Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Praca zimnego silnika Fluence 1.5 DCi 90 FAP


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nabyłem samochód pod koniec lata kiedy na dworze było jeszcze dość ciepło. Od kilku dni zrobiło się chłodniej i zauważyłem że samochód rano uruchamia się inaczej niż dotychczas (15h postoju na parkingu). Po około 10-15sec wyrównuje pracę i jest ok. Podczas jazdy nie odczuwam żadnego dyskomfortu.

Dodam że dotychczas jeździłem samochodami benzynowymi i nie mam doświadczenia w rozpoznawaniu problemów diesla. Proszę o opinię ewentualną poradę. Poniżej zamieszczam link do filmiku który nagrałem. Dziękuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszedłem tym tropem. Filtr zamówiony.

Tak, tak poznałem już tych proroków od panewek i korbowodów :)

Dzięki, dam znać po wymienianie czy dyskomfort ustąpił.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jest takie twarde wahnięcie na początku.

Filtr zmień, jak nie wymieniałeś i może spróbuj dolać oleju 2T do paliwa.

Jak masz FAP to spróbuj dolać LIQUY MOLY 1052 lub RAVENOL SKUTER.

Powinno zdecydowanie poprawić pracę silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie filtra i dolaniu czynnika o którym wspomniałeś, problem nie ustąpił. Serwis stwierdził że przy tym przebiegu istnieje prawdopodobieństwo że problem leży w świecach.

Odczekam do nowego roku i oddam auto do sprawdzenia czy któraś ze świec nie umarła. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie działała tylko jedna świeca, check engine nie świecił się a po podłączeniu zwykłego elm-a pokazał błąd P0380. Świece wymieniłem, różnicy nie było - ale to było jeszcze latem jak było ciepło. A jaki przebieg autka?

Odnośnik do komentarza