Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Check Injection


Michu

Rekomendowane odpowiedzi

Ja niestety tez znam z autopsji jedną taką dci 1,5 z 2005 roku , która miała kika wizyt w serwisie na gwarancji na check injection.

Po gwarancji problem nie minął , znajomy rozwiązał ten problem pozbywając się tego auta.

Ciekawe czy to ta samam megana , czy jest ich więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia pierwsza czynność przed wydaniem kasy mechanikom przy tym komunikacie w silnikach dci to sprawdzenie świec żarowych i przeczyszczenie zaworu recylkulacyjnego. Można to zrobić samemu i bez kosztów a są to najczęstsze przyczyny check injection + sevice.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponoc te diesle 1,5 to straszny niewypal

A Twoje ponoć uwzględnia nową generację półtoraków po 2006 (sciśle od końca 2005), czy tak sobie uogólniasz?

Prawdą jest, że 1.5 do 2005 miały problemy z wtryskami - temat jest szeroko opisany tu i na portalach branżowych. Ph.2 otrzymała nowe 1.5 dCi i ze starym silnikiem łączy go w zasadzie tylko pojemność (co można traktować jako błąd Renault, w marketingowym sensie). Jeśli więc chcecie powtarzać legendy o awaryjnych 1.5 to uprzejmie proszę o odrobinę precyzji, bo takie urban legend są odrobinę nie na miejscu na forum, gdzie włascicieli, z doświadczeniami, jest multum :->

Jesli znajomy w serwisie Renault odradzał Ci 1.5 bez podania powyzszych szczegółów to podaj proszę nazwę tego serwisu, żebyśmy przypadkiem tam aut do naprawy nie zostawiali :->

 

Monik - miałaś pecha kupić autko z wadliwym silnikiem i niewiele na to poradzisz. Jeśli nie masz już cierpliwości - sprzedaj go jak najszybciej, bo szkoda nerwów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przy informacjach typu injection a controler, check injection proponuje sprawdzić:

- Czy silnik pracuje na równych obrotach, jeżeli wszystko jest ok przejdźmy dalej.

- Czy dochodzi napięcie do świec żarowych ( jeżeli nie sprawdzić przekaźnik lub bezpiecznik.

- Sprawdzić świece żarowe.

Czasami pomaga restart komputera ...

 

Ja natomiast proponuję zaznajomić się z regulaminem forum i zasadami pisowni :!:

Przed wysłaniem przeczytaj to coś "nastukał" i popraw :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja pojechałem na komputer do znajomego mechanika. Odczyt pokazał błąd P0670 i komunikat w stylu uszkodzenie zasilania na zapłonie (dokładnie nie pamiętam ale było o zapłonie i awarii zasilania). Sprawdzili świece - jedna spalona. Wymieniłem cały komplet. Kasowanie błędu i spokój od 2 tygodni ;)

Objawy usterki były klasyczne: start na zimno - komunikat check injection i kontrolka service, start na ciepło - bez komunikatu i kontrolki. Poza tym żadnych innych objawów, praca silnika równa, żadnych problemów z przyspieszaniem itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

Z gory pisze ze niezbyt biegle poruszam sie po tym forum, jestem poczatkujacym wiec prosze o wyrozumialosc jesli pisze w nie odpowiednim dziale o moim problemie.

 

Mam Megane II, 1,9 dci, 2004r. Od paru dni po silnych mrozach zapala mi sie podczas odpalania controlka service z wiadomoscia CHECK INJECTION - chyba chodzi o wtrysk. Po rozgrzaniu silnika nawet lekkim oraz wylanczeniu i wlanczeniu ponownie zaplonu blad znika. Ale kazdego ranka pojawia sie od nowa. Rozlanczylem akumulator na okolo 1 godz. nie pomoglo, podlanczylem pod kompa u znajomego mechanika wykazalo blad:

P0668 PCM/ECM/TCM Internal temperature sensor circuit low.

W zadnym innym momencie blad sie nie pojawia podczas jazdy, mam jeszcze pytanko czy moze to byc wina akumulatora? kupilem nowy co prawda 7 m-cy temu ale moze mrozy go uszkodzil????

Prosze o jakas rade co mozna z tym problemem zrobic, moze ktos mial podobne objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Terry potwierdzam na 99,9% któraś świeca mogła paść. Odpalasz mimo wszystko, bo nie trzeba wszystkich sprawnych świec do odpalenia. Mam Scenica II i to samo miałem ostatnio. Też jeden miał Scenica diesla i wszystkie miał padnięte a odpalał B) Tyle że ten komunikat.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To o świecach napiszę też coś i ja, zeszłej zimy miałem padnięte wszystkie 4 i przy mrozie -10 palił bez problemu i żadnego komunikatu nie było. A doszłem do tego że są uszkodzone tylko dlatego że z ciekawości sprawdziłem je sam miernikiem i wyszło.... Napiszę tylko że nie widzę różnicy w zapalaniu czy świece grzały czy nie zawsze zapala tak samo bezproblemu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!