Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Błędy po wymianie wtryskiwaczy. Brak reakcji na pedal gazu.


gilerson125

Rekomendowane odpowiedzi

A można go schłodzić? Np zmrażaczem albo puszką sprężonego powietrza odwróconego do góry nogami?

Aniewa, Ty tu jesteś ekspertem od 1,5, ratuj :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualne są zalecenia poprzednie oraz proponuje ;

- ponieważ regulator wysokiego ciśnienia paliwa działa jak zawór upustowy,

- wzrost ciśnienia na biegu jałowym świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie ,

- gaśnięcie silnika przy takich obrotach i takim wzroście ciśnienia - jest naturalnym zachowaniem sterownika silnika ,

Proponuję zdemontować zawór i dokładnie obejrzeć, przy użyciu białej szmatki, pod szkłem powiększającym ,

czy nie zatkany filterek na wejściu do regulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik byl jeszcze raz podmieniony z normalnie jeżdżącego samochodu. Objawy takie same 600bar po nagrzaniu na wolnych obrotach. Tak mi sie wydaje ze czujnik położenia walu nie ma nic wspólnego z takim ciśnieniem , bo teraz juz tylko ono robi taki syf. Tak mi sie wydaje ze pozostał juz tylko problem elektryczny. Tylko gdzie szukać ? Co może odpowiadać za takie objawy. Ze ciśnienie tak mocno wzrasta na szynie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gilerson125

Ponieważ clip mechanika nic nie podpowiada ???? to ;

Żeby wykluczyć całkowicie wpływ innych niedomagań, usterek, zalecam ;

1/ czujnik położenia wału korbowego - TYLKO ORYGINAŁ ,

2/zaślepienie koniecznie EGR - nie masz pojęcia, bo niby skąd;

- ile takie ustrojstwo potrafi napsuć krwi, czasu, nerwów i kasy - im wcześniej to zrobisz tym lepiej dla Ciebie,

- sprawdzić styki czujników przy pedale hamulca i sprzęgła,

- sprawdzić styki czujników i ich wiązki elektryczne; szczególnie ;czujnika wtrysku, regulatora wtrysku

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet gdyby egr miał mieć wpływ na ciśnienie paliwa to zaślepienie go nic nie pomoże, bo sam zawór nadal będzie pracować. Uważam, że egr nie ma tu nic do rzeczy. Czujniki nad pedałami nie mają wpływu na gaśnięcie auta, co najwyżej na ograniczenie mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cechy immanentne EGR ;

Wymieniłem pół samochodu, żeby się dowiedzieć, że EGR to jest główny problem mojego samochodu;

falowania obrotów, kopcenia, mulenia, duszenia się , dymków, chmurek, braku mocy, spadków mocy itd.

Taki cudowny wynalazek a jak życie potrafi uprzykrzyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ponownie. Samochód juz jeździ i myślę ze będzie nadal tak sie sprawował. Uszkodzony byl komputer wtrysku. Nie wiem jak byl uszkodzony co sie działo ale dawal takie objawy jak wyżej. Wymieniony caly zestaw startowy i autko śmiga. Dzieki wszystkim za pomocne rady. Myślę ze watek może sie przydać innym urzytkownikom tego forum. Pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując; Został wymieniony;

-czujnik położenia wału,

-czujnik wałka rozrządu ,

-czujnik regulacyjny ciśnienia paliwa na pompie ,

-zregenerowana pompa wtryskowa ,

-szereg wizyt w warsztacie który podobno dysponuje clipem,

- minęło sporo czasu ,

-i okazało się, że Uszkodzony komputer wtrysku

 

SZYTE GRUBYMI NIĆMI - mówiąc delikatnie, aż wierzyć się nie chce że to dzieje się w POLSCE

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z rzeczy co bylo robione to:

-zregenerowana pompa

- regeneracja wtrysków

- czujniki walu , położenia walka rozrządu , temperatury paliwa w pompie , regulator ciśnienia.

- filtry paliwa

- wyczyszczony i zaślepiony EGR

- nowa szyna rozdzielacz CR

Wizyt w warsztatach byla mnogość. Przy okazji byl zrobiony komplet rozrząd itp itd. Kolego Andrzej-2010 od awari minęło 5msc bo auto uległo awari na początku grudnia. A post byl w lutym założony. Także auto nieźle wykończyło mnie psychicznie jak i finansowo. Miało byc auto malo palace dla studenta a okazało sie jak sie okazało :/ Myślę ze teraz będę juz jeździł bezawaryjnie

I jeszcze pytanie. Powiedzcie co sadzicie o oleju 2t do paliwa. Bo ile osób tyle opini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ;

-kupuj paliwo na sprawdzonych stacjach,

-stosuj dobry olej np.Valvoline 5W40 i zmieniaj go co ok. 10000 km /rok,

-zmieniaj filtr paliwa ,

-nie dawaj po garach zaraz po starcie, studź turbinę po skończonej jeździe,

-poszukaj kumatego mechanika - internet, koledzy, wizja lokalna ,

-sprawdź odmę i zawór odmy ,

-sprawdź ciśnienie oleju na gorącym silniku - panewki? pompa oleju ?? Różnice w silnikach 1,5 dci

-jak nie spróbujesz oleju 2T - to się nie przekonasz - zastosuj na 2-3 zbiorniki i zobaczysz efekt

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!