MonikaRSL Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Cześć wszystkim! Mam problem, z racji tego że jestem Kobietą, mechanik będzie ze mnie drwić, zregenerowałam turbinę po przejechaniu 250km silnik zgasł i już tylko kręci, czy ktoś już miał taki problem? Na wstępnie powiedział że to nie wina z turbo, aczkolwiek dowiedziałam się ze może to być przyczyną źle zregenerowanej turbiny. Szukam pomocy aby obciążyć mechanika na koszty. Za regenerację zapłaciłam 1600zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston76 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 A jak ten silnik zgasł? Przy jakiej prędkości obrotowej silnika? Wymieniany było olej po wymianie turbiny i czyszczony dolot silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbet Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Polecam ten artykuł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MonikaRSL Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Jechałam, może z 3tys obroty. Sprawa wygląda tak, bo uszkodzeniu auto trafiło spowrotem do tego mechanika po dwóch tyg. Stania samochodu u niego, wzięłam zawiozlam do innego mechanika, ten stwierdził że turbo jest w kompletnej rozsypce uszkodzila się przy okazji silnik uszkodzila, pierwszy mechanik teraz umywa ręce, wiec z turbo muszę jechać na gwarancję czy była źle zregenerowana czy źle założona. Olej ponoć był wymieniany, ale po przejechaniu na nowym turbo i oleju (250km) olej zszedł do minimum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...