Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mrugające światła po wciśnięciu gazu, słabe ładowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem jest taki że po wciśnieciu pedału gazu zaczynają mi rugać xenony, problem też jest z ładowaniem aletrnatora ponieważ jest 13.40 a po wcisnieciu gazu 13.45, dodam tylko ze po włozeniu innego alternatora w pelni sprawnego (wyjety z innego auta) ktory dawał 14.3 prawdopodobnie po wlozeniu do mojej MEGANE daje dalej 13.4 wiec wina lezy po stronie auta, dodam też że w miejscu gdzie oryginalnie jest podpiety kabel od rozrusznika tutaj przy akumulatorze nie mam prądów.

REGULAMIN

pkt. 5.6 literki PL - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migotanie ksenonów to czas na wymianę. Migotanie to utrata emisji lampy i jest niezależne od napięcia w zakresie 12-14,4V. Nieznacznie zmienia się luminancja i pewnie to masz na myśli.

Napięcie przy prawidłowym ładowaniu dla pełnego akumulatora wynosi 13,8V i pustego max 14,5 mierzone bezpośrednio na zimnym akumulatorze.

Proponuję na początek wyczyścić wszystkie połączenia bezpośrednio przy akumulatorze i poprawić masę od strony silnika i karoserii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U Mnie tuż po odpaleniu Megi III 1.5dci ładowanie na poziomie 14.3V by po chwili pokazać 13.1 do 13.4V. Wszystko jest w porządku - tak powinno być. Moduł inteligentnego ładowania działa.

Edytowane przez bacablue
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, jabrze napisał:

Migotanie ksenonów to czas na wymianę. Migotanie to utrata emisji lampy i jest niezależne od napięcia w zakresie 12-14,4V. Nieznacznie zmienia się luminancja i pewnie to masz na myśli.

Napięcie przy prawidłowym ładowaniu dla pełnego akumulatora wynosi 13,8V i pustego max 14,5 mierzone bezpośrednio na zimnym akumulatorze.

Proponuję na początek wyczyścić wszystkie połączenia bezpośrednio przy akumulatorze i poprawić masę od strony silnika i karoserii

ale dlaczego ładnie swiecą po odpaleniu natomiast po wcisnięciu pedału gazu bądź hamulca dopiero zaczynają wariować, raz mrugają raz jeden gaśnie a drugi ładnie świeci, dodam że stało się to po tym jak zrobiłem jakieś zwarcie podczas robienia zabiegu BIG 3 czyli gruby kabel od alternatora do akumulatora, od silnika do karoserii oraz akumulatora do karoserii, wtedy poszedł bezpiecznik  ten w tej skrzynce pod maską ale nie wiem od czego był oraz spaliłem rozrusznik :D, no i też dziwne ze tam gdzie był obok akumulatora podpiety kabel or rozrusznika nie ma prądu musiałem go przełożyć na to gniazdo gdzie idzie kabel od komputera czyli ten środkowy

1 godzinę temu, bacablue napisał:

Witam.

U Mnie tuż po odpaleniu Megi III 1.5dci ładowanie na poziomie 14.3V by po chwili pokazać 13.1 do 13.4V. Wszystko jest w porządku - tak powinno być. Moduł inteligentnego ładowania działa.

ale u mnie cakly czas ma takie samo ładowanie czy od razu po dopaleniu, czy po jakiejś chwili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kaloteck napisał:

ale wymiane zarowek czy przetwornic napięcia ?

Palników. Dobre wytrzymują bez utraty emisji ok 100 tyś godzin. Łatwo przeliczymy to na tyś km.

6 godzin temu, bobusik89 napisał:

, no i też dziwne ze tam gdzie był obok akumulatora podpiety kabel or rozrusznika nie ma prądu musiałem go przełożyć na to gniazdo gdzie idzie kabel od komputera czyli ten środkowy

ale u mnie cakly czas ma takie samo ładowanie czy od razu po dopaleniu, czy po jakiejś chwili

Bardzo zrozumiale to napisałeś. Takich anomalii masz dużo więcej.

Było zwarcie na drodze zacisk dodatni, bezpiecznik, elektromagnetyczny włącznik i rozrusznik do masy. Bezpiecznik, który masz spalony poprzez swoje zadziałanie zaoszczędził uszkodzenie akumulatora. Przez ten obwód długotrwale popłynął prąd powyżej 400A. Wszystkie połączenia stykowe podwyższyły swoje normalne temperatury i doprowadziły do zwiększenia rezystancji połączeń.

Bardzo słusznie zauważasz brak różnicy napięć w zapalniczce. Spadki w instalacji w czasie narastają, a doładowanie akumulatora maleje.

Do wyprowadzenia instalacji potrzebujesz ok 2 godzin własnej pracy, papier ścierny 400-220 i wazelinę techniczną, lub apteczną.

Odłączasz akumulator. Rozbierasz zacisk ujemny w drobny mak, wszystkie powierzchnie styku czyścisz jednolitej barwy metalu, smarujesz wazeliną i skręcasz. Linki na karoserię i na masę silnika robisz tak samo. Oczywiście wszystkie śruby dociągające przy powierzchni styku również. Z bolcami akumulatora postępujemy podobnie.

Rozkręcamy zacisk dodatni włącznie z podstawami bezpiecznikowymi i bezpiecznikami. Ich powierzchnie stykowe również czyścimy. Warto wymienić największy, uszkodzony bezpiecznik na działający. Wartość jego to 400 lub 350A. Grube czerwone przewody odkręcamy od włącznika elektromagnetycznego i od alternatora, oraz od bezpieczników głównych pod maską.

Mając to wszystko wyczyszczone powinieneś otrzymać duże zmiany nie tylko w działaniu podstawowej części instalacji elektrycznej, ale również w powrocie do właściwej dawki wtryskiwaczy, którym niewątpliwie brakowało do 125V zasilania.

Jestem tylko ciekawy efektów Twojej pracy, bo elektrycy samochodowi robią tylko minimum, żeby do nich wrócić.

Daj później informację na pw.  Podpowiem co dalej. Na forum megane poświęcam najmniej czasu i nie obserwuję tematów.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, jabrze napisał:

Cięcie.

niestety akumulator zelowy do wyje....walenia był po tym zdażeniu :P czytając to powiem Ci że jestem pełen podziwu takiej wiedzy, mało tego myślę że jeżeli w posiadasz taką wiedzę to i pewnie w tym fachu też pracujesz, więc robisz to co lubisz robić i dodatkowo przy tym zarabiasz. ŁAPKA W GÓRĘ!!

REGULAMIN FORUM

5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!