej względem tego co było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 3.01.2018 o 13:44, Aragonez napisał(a):

Nie papuguj.

Rozwiń  

Czy te górne odboje o których piszesz rzeczywiście są u Ciebie przyczyną stukania klapy? Sprawdziłeś to dobrze? Wymienili Ci te odboje w ASO?

REGULAMIN

5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Być może się mylę ale czy cały problem w tylnej klapie nie leży po stronie tego z jakiego materiału jest wykonana sam byłem zdziwiony jak się okazało że całość to duży kawał plastiku? Wbrew pozorom dość ciężka jest obróbka materiałów z tworzyw sztucznych. Jeździłem kiedyś Fiatem Tipo i z klapą też był problem bo cała był z tworzywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam007c, nie miałem niestety czasu na wizytę w ASO, ale przeprowadziłem test podklejając na odbój grubą podkładkę filcową. Po tym zabiegu hałasy ustały. Wskazywałoby to, że wina leży po stronie odbojów właśnie.(mając luz na jednej stronie, klapa pracuje i trzeszczy na zamku). Dam znać na pewno po wizycie. 
Co do konstrukcji klapy(tworzywo), nie powinna mieć ona tu znaczenia. Bo jeśli by miała, to nikt nie zdecydowałby się na zakup auta z wadliwą konstrukcją, a przede wszystkim nie powinna być dopuszczona do produkcji. A przecież:
1.Są samochody, których problem nie dotyczy.
2. Są samochody, u których da się poprawnie ustawić klapę.
3. Jeśli są egzemplarze, u których problem jest nie do rozwiązania(zakładając istnienie i stosowanie określonej, ujednoliconej procedury pasowania fabrycznego, a nie własnych patentów w poszczególnych ASO) - to znaczyłoby,że mają określoną wadę.
Zatem, czy jesteśmy posiadaczami egzemplarzy obarczonych wadą, czy popełniane są błędy przy pasowaniu? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem wyregulować klapę w ASO. Nie zgodziłem się na malowanie klapy oraz zderzaka, gdyż według mnie starczy sama polerka w tych miejscach. Zobaczę czy będzie dalej się klapa wycierała o zderzak oraz czy będzie stukać. Zauważyłem, że mechanicy ustawili klapę według świateł, bo przed regulacją światła z jednej strony były troszkę mizernie spasowane, natomiast linia dachu była równo spasowana po obu stronach. Obecnie tak jak wspomniałem światła są w idealnej linii, a spojler tylny z tego co widzę minimalnie wystaje ponad linię dachu. Mam nadzieję, że nie będzie żadnych świstów. Przyjmujący moje zgłoszenie dodał, że po regulacji nikt jeszcze nie zgłaszał zastrzeżeń, więc liczę na to, że problem w moim przypadku został zażegnany.

Jeszcze z mojej strony pytanko, widać u Was ślady na śrubach i wokół nich po regulacji klapy ? Czy dodatkowo pomalowali Wam te śruby lakierem ?

Edytowane przez doesnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy te miejsca (śruby i ich okolice) ze względu na ingerencję ( odkręcanie i ponowne dokręcanie, lekko zdarty lakier na śrubach) są w jakiś sposób bardziej narażone np. na korozję ??? Czy trzeba je jakoś zabezpieczyć ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

  W dniu 13.01.2018 o 17:52, adam007c napisał(a):

doesnt, z tego co pisali wcześniej inni użytkownicy i załączali zdjęcia to ASO nie malowało śladów powstałych na śrubach

Rozwiń  

W moim przypadku śruby pomalowano! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

U mnie, po paru miesiącach klapa znowu do regulacji i malowania ,problem ponownie się pojawił ,co prawda nie tak duży jak na początku ale jest ,tym razem zwrócę im uwagę aby śruby zostały jakoś zabezpieczone !!!!!!!!

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja po powtórnej wizycie serwisowej w sprawie dalszego stukania-klapa nie ruszona bo niby wyregulowana za pierwszym razem. Tym razem wymienione stabilizatory tylnego zawieszenia. Na razie cisza jak makiem zasiał, zobaczymy na jak długo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez pozbyłem się w końcu hałasu. Po ponownej wizycie w ASO wymienili mi te górne odboje i tym razem na regulowane. Klapa teraz naprawdę sztywno "siedzi"  i nic nie stuka. Spasowanie nie jest idealne, ale nareszcie jest cisza. Dla mnie to priorytet. U mnie śruby  też nie zostały pomalowane po regulacji, jednak widać jakby zostały czymś przezroczystym maźnięte lub spryskane. Podsumowując, poniżej czynności jakie zostały wykonane przy mojej klapie: 

1.Regulacja na śrubach (podniesienie do góry).

2.Wymienione odboje dolne (wyglądają na takie same jak były, ale klapa sztywniej siedzi)

3. Wymienione odboje górne na regulowane. 

Czas pokaże, jak to będzie się zachowywać.. póki co ciesze się cisza i komfortem jakie daje nowe auto. 

Pozdrawiam

 

IMG_20180208_221553.jpg

IMG_20180208_221517.jpg

Edytowane przez Aragonez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Aragonez: Mógłbyś zrobić i wrzucić zdjęcia odbojów górnych i dolnych? Wybieram się niedługo do ASO ze spasowaniem klapy bagażnika może przyda się ta informacja.

Edytowane przez flowgrid
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!