Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Chcę kupić Megane III


wallygraf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ogłoszenie dotyczy RENAULT MEGANE 2010R *1.6* HAND FREE* 110KM* i taki by mnie interesował.

Czy jest ktoś z okolic, bo ja mam ponad 300 km żeby ocenić stan blacharsko lakierniczy auta. Sprzedawca twierdzi że oryginał.

VIN auta VF1BZ0V0642680024 sprawdziałem i pasuje do opisu auta.

Proszę o opinie?

OGŁOSZENIE Megane III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej ma rację, zrobiony na cudo po co to?, photoshop, 200k najechane może nie kręcony he.

Dobre auto nie potrzebuje takiej reklamy, leon zawodowiec, dla mnie szkoda paliwa na oglądanie.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez tomgrandtour
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wallygraf, o tym,że handlarz odpicował już tu zostało powiedziane. Weź jeszcze i to pod uwagę,że często coś wychodzi po zakupie, różne niespodzianki.Techniczne i w papierach. I co, będziesz gnał 300 km potem do komisu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem raport do vinu i nic dziwnego nie ma. Wyposażenie i przebieg by pasował i ten 178 i ten 194 bo wizyta była przy 168 w 2015. Szukam dalej ale jak znajdę megane III w tamtym kierunku to przejadę zobaczyć.

 

Dodano: 02 mar 2017 - 17:32

Teraz znalazłem takie autko rocznik i wyposażenie ok jak za tą cenę. Proszę o opinie czy warto? Jeżeli macie coś innego do 27000 (benzynka najlepiej 1.6 klima automat pakiet skórzany tempomat) proszę o propozycje.

 

Ogłoszenie Megane-Koszalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ja będę chciał sprzedać swoją Megane 1, 2 Tce energy 130KM w wakacje, jestem pierwszym właścicielem od nowości z salonu wyjechałem w styczniu 2015. Olej wymieniłem co 15tys/km. Autko ma najechane 62 tyś. Dlaczego chcę sprzedać? Bo mam kase odłożoną na Mazde CX3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przygotuj się na hałaśliwy silnik po przesiadce z dość cichego Megana, jak i ilość z tyłu na poziomie Fiata Punto I. Wnętrze Mazdy porażka, ciasne, typowo japońskie. Mazda CX-3 to nic innego jak Punto w ładnym opakowaniu... Portal Auto-Decibel podaje że Mazda CX-3 jest przy prędkościach 100,120 i 140 km/h o 2 decybele głośniejsza od Megana III 1.2 TCe. 2 decybele niby nie dużo, ale w praktyce to bardzo dużo. Kolejne 2 decybele dodane to poziom akustyczny Dacii, jak wiadomo tam wyciszenia w ogóle nie ma. Jazda z prędkością 100 czy 120 km/h przypomina jazdę Żukiem czy Nyską... :)

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba we wszystkich Mazdach jest bolączka, złego wyciszenia, słabych blach. Ale przynajmniej maja silniki normalne 2,0 120KM albo 2,0 165KM, zawsze można auto wyciszyć i obkleić folią, fakt że są to dodatkowe pieniądze ale dzięki temu pozbywasz się obaw, przynajmniej po części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytałem na forum Mazdy o CX-3 ludzie sobie chwalą, wiem że to jest samochód na poziomie segmentu B powstał na płycie Mazdy 2, także nie będę się tutaj zachwycał Mazdą nie wiadomo jak, najpierw trzeba się umówić na jazdę próbną jak nie przypasuje to wtedy będę się zastanawiał nad czymś innym, nie ma dużego wyboru, a nowa Meganka jest naprawdę wybornym samochodem ale znowu ładować się w silnik 1,2 :( i po raz trzeci zostać w Renault :( nie mówię absolutnie że to złe samochody ale chyba czas poczekać na lepsze czasy kiedy to ponoć Renault wypuści z Nissanem 1,3 Tce i kucy 140 albo 150. Wydaję mi się że po jeździe próbnej MIV (Hatchback) jest mniej miejsca jak w MIII (Hatchback), na pewno bagażnik jest mniejszy i mniej miejsca na stopy na tylnej kanapie. Niech Renault wprowadzi jakieś normalne silniki bo konkurencja już to zrobiła!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!