Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Koło zmiennych faz rozrządu, APEL !!!!!


NRJ

Rekomendowane odpowiedzi

No i trafilo sie również mi :) Jutro odstawiam meganke do Jaszpolu zobaczymy co Panowie powiedza - mam zamiar zaplacic za wymiane calego ustrojstwa razem z osprzetem maksymalnie 10% wartosci (zebym mogl reklamowac jakby co).

 

Uwazam ze rozwalenie sie KZFR przy przebiegu 25.000 to jest lekka przesada (gwarancje na samochod stracilem 8 miesiecy temu).

 

Jestem tak maksymalnie wkurzony ze szkoda słów.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Też miałem taki problem. Renault odmówiło współpracy, gdyż nie wykonałem u nich złodziejsko drogiego przeglądu przy 60 kkm;

Koło kupiłem i naprawiłem w podkrakowskich Niepołomicach w ubiegłym roku w firmie Autoreno za 1600 z kompletnym rozrządem przy okazji i jak dotąd hula;

 

Czasem też trzeba wymienić czujniki, to też mnie nie ominęło, tym razem w ASO tyle, że 6 miesięcy później.

 

Tak wogóle, to bardzo się cieszę, ze swojego autka, ale coraz bardziej wkurzają mnie różne dziwne przypadłości w tak młodym aucie.... :mrgreen:

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, tak czytam i obawiam się że w mojej Megi też mogę mieć schrzanione KZFR.

Dzwnoiłem do serwisu i mówię jaki problem: przed odpaleniem słychać GRRR :mrgreen: potem silnik zaskakuje i jest OK. Gość mówi: na 90% KZFR :roll: ale trzeba by podjechać żeby zobaczyli. Koszt, wraz z wymianą paska rozrządu ok 2000zł.

Megane II, 1.6 16V 2003 r. 88000km.

Podpisuje się rękami i nogami pod Anonimem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo,

Walka z RP wykroczyla poza granice Polski, czyli jest teraz w Renault France.

 

Wszystkich Was, ktorym wyslalem blank do podpisu poprosze o odeslanie do mnie poczta lub mailem zeskanowany dokument.

 

Tych, ktorzy sie przylaczaja (WIELKIE DZIEKI ZA POPARCIE) poprosze o przesylanie adresow e-mail na moja skrzynke. Bede wysylac stosowny dokument.

 

Pozdro

NRJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram akcje choć właśnie jestem po wymianie cały koszt 900 zł z paskiem rozrządu po przebiegu 46 tys. km. Ja równierz nie miałem przeglądu po przebiegu 60 tys. bo nie mam tyle przejechane, ale stwierdzili, że mineły 4 lata i przegląd powinien być przeprowadzony. Jedynym pocieszeniem jest fakt, że autko śmiga super i nie rzęzi. Dokładnie dopiszcie jak dołączyć się do akcjigdzie wypełnić formularz.

Zibi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam wszystkich ,od jakiegoś czasu przy odpalaniu silnika (średnio raz na 2 tygodnie) podskakuje do 1500-2000 obrotów, 'zagrzechocze' i zaraz gaśnie,drugie naciśnięcie przycisku i wszystko ok,czyżbym zawitał do klubu posiadaczy nieszczęsnego KZFR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MEGANE 2004r. 1.6 16v-po półtora roku 35 000km wymiana ZKFR,powtórka 56 000km,teraz 87 000 km i znów pojawiaja sie te same objawy, terekotanie podczas odpalania kilka razy w miesiacu, klekotanie od strony rozrzadu.Byłem w serwisie aso w Pile,poradzili mi zadzwonic do centrali obs.klienta. moga pokryc połowe kosztów lub nawet do 80%.masakra, za co mam im płacić??? nie przyznaja sie do błedu ponieważ musieliby zorganizować akcje serwisowa!!!! chamstwo,chamstwo i jeszcze raz chamstwo. zrazili mnie tak do siebie, jako marka, ze coraz bardziej zastanawiam sie nad sprzedażą Meni. nie mam zamiaru co półtora roku się z tym pi....lić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w serwisie aso w Pile,poradzili mi zadzwonic do centrali obs.klienta. moga pokryc połowe kosztów lub nawet do 80%.masakra, za co mam im płacić???
Sugestia - jeśli masz to trzeci raz, to zakładając że dwa poprzednie były naprawiane w serwisie powinieneś wystąpić do RP o 100 % zwrot kosztów.

Kwestia jeszcze czy auto kupione i serwisowane w Polsce...

A nad sprzedażą nie myśl - to trochę ciężkie w obsłudze (i kosztowne) samochody, za to bardzo wdzięczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie kupione w serwisie Piła i tam rowniez serwisowane. Jak załatwie sprawe to dam znac na forum, zobaczymy co z tego wyjdzie. Pozdro grooha

 

[ Dodano: 2008-08-25, 17:13 ]

dzien dobry, następna wizyta w serwisie. za tydzien jade na weryfikację usterki, koleś w serwisie powiedział ze to raczej na bank KZFR, zobaczymy. ale i tak nic mi nie zaproponowali. dzwoniłem do RP ale pani cos moze mi dopiero powiedzieć po weryfikacji, ponieważ sprawa jest rozpatrywana indywidualnie. na odpowiedz maja 2 tygodnie od ustalenia usterki i zgłoszenia. zobaczymy. pozdrawiam zainteresowanych tematem, widze temat umiera. Czyżby nikt nie miał już z tym problemu???

 

[ Dodano: 2008-08-25, 17:14 ]

grooha,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobny problem - przy odpalaniu slysze dziwne tarcie (przy wiekszosci odpalen). Domyslam sie, ze to problem z tematu:-( Niestety przytrafilo mi sie to na urlopie - jestem w Prowansji we Francji i mam sporo km do Polski - jezeli te dzwieki to Kzfr to czy pokonam taki dystans, nie bylem tu w zadnym serwisie bo oprocz odpalania wszystko jest ok. Czy pokonanie 2000 km naraza mnie na wieksza usterke? Bede wdzieczny za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!