Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Check Injection


Michu

Rekomendowane odpowiedzi

wtryski do każdeko 1,5 dci tyle samo kosztują.. ja płaciłem 1300 za szt ale na firme brałem...

 

[ Dodano: 2007-09-28, 13:28 ]

http://www.alwi.pl/serwis.htm

a tu jest firma która mi wszystko robiła z autem, mają stół to testowania wtrysków i pomp CR naprawde bardzo duzo komputerów do samochodów, serwis jest wypłytkowany i kolesie chodzą w białych fartuchach ;) czyściej niż u mnie w pokoju ;) ;) ;) taka mozna powiedzieć profesjonalna firma z prawdziwego zdarzenia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko nadal stoi u magika podobno check się już nie pokazuje wyczyscił jakiś czujnik ale szczegóły będę znał dziś wieczorem ale ciągle mam problem z zapowietrzającym się układem chłodniczym. Prawdopodobnie coś nieszczelna nagrzewnica ale demontaż jest kiepski i z mostkuje układ chłodzenia omijając nagrzewnicę jesli układ sie nie zapowietrzy to znaczy że gdzieś w nagrzewnicy jest wyciek. wiecej info po kontakcie z magikiem opiszę temat. szczerze to mam już nowy namiar na innego magika może ten coś zdziała ?

 

[ Dodano: 2007-10-08, 10:53 ]

Ralf - środa mineła - witaj eseli odebrałem auto z przekonaniem że jest ok i check już nie świeci ale moje marzenia się nie spełniły. Na drugi dzień ruszyłem w trasę do Katowic na lotnisko i zaświecił się ten p.....ony błąd jeszcze tak się nie wkur.........em za 400 zł nic magik nie zrobił przykręcił jedynie nowy termostat i trzymał przez dwa tygodnie auto.

chyba że skasował mnie za dwa tygodnie parkowania ale to tak za dużo bo parking na osiedlu za miesiąc kosztuje 70zł.

Jestem dokładnie w punkcie wyjścia check injection się pokazuje ' date=' układ chłodzenia się zapowietrza , brak ogrzewania wsiadam do auta z dwoma litrami wody do chłodnicy jasny szlag mnie trafia ,czy na tym padole nie ma już dobrych mechaników czy wszyscy siedzą już na wyspach ?jeśli ktokolwiek widział, ktokolwiek wie gdzie oni są ci wszyscy "moi "mechanicy . Dajcie znać gdzie w Bielsku-Białej można naprawić scenica z 2004roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. W moim przypadku pojawia sie tytułowy komunikat i zapala lampka serwice. Równocześnie zaczynaja się kłopoty z odpaleniem autka po kilkugodzinnym postoju (powiedzmy 4-6 godzin). Po uruchomieniu i jeździe odpala "od kopa".

Po wizycie u magika i skasowaniu błedu problemów z uruchomieniem samochodu brak. Autko z tego powodu podłączne do kompa było juz kilkukrotnie.

Ostanie dwa zapamietane były błedy w obwodzie wtrysku cylindra 4. Magik stwierdził, że moze padniety być wtryskiwacz i zalecił regeneracje kompletu wtryskiwaczy, pompy oraz płukanie zbiornika paliwa. Jak wiadomo tania taka usługa nie jest ;-)

Może wystarczyłoby na przykład wymienić feralny wtryskiwacz (jesli jest padniety), albo spróbować wymienić świece (osobiscie jestem sceptycznie do tego nasawiony, gdyz po wykasowaniu błedu auto odpala bez zarzutu)?

Może któryś z użytkowników forum miał podobne problemy i zechce podzielic sie swoja wiedzą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo miesiąc temu, identycznie. tylko byłem u mechanika który sie zna na rzeczy ( sebastian na balickiej na przeciwko giełdy) to samo mi zdiagnozował... ni nie mówił o płukaniu, to raczej sie robi jak pompa padnie... wykasował i było dobrze ale potem znowu wtrysk sie zawiesił (winne polskie paliwo) wymieniłem ten jeden na nowy ( rok temu pozostałe trzy wymieniłem) tym sposobem mam juz komplet od 100konnej, teraz jest super...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzisiaj byłem u niego :) Poprzednio badałem u magików na Głowackiego i Kamiennej.

