Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane II CC w dieslu, proszę o porady i opinie


Stusi

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Przymierzam się do zakupu Renault Megane II CC z silnikiem diesla. I w tym miejscu proszę Was o kilka porad. Przede wszystkim interesuje mnie silnik 2.0dCi 150 KM. Czy to prawda że jest on już mniej awaryjny niż 1.9? Po drugie na co zwrócić uwagę przy zakupie? Chodzi mi o typowe usterki i niedomagania Megane oraz oczywiście sprawy związane z dachem ( w tej kwestii jestem zielony to będzie moje pierwsze cabrio) No i oczywiście jak możecie to opiszcie mi swoje wrażenia z jazdy  i eksploatacji tego autka, może być  w innych nadwoziach  a jeżeli ktoś ma ten model w CC to juz w ogóle super. :rolleyes: A jeżeli podobny temat już jest to sorry za dubel ale w wyszukiwarce niż odpowiedniego nie znalazłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do silnika to Ci nie powiem, bo mam benzynę. Ale jak kupujesz diesla to weź ze sobą dobrego mechanika w tej dziedzinie bo możesz się nieźle wkopać. Ale zwrócić musisz uwagę tradycyjnie, czy nie jest po poważnym dzwonie - czyli miernik lakieru i jedziesz bardzo dokładnie samochód dookoła. Sprawdź czy są naklejki na tylnych częściach progów i małe naklejki na górnej części błotników tylnych na wysokości tylnych bocznych okien.

Niedomagania w każdym modelu mogą być różne, jeżeli to twoja pierwsza meganka to najlepiej mieć ze sobą kogoś kto ma megane II i zna wszystkie triki - np. gdzie włączyć ogrzewanie lusterek :-) , jak działa HF czy jak włączyć tryb testowy zegarów, żeby sprawdzić czy np nie wylutowali diody od poduszek powietrznych lub ABS-u, żeby świecąc nie kuła w oczy kupującego i wiele innych rzeczy.