Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prosty i tani interfejs diagnostyczny


Rekomendowane odpowiedzi

@pbet daj znać jak dostaniesz tego elma i będzie działał to też kupię i nagram ten filmik z  nagrzewaniem :D :D :D . Swoją drogą twoja megane to służbówka ? :D mówiłeś, że sam kupowałeś :). Już tak zupełnie pobocznie :D masz chłopie Clipa, nie lepiej tam sobie wszystko sprawdzać ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czik3n Megane to moje prywatne auto (tzn. przeze mnie używane w weekendy / w tygodniu jeździ żona) i dlatego tutaj jestem :) Nawiasem mówiąc to trzecia Meganka jaką mam pod opieką (I, II, III). IV miał nie będę (wnioski po lekturze forum) ale może V? Zobaczymy.

Toyotę Auris mam służbową (jeszcze :)) i nawet nie zaglądam na tamtejsze fora ponieważ to co się dzieje z tamtym autem mnie niezbyt interesuje. Ma być sprawna i tyle. Serwis tylko ASO. Młodsza od Reni, a już z większym przebiegiem z tym, że 90% tego przebiegu to trasa.

Wracając do

  W dniu 31.01.2019 o 23:13, pbet napisał(a):
Rozwiń  

na wstępie dziękuję @emmo za informację. Przyszedł i działa.

Screenshot_20190204-181421.thumb.jpg.db69b98e47455c3fdc5ab5e7549b30b4.jpg

Bardzo się cieszę, a przy okazji mam potwierdzenie, że z moim OBDII jest wszystko ok bo już myślałem, że to moje OBD jest wadliwe (dwa uwalone CLIPy + nie działający ELM na PIC18F25K80 - niby najlepszy).

Teraz kolejnym krokiem jest podłączenie nowego CLIPa. Nie chciałem tego robić przed sprawdzeniem iCar3 z uwagi na powyższe.

  W dniu 4.02.2019 o 16:19, czik3n napisał(a):

masz chłopie Clipa, nie lepiej tam sobie wszystko sprawdzać ? :) 

Rozwiń  

No właśnie nie lepiej bo niewygodnie. Kable, laptop, uzależnienie od baterii w komputerze. Chciałem mieć także coś prostego z możliwością wykorzystania w parze z telefonem i tabletem, do podglądania parametrów na żywo, bo do diagnostyki mam właśnie CLIP.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... bo mnie coś strzeli. Za pierwszym razem iCar3 połączył się od razu i bez problemów. Nawet nic nie musiałem za bardzo konfigurować. Dzisiaj chciałem popatrzyć kiedy włącza się pierwszy i drugi kwadracik od temp. płynu i nic. Telefon wykrywa iCar3, paruje, apka go widzi, żadnych danych na ekranie... O co kaman? Próbowałem na tablecie, na telefonie, w sumie próbowałem wszystkiego i nie mam pomysłu...

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zepsułeś :D A tak serio to restart fona, kilkukrotne wyjęcie i włożenie iCar3, wyjmij zgaś silnik/zapłon - poczekaj chwilę - włącz zapłon/silnik i podepnij (ewentualnie podepnij i włącz zapłon/silnik). Poeksperymentuj - wątpię żeby ktoś miał takie szczęście jak Ty :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę kolejne podejście. Może jutro. Telefonu fakt nie restartowałem. Ogólnie chodzi 24h/7 ale czy to byłoby powodem? Poprzednio też nie restartowałem telefonu. Silnik gasiłem, zapłon to samo. Wyjąłem, włożyłem, odpaliłem ponownie. Z tym "szczęściem" fakt, ostatnio zła passa no ale działał skubaniec więc dlaczego miałby przestać? W tej apce Torque Pro widać było, że bluetooth ok, połączenie z elm ok, brak połączenia z ECU. W Torque Lite nie ma możliwości sprawdzenia statusu ELMa. Dodam, że wszystko robiłem jak za pierwszym razem. Oprócz sparowania iCar3 z telefonem bo już było ale później zapominałem i parowałem urządzenie. Bez skutku.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Papf ja nie mam serwisu. Nie potrzebuje czegoś co będzie działało na aucie kogoś innego. Nic mi to nie da. Będę próbował. Może uda się sprawdzić na Clio II i Scenic II ale nawet jeśli to co z tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 7.02.2019 o 20:19, pbet napisał(a):

x

Rozwiń  

Możliwe, że coś nie tak z gniazdem diagnostycznym. Tak ma znajomy. ASO proponowało wymianę wiązki za dużą kasę. Nie zrobił tego i zawsze za którymś włożeniem w ruchome gniazdo udaje się połączyć -Scenic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli próbować. Ok, będę. Choć to znowu dziwne bo byłem parę razy "na kompie" u "majstrów" i żaden nie miał problemów z podłączeniem się do auta.

@Papf @jabrze dziękuję Wam za zaangażowanie w pomoc wyjaśnienia tematu.

Fałszywy alarm. Wszystko jest ok. Uff... sprawdzałem kilka razy i chyba wiem jaki błąd wczoraj popełniałem. Wziąłem instrukcję do ręki i z instrukcją tak jak za pierwszym razem czyli:

1) iCar3 do OBD

2) zapłon

3) oczekiwanie na ECU

4) odpalenie

Wczoraj najpierw odpaliłem auto przed włączeniem apki i połączeniem z ECU, a później czekałem na połączenie i to był chyba mój błąd. A może pomógł wczorajszy restart telefonu i zainstalowanie Torque na nowo. Jutro sprawdzę kolejny raz, tak dla pewności. Z resztą będę chciał potwierdzić temperatury zapalania się kwadracików bo dziś to było odpowiednio 50 i 80st.C.

Screenshot_20190208-182009.thumb.jpg.754fcaa4198df689768306f4d64e7fc2.jpg

Screenshot_20190208-183237.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 8 miesięcy temu...

Cześć.

Ostatnio zakupiłem "ELM327 iCar3 Bluetooth BT 3.0 Vgate OBD2 Interfejs". Potrzebuje prostego narzędzia do sprawdzania błędów i ilości wypadających zapłonów, ponieważ z tym ostatnio miałem problemy. 

No i tutaj pojawia się mój problem, który program dobrać do mojego samochodu (Renault Megane 3, 1,2 TCE, 120 km)? Testowałem Car Scanner, nie pokazuje on żadnych błędów, a myślę że coś powinno być bo wyświetla mi się błąd czujników ciśnienia w oponach. W Car Skanner nie ma też mojego silnika do wyboru. 

W Obd Harry też nie pokazuje żadnych błędów i w tym programie nie ma opcji sprawdzenia wypadających zapłonów.

Czy polecacie jakiś inny program? 

OBSERWU
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!