Też stwierdził, zeby wymienic jeden, ale w dalszym ciagu nie jestem pewny, że to wtrysk. Wtryski badane były po pierwszym takim komunikacie w ASO (jakieś 2 miechy temu) i były w porzadku. Wtedy to na kompie jak twierdzili nic nie wykazało.

Poza tym podobno jak padnie jeden to potem i tak lecą nastepne, dlatego zastanawiam sie (jesli juz będzie taka potrzeba) nad regeneracja kompletu bo nowe to majatek (niestety).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo padają wszystkie naraz (złe paliwo) albo jeden za drugim w nieduzych odstępach czasu to opiłki z pompy....

 

a jakie masz objawy? takie coś:

 

- twarda praca cały czas, na zimnym tragedia, klekota tak ze szkoda mówić

- puszcza chmurę

- troszke słabszy

- na zimnym silniku odpala bardzo długo nieraz za drugim trzecim razem a jak odpali to taka straszna chmura z wydechu poleci

 

jak tak to by pasowało do moich objawów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- na zimnym silniku odpala bardzo długo nieraz za drugim trzecim razem a jak odpali to taka straszna chmura z wydechu poleci

 

 

Coś takiego się dzieje, ale tylko jesli aktywny jest ten bład "check injection". Po skasowaniu działa gites nawet kilka dni. Dlatego mam wątpliwości. Gdyby to faktycznie wtryskiwacz (tfu tfu) to bład pojawiałby sie od razu. Tak przynajmniej myslę, że jak cos jest spitolone to powinno to wykazac od razu. Od jednego błedu do drugiego ;-) robie sporo kilometrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko, tylko jak wtrysk sie raz zawiesi ale od razu zacznie dobrze działać to wywali błąd i auto cały czas jest w awaryjnym( i źle odpala tylko na błędzie) jak sie wykasuje jest dobrze do następnego razu... niekiedy wywali go za 10km niekiedy za 1000 a niekiedy to tylko jednorazowy wybryk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Cięcie]

 

A co dolałeś? Bo ja skusiłem sie na "czyściciela" wtrysków STP, choć słyszałem że dodatki valvoline są podobno lepsze, ale niestety ich nie spotkałem.

Radzę zapoznać się z regulaminem forum bo jak widzę nie zrobiłeś tego przy rejestracji. - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam starych i nowych forumowiczów w temacie Check Injection.

 

Ja z tym komunikatem walczę już 4 michy zaliczyłem 4 mechaników (czarodziei - magików ) włącznie z ASO w tym czasie wymieniłem uszczelkę pod głowicą ,głowicę ,filtr paliwa, czyszczono zbiornik(był czyściutki ) był kilkanaście razy podłączany pod kompa ,ostatnie dni to nawet gorący nie odpalał ,robiono test wtryskiwaczy(dwa lały) wczoraj w Krakowie wymieniłem wtryski(używki) i na jeździe próbnej tak się skurwiel błąd zapalił. Mam wątpliwości czy działa turbo ja mu gaz a on reakcja z dużym opóźnieniem.

 

Ale jest jedna pociech w odczytach na kompie pojawia się już tylko jeden defekt "obwód czujnika ciśnienia kolektora dolotowego" no to się pojawił kolejny pomysł mechanika że to zawór recyrkulacyjny nie odpowiednio steruje turbiną

CO WY NA TO ?????

ps

Żeby tyle kasy wydać na serwis to trzeba je mocno kochać lub mieć go w kredycie albo nie mieć innej pasji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robiono test wtryskiwaczy(dwa lały) wczoraj w Krakowie wymieniłem wtryski(używki)

 

 

Witaj, tez z tym walczę. Zaciekawiły mnie te "testy" wtryskiwaczy, gdyz do tej pory kazdy magik chciał w moim wymieniać bez sprawdzania. Tacy pewni są, że pomoże. Być może maja racje, ale jeśli możnaby je potestować to chetnie to zrobie. Dlatego moja prośba o namiary na "testera", może "wyteści", że są w porzadku :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!