Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zmiana głośników


Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko,

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

mam megane 3 z radiem arkamys 3d sound, ale no niestety glosniki i wygłuszenie od srodka w megance jest wg. mnie kompletną porazką i chcialbym coś temu zaradzić. Czytałem gdzies ze to radio ktore posiadam, renówka wsadza pod oryginalne nagłosnienie BOSE wraz z subwooferem.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Pytanie czy mógłbym zamienic i te moje głosniki na BOSE bez wiekszych problemów ?

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Co sądzicie o nagłosnieniu hertz ( http://archiwum.allegro.pl/oferta/hertz-dsk-165-3-do-renault-megane-iii-scenic-iii-i5393902397.html ) i czy zakladac glosniki na przod i na tyl czy tylko na przod ?

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Proszę o pomoc, bo szczerze mówiąc jestem laikiem w tych sprawach i nie orientuje sie co jest dobre a co nie ;)

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Pozdrawiam ;)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.9 oraz pkt. 6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

W moim aucie grają tylko głośniki duże w drzwiach i tylnych boczkach w sumie 4 szt. Małych głośniczków nie ma (patrzyłem na potszybiu, z tyłu nie wiem ale jest cisza). Są to same zaślepki. Czy ktoś się orientuje, czy jest tam instalacja do tych małych głośników i można dołożyć jakieś wysokotonowe ? Czy demontaż dużych glośników wymaga demontażu tapicerki czy samą kratkę ? Można duże wymienić na zintegrowane niski+wysokotonowy.

Sprawdzałem pod zaślepką na podszybiu są wtyczki do głośników wysokotonowych.

Edytowane przez ferrit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hertz kiedyś robił lepsze głośniki, wyceluj w firme Focal, firma która sama tworzy od podstaw głośniki, można powiedzieć z pasji, ceny mają podobne jak Hertz a jakościowo klasa, większość firm to poprostu szyld, głośnik produkowany masowo wchodzi na rynek pod szyldem znanej firmy i cena sama wskakuje, a jakość...pozostawia do życzenia. Jeżeli chodzi o tańszą firmę z dobrymi jak na cenę głosnikami ja osobiście polecam Magnat. Dawał mi świetny dźwięk

Edytowane przez Gargi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślę, że najprościej jest dołożyć same głośniki wysokotonowe w miejsce do tego przeznaczone czyli podszybie. Głośnik musi być małej średnicy i niski aby się zmieścił. Dziękuję za podpowiedź o marce głośników.

 

Dodano: 23 cze 2017 - 08:19

Czy do tych wtyczek wystarczy podpiąć sam głośnik wysokotonowy czy trzeba też zwrotnicę ? Hm nie ma tam miejsca na zwrotnicę. Kto się orientuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pociągnie i nie masz się co oszukiwać. U siebie po założeniu Audio System z gwizdkami w podszybiu (dużo większa sprawnośc niż Hertzow) była poprawa, ale szału nie było. Dopiero po zamontowaniu wzmacniacza głośniki wydały z siebie dźwięk i była próbka ich możliwości.

Każdy kto twierdzi, że sama wymiana głośników dużo zmieni jest w błędzie...

Radio standardowe nie pociągnie całości. Wymiana głośników bez dodania wzmacniacza to wyrzucanie pieniędzy.

Zastanów się czy nie dodać zmacniacza BOSE oryginalnego dedykowanego do auta.. koszt znikomy (więcej zapłacisz za głośniki) a różnicę poczujesz na pewno... Co kiekawe nawet jak zamontujesz wzmacniacz BOSE to dzwięk jest dużo lepszy mimo, ze standardowo masz głośniki z papierową membraną..

Edytowane przez karolaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok a jak z podłączeniem tego wzmaka???? instalacja jest już przygotowana????

 

 

EDIT:

 

znalazłem- temat rzeźba z "dołożeniem" wzmaka oryginalnego- lepiej chyba nowe głośniki + wygłuszenie + wzmak

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak łatwo to nie jest :) Musisz przerobić wiązke lub poprosić Ciniasa z forum żeby Ci ją przygotował, będziesz miał plug&play. Koszt nie będzie jakiś zabójczy. Ważne jest jednak, że musisz znaleźć radio od BOSE (podaje niski sygnal) żeby podłączyć je do wzmacniacza.

Fajne w tym wszystkim jest później to, że ze wzmacniacza idzie osobny sygnał na każdy głośnik, tweeter i sub. Wzmacniacz jak dobrze poszukasz kupisz za 200pln, radio drugie tyle i wiązka. Koszt żaden a poprawa będzie zauważalna.

Możesz też zakupić dedykowany do megane zestaw, ale tu cena to już 2tys+

Schematy i co jak połączyć jest na forum, można to wykonać samemu jak się czlowiek zaprze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!