Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Check Injection


Michu

Rekomendowane odpowiedzi

albo padają wszystkie naraz (złe paliwo) albo jeden za drugim w nieduzych odstępach czasu to opiłki z pompy....

 

a jakie masz objawy? takie coś:

 

- twarda praca cały czas, na zimnym tragedia, klekota tak ze szkoda mówić

- puszcza chmurę

- troszke słabszy

- na zimnym silniku odpala bardzo długo nieraz za drugim trzecim razem a jak odpali to taka straszna chmura z wydechu poleci

 

jak tak to by pasowało do moich objawów...

 

Mam dokładnie takie same objawy, SERVICE nie gaśnie, u Ciebie to w końcu była pompa czy wtryski? Ile kosztuje podłączenie do kompa? Jakbym chciał skasować ten błąd to wystarczy odłączyć akumulator czy muszę jechać na kompa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam, podłączę się pod temat o "check injection"

może ktoś spotkał się z następującą usterką : w czasie jazdy zapala się "check injection" i auto gaśnie, po raz drugi już nie zapala.

Auto było rozgrzane, i wcześniej żaden komunikat się nie pojawił.

Proszę o pomoc i cenne wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ups :mrgreen: Czasem na forach piszą "Check" wymiennie z "Service" i to mnie zmyliło.

Powodów moze byc kilka. Najlepiej zdiagnozować problem podłączając auto do komputera. Wygląda to jakby coś nie kontaktowało. Sprawdź wtyczki na wtryskiwaczah, cewkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Siema u mnie tez pojawil sie ten problem , dolalem wtedy stp do diesla i bylo wszystko ok pozniej znowu powrocilo tylko ze auto nie gasnie zawsze odpala na dotyk nawet przy mrozie nie ma straty na mocy nie dymi nie slychac tego tak jakby komputer zeswirowal . jedyne z czym teraz mam problem to ze cos mi klekocze przy niskich obrotach to moze byc z tym powiazane ?

 

dodam ze komunikat zaswieca sie raz na jakis czas czasami co tydzien czasami co 3 dni ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przewaznie znika :mrgreen: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jest to mój pierwszy post

 

Mam problem z moje Megane II CC 2.0 16V automat dodam ze ostatnio zamontowalem isntalacje gazowa :/

 

Wiec tak podczas dluzszej jazdy skrzynia biegow sama przeskakuje na 1 (automat) i przestaje dzialac tiptronic pojawia sie komunikat check injection i check gearbox i zaswieca sie serivce po zatrzymaniu i ustawieniu skrzyni na P silnik kreci sie do 3tys i slychac takjakby odciecie:/

dopiero po zgaszeniu samochodu i ponownym idpaleniu wszystko wraca do normy o co chodzi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z tego co pamietam to zenit a jakbys chcial wiecej wiedziec o niej to musialbym do papierkow zagladnac.

 

wiesz stalo mi sie to dzis poraz pierwszy wiec nie mialem jak sprobowac ale jak sie zatrzymalem na chwile i przelaczylem na benzyne dalej bylo to samo;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie powodem wyświetlania komunikatu "check injection" oraz świecenia kontrolki "SERVICE", była uszkodzona świeca żarowa. Komunikat pojawił się kilka dni temu, po uruchomieniu samochodu i działo się tak zawsze gdy silnik był zimny. Przy uruchamianiu silnika, gdy był rozgrzany, komunikat się nie pojawiał. Samochód nie miał żadnych innych niepokojących objawów, nie było spadku mocy, nie wzrosło spalanie, nie dymił, nie było też kłopotów z uruchomieniem. U magika od kompa, pokazało usterkę "uszkodzenie czujnika świec żarowych". Kupiłem więc świece - 4 szt. i pojechałem wymienić. Podczas wymiany, okazało się, że faktycznie uszkodzona jest jedna świeca. Wymieniłem jednak wszystkie cztery. Od tamtej pory komunikat się nie pojawił. Życzę wszystkim z tym problemem, żeby to były tylko świece, bo jak czytałem, to może to być usterka o wiele kosztowniejsza, niż wymiana świec. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

potwierdzam opinie kolegów bywa że komunikat sprawdź wtrysk + service = padnięta lub padająca świeca żarowa, sam to przerabiałem niedawno i już jest OK tak że panowie mierniki w łapki i sprawdzić świece zanim oddacie autko pod nóż dowiadując się przy okazji o stu innych problemach i niebotycznych wydatkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gostek z servisu powiedzial mi ze trzeba wymienic swiece. A ja na to jakie mam kupić świece, a on że nie ma sensu wymieniać wszystkich bo za tydzień może paść nawet nowa świeca. Drugim powodem wymiany tylko tych uszkodzonych jest to że to sa tylko grzałki nic więcej, dlatego tak też zrobiłem i działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ponieważ to mój pierwszy post - witam Wszystkich :mrgreen:

Szkoda, że muszę rozpoczynać swoją działalność na tym forum od takiego tematu, ale miejmy nadzieję, że to wyjątkowa sytuacja ;)

Trochę już czytałem na ten temat, ale zanim wydam fortunę w ASO czy wymienię pół samochodu prosiłbym ekspertów aby fachowym okiem spojrzeć na mój problem.

 

A więc przy rozruchu zimnego silnika pojawia się komunikat "Check Injection" oraz lampka "Service". Gdy wyłączę silnik i jeszcze raz włączę (wciąż zimny) to komunikat nie gaśnie. Natomiast przy rozruchu ciepłego silnika nic takiego się nie pojawia. Z autem nic złego się nie dzieje, jeździ normalnie, odpala również bezproblemowo. Problem pojawił się po wizycie u mechanika, który aby wymienić uszczelkę na wale musiał rozebrać pół auta. Początkowo po tej naprawie pojawiła się nieszczelność w układzie dolotowym i powietrze ze sprężarki uciekało bokiem z głośnym "syczeniem". Myślałem, że może to z tym być związane, jednak nieszczelność została usunięta a komunikat wciąż występuje w opisanych okolicznościach. Auto tankuję na BP Diesel Ultimate.

Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia, mianowicie czasem na wolnych obrotach (szczególnie na zimnym silniku) auto trzęsie się jak stary autobus :-P To mój pierwszy diesel, więc zbyt dużego porównania nie mam, ale kilkoma dieslami czasem jeżdżę i nic takiego nie zauważyłem. Może to jest związane se specyficzną (mało sztywną) konstrukcją tego nadwozia? Byłem wcześniej na komputerze w ASO i żadnych błędów nie było. Poduszki pod silnikiem OK, obroty również.

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!