Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Trzęsie silnikiem i karoserią. Renault scenic 1.9dci 2002


banan1202

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z silnikiem może ktoś mi odpowie,silnik trzyma równe obroty ale cały chodzi a karoseria razem z nim byłem u mechanika i chce mi wymienić sprzęgło dwu masowe a byłem w sklepie żeby usłyszeć cenę i mi powiedzieli że według katalogu mam zwykłe sprzęgło komu wierzyć może ktoś mi powie inny powód trzęsienia silnika

ok zaraz to sprawdzę i dam znać, akurat mam chwilkę idę do autka, i po próbie na ręcznym hamulcu cofając ani zero drgań, jedynie przy odpaleniu minimalnie a potem nic

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2002 roku nie było Scenica II, więc pewnie masz Scenica I phII a w nim nie występowało koło dwumasowe.

http://megane.com.pl/topic/22738-instrukcja-korzystania-z-forum-meganecompl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wtedy mam zwykłe sprzęgło tak?a mechanik mi chce wymienić sprzęgło dwu masowe bo twierdzi że to jest powód trzęsienia silnika a może być inny powód

 

ok zaraz to sprawdzę i dam znać, akurat mam chwilkę idę do autka, i po próbie na ręcznym hamulcu cofając ani zero drgań, jedynie przy odpaleniu minimalnie a potem nic

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podesłałem Ci wyżej spis modeli, podaj jakie masz auto to wtedy będziemy szukać rozwiązania problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

link do tego jak pracuje silnik https://www.youtube.com/watch?v=iBzLBbV9c_U&feature=youtu.be scenic 1 phll 2002

ok zaraz to sprawdzę i dam znać, akurat mam chwilkę idę do autka, i po próbie na ręcznym hamulcu cofając ani zero drgań, jedynie przy odpaleniu minimalnie a potem nic

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 oraz pkt.6 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

 

Dodano: 10 mar 2017 - 08:48

witam byłem podłączyć auto pod komputer ,okazało się że jest problem z rozrządem ,wykasował błędy i trochę lepiej silnik zaczął pracować ale wczoraj problem wrócił.

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer się nie myli, bo to narzędzie jest bezstronne, tylko ewentualnie mechanik źle zinterpretował błędy komputera.

Jeżeli to ten sam co zdiagnozował awarię sprzęgła dwu-masowego w aucie ze sprzęgłem jedno- masowym - to nic dziwnego.

Zmień mechanika - bo to naciągacz i krętacz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzisiaj byłem u innego elektromechanika, podłączył komputer i nie ma żądnego błędu, rozrząd ok, pompa daje dobre ciśnienie wszystko jest tak jak powinno być. Błąd mówił że jest mechaniczny

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik pracuje równo, obroty nie falują, były mrozy odpalał bez problemu, nie kopci ma moc i mało pali tylko to trzęsienie tym silnikiem i budą jest uciążliwe

 

Dodano: 21 mar 2017 - 19:20

Hej wszystkim jakie powinien mieć mój samochód obroty na jałowym biegu?bo mi się wydaje że mam zbyt niskie obroty i dlatego go tak trzęsie

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszki silnika masz dobre ???

Obroty biegu jałowego 600 obr/min za niskie , należy więc ;

- wymienić filtr paliwa, filtr powietrza ( ew.przeczyścić ),

- sprawdzić szczelność i przeczyścić cały układ dolotu powietrza, przepływomierz,

- zawór regulacyjny ciśnienia paliwa na pompie - b.precyzyjne urządzenie ( uszczelka i oring do wymiany ) i z czasem elementy ruchome tracą swoją gładkość lub są zanieczyszczone i zaczyna się przycinać. Regulator posiada filtr ( jego otworki widoczne są pod szkłem powiększającym) który może być przytykany. Jeżeli czyszczenie nie pomoże - to wymiana zaworu lub podmiana dla sprawdzenia - jeżeli jest możliwość,

- przeczyścić EGR lub najlepiej zaślepić ,

- stosować olej 2T do paliwa,

- przegonić dobrze furę ( czy ma Fapa ?? z którego roku ?? ),

- przy jeździe dużo po mieście - zawsze należy furę przegonić po trasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!