Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Podpowiecie coś koleżance o tym aucie ? :)


AgataG

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć koledzy i koleżanki :)

 

Znalazłam ciekawe auto, jestem zainteresowana kupnem.

http://www.autoauto.pl/pl/23577/Renault_MEGANE_2005_1_6_Benzyna_Salon_PL_100_Bezwypadkowy_Serwisowany_Klimatronik_Alufelgi?perPage=

 

Oglądałam je dziś, generalnie wszystko w porządku, jedynie blacha po tylnymi prawymi drzwiami powyginana (prawdopodobnie wjechał na krawężnik) no i chyba akumulator do wymiany.

Coś ciekawego możecie poradzić/podpowiedzieć ?

 

Pozdrawiam :)

Agata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli z polskiego salonu to poproś o datę pierwszej rejestracji nr rejestracyjny i VIN. Następnie po pierwsze sprawdź przebiegi z ostatnich 2 lat na CEPIKU. Po drugie zadzwoń na infolinie RENAULT powiedz że jesteś nowym właścicielem, ewentualnie, że chcesz kupić to auto (poproszą o te dane co wymieniłem) i poproś o datę i ilość kilometrów podczas ostatniej wizyty w serwisie. Bez problemów podają. Tak sprawdzisz przebieg. Co do bezwypadkowości to już fachowiec na miejscu może zobaczyć.

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto z przebiegiem ok.200.000 km to ewentualne koszty i konieczność ;

-wymiany rozrządu z pompą wody,sprzęgła,tarcz hamulcowych i klocków

 

Bardzo istotne, jak było eksploatowane dane auto;

- czy jest bezawaryjne i bezkolizyjne ,

- najkorzystniej jak ma jednego właściciela ,

- co ile km była wymiana oleju,(jeżeli co 30000 km, profilaktyczna kontrola panewek i ciśnienia oleju silnika)

- jaki olej był stosowany

- czy komputer nie wykazuje błędów ,

- czy silnik równo pracuje ,

- czy auto dobrze się zbiera i jedzie prosto ,

- czy wszystkie szyby , pasy bezpieczeństwa z jednego roku ,

- jakie są ciśnienia sprężania w cylindrach ( tego nie da się zamaskować ani ukryć ),

- kontrola punktów bazowych nadwozia,( tego również nie da się zamaskować ani ukryć ),

- koszt sprawdzenia rzędu 300 - 500 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie, dziękuję serdecznie za pomoc, byłam dziś u mechanika z autem i ewentualny wkład finansowy wyliczył (nie biorąc pod uwagę skrzyni biegów) mi na nie całe 3 tyś. zł...niestety z tego konkretnego egzemplarza rezygnuje :(

Ale nie tracę nadziei i tu mam do Was kolejną serdeczną prośbę :) czy moglibyście ocenić do którego z poniższych aut warto pojechać i ewentualnie zaprowadzić na przegląd do ASO ?:

http://allegro.pl/show_item.php?item=6517954575#thumb/8

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-salon-polska-1-wlasciciel-diesel-1-5dci-ID6yzEX1.html

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-9-130-lift-ID6yyKxT.html

https://www.olx.pl/oferta/megane-ii-lift-polski-salon-1-5-dci-6-biegow-106km-bezwypadkowy-CID5-IDhwkLp.html#a88ab614a8

https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-renault-megane-2-fl-CID5-IDhsHDn.html#6fc5bfcb24

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do jakich celów potrzebujesz auto, jakie przebiegi masz zamiar robić?? Czy to będą w większości trasy czy miasto,odcinki krótkie (dojazd do pracy) czy dłuższe? Diesel przy przebiegu 200000 km to dodatkowe koszty EGR, turbiny, koła dwu-masowego, wtrysków. Należy się bliżej zapoznać z tematami na forum odnośnie eksploatacji diesla np http://megane.com.pl/topic/69731-zakup-renault-megane-ii-ph-i/ http://megane.com.pl/topic/69585-na-co-szczegolnie-zwrocic-uwage-przy-kupnie-megan-ii-do-roku-2006/

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mogę coś doradzić szukaj wersji po lifcie czyli od 2006 roku albo benzynę 1,6 a jeśli diesla to 1,5 dci 106KM z osprzętem simensa. Wiele elementów po lifcie zostało poprawionych w Megi. W moim odczuciu jest mniej awaryjna.

Miałem przed a obecnie mam po lifcie z przebiegiem 340 tyś więc wiem co mówię :)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg jest trudny do uwierzenia. Ktoś w Niemczech kupił kombi na ropę z dobrym wyposażeniem i jeździł kilkanaście tysięcy km rocznie? Kupiliśmy z żoną niedawno renówkę benzynową i po czterech miesiącach zwykłego użytkowania, w tym jej dojazdów do pracy tylko 30km w jedną stronę przez 3 miesiące, jest już najechane 10 tys. km. W taki przebieg 156000km to można uwierzyć jeśli ktoś twingo sprzedaje, a nie takie kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AgatoG, szukasz problemów i nie masz na co pieniędzy wydawać?, nie kupuj starego ropniaka i to jeszcze Renaulta, poczytaj trochę dział dizla, to jest jedna sodomia i gomorja :D .

Stare tylko benzynka, jakakolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzeju, przepraszam za brak odpowiedzi :) umknęło mi to. Tak naprawdę poszukuję auta do jazdy po mieście do pracy. Myślę że miesięcznie ok 500 km

 

Przebieg sprawdzony - jest prawdziwy. Na serwisie nie było się do czego przyczepić. A i opinie słyszałam same pozytywne.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!